Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

lukaszbor    0

mam problem fortera 11441 przy wiekszych obrotach a szczegolnie na 3i4 biegu jak jade to do kabiny dobiega dziwne piszczenie ze strony silnika nie wiem co to moze byc czy moze ktos wie?

nie mam juz gwarancji :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


zorzyk2    50

Nie znam tego modelu, czy ma turbo? Jeśli tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym, na mocowaniu kolektor-turbina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi11    0

A na postoju ci nie piszczy tylko na 3 i 4 biegu??? próbowałeś na różnych obrotach??? Jak to była jakaś uszczelka to raczej by było syczenie, albo coś w tym stylu a nie popiskiwanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Słyszy w kabinie przy tych obrotach, bo kabina działa jak filtr. Jakie syczenie z turbiny. W benzyniaku, na gaźniku przy lewym powietrze z pod gaźnika zasysane powietrze tez piszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mackov    3

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszbor    0

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Dokładnie tak jak pisze musz sprawdzic to co napisales :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mackov    3

zorzyk2 ma racje!! tyle czasu miałeś, jak ty mogłeś spać po nocach mając niesprawny ciągnik, nawet troche czekałem aż pojawisz sie z odpowiedzią co było nie tak? a tu cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlodiw    2

A ja myślę,że temat jest taki typ po prostu opowiada bajki bo w między czasie pisał, ze miał,że ma serwis na podwórku bo niby robili mu hamulce i co raptem nie zainteresował serwisu tematem co mun śwista....??? (niby poważna sprawa)ciekawe dlaczego z obecnych na forum to się nie zdarza..... dopowiedzcie sobie sami ,stawiam na lewe konto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dyczkowski    3

Witam, postanowiłem że z tym problemem dopne sie do tego tematu, żeby nie zakładać nowego. :blink:

 

Mam Forterre 11441, zauważyłem że nie chodzi blokada mechanizmów.... czy ktoś miał z tym też problem, albo do czego się dotknąc, żeby temu uporać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszbor    0

temat nie jest lipny i tak bylo tylko nie miałem kiedy napisać sory ;) problem tkwil w w łaczniku wezy powietrza od interkulera i turbiny zrobiła sie dziurka i ciągło lewe powietrze i stad ten swist

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


miziun    1

Witam. Mam proximę 7441 i też mi dymiła i dawała odmą dym i gwizdało tak jak by turbina, zaprowadziłem i okazało się pierścionki olejowe poszły wymieniłem cały zestaw tuleje pierścionki tłok cały zestaw na 4 dziury i nową orginalną turbbine kupiłem, dymu nie ma w odmie i tylko na odpaleniu z tłumika a potem brak ale dalej coś gwiźdze turina nowa niby nie ona gwiżdze ale co to może być co za przyczyna przed popsuciem się ciągnikaa wcale jej nie było słychać tylko głos ciągnika. skąd ten gwizd jak turbo nowe i wydaje się że cicho chodzi a wydaje się tak jak by z strony tłumika ten gwizd był. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GloryMU    0

Witam mam podobny problem tyle że u mnie ten gwizd pojawia się i przestaje po jakimś czasie potem znowu się pojawia że wzrostem obrotów on też przyspiesza znajomy mówił że to może zacierac się łożysko igiełkowe na jednostce wywazajacej.:'( to jest sporo roboty więc dajcie znać czy ktoś miał i rozwiązał ten problem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×