Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem fortera 11441 przy wiekszych obrotach a szczegolnie na 3i4 biegu jak jade to do kabiny dobiega dziwne piszczenie ze strony silnika nie wiem co to moze byc czy moze ktos wie?

nie mam juz gwarancji :lol:

Opublikowano

A na postoju ci nie piszczy tylko na 3 i 4 biegu??? próbowałeś na różnych obrotach??? Jak to była jakaś uszczelka to raczej by było syczenie, albo coś w tym stylu a nie popiskiwanie....

Opublikowano

Słyszy w kabinie przy tych obrotach, bo kabina działa jak filtr. Jakie syczenie z turbiny. W benzyniaku, na gaźniku przy lewym powietrze z pod gaźnika zasysane powietrze tez piszczy.

Opublikowano

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Opublikowano

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Dokładnie tak jak pisze musz sprawdzic to co napisales :blink:

Opublikowano

zorzyk2 ma racje!! tyle czasu miałeś, jak ty mogłeś spać po nocach mając niesprawny ciągnik, nawet troche czekałem aż pojawisz sie z odpowiedzią co było nie tak? a tu cisza

Opublikowano

A ja myślę,że temat jest taki typ po prostu opowiada bajki bo w między czasie pisał, ze miał,że ma serwis na podwórku bo niby robili mu hamulce i co raptem nie zainteresował serwisu tematem co mun śwista....??? (niby poważna sprawa)ciekawe dlaczego z obecnych na forum to się nie zdarza..... dopowiedzcie sobie sami ,stawiam na lewe konto...

Opublikowano

Witam, postanowiłem że z tym problemem dopne sie do tego tematu, żeby nie zakładać nowego. :blink:

 

Mam Forterre 11441, zauważyłem że nie chodzi blokada mechanizmów.... czy ktoś miał z tym też problem, albo do czego się dotknąc, żeby temu uporać ??

Opublikowano

temat nie jest lipny i tak bylo tylko nie miałem kiedy napisać sory ;) problem tkwil w w łaczniku wezy powietrza od interkulera i turbiny zrobiła sie dziurka i ciągło lewe powietrze i stad ten swist

Opublikowano

Witam. Mam proximę 7441 i też mi dymiła i dawała odmą dym i gwizdało tak jak by turbina, zaprowadziłem i okazało się pierścionki olejowe poszły wymieniłem cały zestaw tuleje pierścionki tłok cały zestaw na 4 dziury i nową orginalną turbbine kupiłem, dymu nie ma w odmie i tylko na odpaleniu z tłumika a potem brak ale dalej coś gwiźdze turina nowa niby nie ona gwiżdze ale co to może być co za przyczyna przed popsuciem się ciągnikaa wcale jej nie było słychać tylko głos ciągnika. skąd ten gwizd jak turbo nowe i wydaje się że cicho chodzi a wydaje się tak jak by z strony tłumika ten gwizd był. proszę o pomoc

Opublikowano

Witam mam podobny problem tyle że u mnie ten gwizd pojawia się i przestaje po jakimś czasie potem znowu się pojawia że wzrostem obrotów on też przyspiesza znajomy mówił że to może zacierac się łożysko igiełkowe na jednostce wywazajacej.:'( to jest sporo roboty więc dajcie znać czy ktoś miał i rozwiązał ten problem pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v