Polecane posty

lukaszbor    0

mam problem fortera 11441 przy wiekszych obrotach a szczegolnie na 3i4 biegu jak jade to do kabiny dobiega dziwne piszczenie ze strony silnika nie wiem co to moze byc czy moze ktos wie?

nie mam juz gwarancji :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    54

Nie znam tego modelu, czy ma turbo? Jeśli tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym, na mocowaniu kolektor-turbina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi11    0

A na postoju ci nie piszczy tylko na 3 i 4 biegu??? próbowałeś na różnych obrotach??? Jak to była jakaś uszczelka to raczej by było syczenie, albo coś w tym stylu a nie popiskiwanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Słyszy w kabinie przy tych obrotach, bo kabina działa jak filtr. Jakie syczenie z turbiny. W benzyniaku, na gaźniku przy lewym powietrze z pod gaźnika zasysane powietrze tez piszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    5

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszbor    0

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Dokładnie tak jak pisze musz sprawdzic to co napisales :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    5

zorzyk2 ma racje!! tyle czasu miałeś, jak ty mogłeś spać po nocach mając niesprawny ciągnik, nawet troche czekałem aż pojawisz sie z odpowiedzią co było nie tak? a tu cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

A ja myślę,że temat jest taki typ po prostu opowiada bajki bo w między czasie pisał, ze miał,że ma serwis na podwórku bo niby robili mu hamulce i co raptem nie zainteresował serwisu tematem co mun śwista....??? (niby poważna sprawa)ciekawe dlaczego z obecnych na forum to się nie zdarza..... dopowiedzcie sobie sami ,stawiam na lewe konto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Witam, postanowiłem że z tym problemem dopne sie do tego tematu, żeby nie zakładać nowego. :blink:

 

Mam Forterre 11441, zauważyłem że nie chodzi blokada mechanizmów.... czy ktoś miał z tym też problem, albo do czego się dotknąc, żeby temu uporać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszbor    0

temat nie jest lipny i tak bylo tylko nie miałem kiedy napisać sory ;) problem tkwil w w łaczniku wezy powietrza od interkulera i turbiny zrobiła sie dziurka i ciągło lewe powietrze i stad ten swist

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miziun    7

Witam. Mam proximę 7441 i też mi dymiła i dawała odmą dym i gwizdało tak jak by turbina, zaprowadziłem i okazało się pierścionki olejowe poszły wymieniłem cały zestaw tuleje pierścionki tłok cały zestaw na 4 dziury i nową orginalną turbbine kupiłem, dymu nie ma w odmie i tylko na odpaleniu z tłumika a potem brak ale dalej coś gwiźdze turina nowa niby nie ona gwiżdze ale co to może być co za przyczyna przed popsuciem się ciągnikaa wcale jej nie było słychać tylko głos ciągnika. skąd ten gwizd jak turbo nowe i wydaje się że cicho chodzi a wydaje się tak jak by z strony tłumika ten gwizd był. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GloryMU    0

Witam mam podobny problem tyle że u mnie ten gwizd pojawia się i przestaje po jakimś czasie potem znowu się pojawia że wzrostem obrotów on też przyspiesza znajomy mówił że to może zacierac się łożysko igiełkowe na jednostce wywazajacej.:'( to jest sporo roboty więc dajcie znać czy ktoś miał i rozwiązał ten problem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DzikiSimental25
      Witam wszystkich !
      Mam problem jak wyjąć pompkę sprzęgła w Zetorze Proxima 85. Pompka jest zepsuta, ponieważ pedał sprzęgła nie wraca do góry (zatrzymuje się w podłodze). Mam nadzieję że pomożecie !! Z góry dzięki !
      Chodzi mi w którą stronę ma to rozkręcić




    • Przez czechp
      Witam, zakupiłem zetora 8540 z 95 roku. Posiada on zegary phoenix (zespolone) i od momentu zakupu nie działa obrotomierz i licznik motogodzin. Obrotomierz co jakiś czas „zamyka” się i wraca w pozycje 600 obrotów. Z pradniczki obrotów wychodzą 3 przewody M Sz i masa. Przewód M nie jest podłączony do zegarów a Sz jest. Prądniczka jest sprawna a przewody całe. Prawdopodobnie coś jest nie połączone do zegarów lub źle połączone. Czy ktoś może pomoc gdzie wspomniane wyżej przewody powinny być podłączone w zegarach? 

    • Przez xzibit0000
      Witam. Mam nagły przypadek wczoraj było wszystko dobrze.
      Temat jest taki że do przodu załączając rewers ciagnik ruszą normalnie ale jak do tyłu to miga N. Co to może oznaczać?
    • Przez lukza86
      Witam
      Mam probLem z zetorem Proxima 110plus z 12r. Ma 2500mtgh mam go od nowości. Dobrze odpala nie kopci tylko powyżej 1500brakuje mu mocy w szczególności jak zimny powoli się rozpędza silnik ale wejdzie na obroty. Turbinę słychać normalnie. Na zdjęciu widać że jeden wężyk nie był przykręcony. Być może po wymianie uszczelki pod głowicą jak robiłem 2lata temu zapomniałem go dokręcić. Do czego on służy? Czy mialby wpływ na moc 

    • Przez Poznaniak
      Zetor forterra 135 z 2011 , mam juz dosc tych wkładów,  i tego kurzu który przepuszczaja i który leci z klimy .
      Czym moge zastapic te wkłady : https://kunert.abstore.pl/pozostale-wklad-filtra-kabiny,c142,p880,pl.html
      moze taki wkład bedzie pasował? https://agrozeto.pl/pl/p/FILTR-KABINY-WEGLOWY-2009-2012-R./2040
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj