Zaloguj się, aby obserwować  
WojMan

Zetor 8045. Problem z silnikiem.

Polecane posty

WojMan    0

Witam

Chciałbym się dowiedzieć ile powinno być pierścieni na tłoku (chodzi mi dokładnie czy powinny to być tłoki z czterema pierscieniami lub 3 bo wiem że wychodziły takie) Silnik to silnik w zetorze 8045 (silnik rok prod 1980)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Wystarczą te zestawy naprawcze z 3 pierścieniami, gdyż z 4 miały modele od 1985roku fabrycznie przystosowane do turbo.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaszz110    4

jak robisz remont to zakładaj 4 pierścienie bo zawsze to lepiej a jak aż taka duża rużnica cen pomiędzy 3 a 4 to 3 tez będzie dobrze

one miały 3 pierścieniowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy wał korbowy w zetorze 8045 jest taki sam jak w ursusie c385?
    • Przez antonio86
      Witam. Siadl mi silnik w 8045. Szykuje sie kapitalka i mam pytanie- za remont powiedzieli mi 6 tyś. minimum. Zastanawiam sie nad sprzedażą silnika na czesci i zakupem uzywanego od motopompy. Widzislem oferte za 6,5 tyś od pana z Gniezna. Mial ktos z nim do czynienia? Co o tym sądzicie?
    • Przez antonio86
      Witam po dłuuugiej przerwie.
      Mam problem z zetorem 8045 cieknie mi paliwo(tak na 90% jest to paliwo) z kolektora wydechowego z 4 cylindra. Problem pojawil sie nagle przy prasowaniu sianokiszonki wczesniej czasami saczyl sie olej ale teraz juz leci aż do miski olejowej. Dodam jeszcze ze pojawil sie bialy dym na zimnym silniku przy dodawaniu gazu i dym z odmy na rozgrzanym silniku. Co moze byc przyczynom tego? 
    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj