Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slawek36

Pomocy!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slawek36    0

Witam! Dzisiaj odpalałem Renault 106.14 po 2-3 tygodniach postoju. Kilka razy pokręcił i odpalił, chodził jakieś mniejwięcej 10 minut i go zgasiłem. Po ok. 1,5h przyszedłem i odpalił za 1 przekręceniem wału. Wyjechałem nim i pojechałem się przejechać. Jak jechał było wszystko ok, reagował żwawo na gaz itd. przy zmianie biegu nagle zgasł. Próbowałem go odpalić, kręcił normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodziło bo wogóle nie dymił jak go chcialem odpalić. Udało mi się go ściągnąć C-330. Nie wiem czy to może być wina pompy paliwa, czy może coś zamarzło. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    3

napewno cos z paliwem bo od tak to napewno nic by innego sie nie stalo jesli kreci to paliwo nie dochodzi.

ja jak odpalalem mojego zetora to pochodzil chwile i zgasl paliwo bylo zamarzniete jeszcze letnie ale troche podgrzalem pompe i puzniej juz bez problemu chodzil.

ja bym stawial na paliwo moze nie dochodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

wygląda na blokadę filtra paliwa przez parafinę, ewentualnie korek z lodu. Nagrzej wody i polej po odstojniku, filtrach paliwa, pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD5620    10

ile było mrozu jak nim jeżdizłes? jak masz jeszcze letnie paliwo to poprostu sie kasza zrobila i zablokowało wężyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

Tak,to napewno paliwo.Może woda sie dostała. Mi kiedyś tak zgasł zetor, w zimie.Poczekaliśmy na cieplejsze dni i wszystko wróciło do normy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    2

U mnie w zetorze też się tak zrobiło ostatnio. Jak ktoś wyżej napisał po prostu lenie paliwo i zrobiła się kasza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak tak bardzo chcecie jeżdzić przy dużych mrozach to dolejcie troche benzyny albo nafty, wtedy parafina nie bedzie się odtrącać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

U mnie jest identyczna sytuacja tyle, że w Fendtcie(silnik chyba nawet ten sam), dalej kombinujemy jak go zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w tamtym roku wyjechałem ciągnikiem na podwórko pochodził chwile i zaczął gasnąć na obroty bardzo wolno się wkręcał. Nagle zgasł i nie chciał zapalić. Nalałem denaturatu trochę poczekałem i zapalił. W tym roku od razu wlałem i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ten stopogen czy uszczlachetniacz (jak zwał to zwał) to zapomniałem dopisać że trzeba przd mrozami bo gdy z paliwa wytrąci się już parafina to już pies pogrzebany.Jedynie tylko podgrzać paliwo ;) Tak już poza tematem.Polecam na zime te grzałki oryginalne do zetorów montowane w bloku to jest rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Nie wiecie gdzie można dostac instrukcje do ciągnika renault ceres 330X (seria ceres 300; produkowane w latach 1998-2001, z silnikiem John Deere) Mój akurat jest z 2000r. Bardzo bym prosił o pomoc z instrukcją było by o wile łatwiej dojśc jak bym miał jakieś wątpliwości. Z góry dzięki, mgilek1.

 

Post nie na temat - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×