Zaloguj się, aby obserwować  
slawek36

Pomocy!

Polecane posty

slawek36    0

Witam! Dzisiaj odpalałem Renault 106.14 po 2-3 tygodniach postoju. Kilka razy pokręcił i odpalił, chodził jakieś mniejwięcej 10 minut i go zgasiłem. Po ok. 1,5h przyszedłem i odpalił za 1 przekręceniem wału. Wyjechałem nim i pojechałem się przejechać. Jak jechał było wszystko ok, reagował żwawo na gaz itd. przy zmianie biegu nagle zgasł. Próbowałem go odpalić, kręcił normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodziło bo wogóle nie dymił jak go chcialem odpalić. Udało mi się go ściągnąć C-330. Nie wiem czy to może być wina pompy paliwa, czy może coś zamarzło. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    3

napewno cos z paliwem bo od tak to napewno nic by innego sie nie stalo jesli kreci to paliwo nie dochodzi.

ja jak odpalalem mojego zetora to pochodzil chwile i zgasl paliwo bylo zamarzniete jeszcze letnie ale troche podgrzalem pompe i puzniej juz bez problemu chodzil.

ja bym stawial na paliwo moze nie dochodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

wygląda na blokadę filtra paliwa przez parafinę, ewentualnie korek z lodu. Nagrzej wody i polej po odstojniku, filtrach paliwa, pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD5620    10

ile było mrozu jak nim jeżdizłes? jak masz jeszcze letnie paliwo to poprostu sie kasza zrobila i zablokowało wężyk.


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Tak,to napewno paliwo.Może woda sie dostała. Mi kiedyś tak zgasł zetor, w zimie.Poczekaliśmy na cieplejsze dni i wszystko wróciło do normy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

Paliwo ci przymarzło ja mojego pronara jade jutro robić stoi u mojego sasiada


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3

U mnie w zetorze też się tak zrobiło ostatnio. Jak ktoś wyżej napisał po prostu lenie paliwo i zrobiła się kasza ;)


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak tak bardzo chcecie jeżdzić przy dużych mrozach to dolejcie troche benzyny albo nafty, wtedy parafina nie bedzie się odtrącać


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

albo kupić uszlachetniacza i wlac


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    127

U mnie jest identyczna sytuacja tyle, że w Fendtcie(silnik chyba nawet ten sam), dalej kombinujemy jak go zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w tamtym roku wyjechałem ciągnikiem na podwórko pochodził chwile i zaczął gasnąć na obroty bardzo wolno się wkręcał. Nagle zgasł i nie chciał zapalić. Nalałem denaturatu trochę poczekałem i zapalił. W tym roku od razu wlałem i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ten stopogen czy uszczlachetniacz (jak zwał to zwał) to zapomniałem dopisać że trzeba przd mrozami bo gdy z paliwa wytrąci się już parafina to już pies pogrzebany.Jedynie tylko podgrzać paliwo ;) Tak już poza tematem.Polecam na zime te grzałki oryginalne do zetorów montowane w bloku to jest rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Nie wiecie gdzie można dostac instrukcje do ciągnika renault ceres 330X (seria ceres 300; produkowane w latach 1998-2001, z silnikiem John Deere) Mój akurat jest z 2000r. Bardzo bym prosił o pomoc z instrukcją było by o wile łatwiej dojśc jak bym miał jakieś wątpliwości. Z góry dzięki, mgilek1.

 

Post nie na temat - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość BaszaPasza11
      Przez Gość BaszaPasza11
      Witam. Od roku czasu borykam się z problemem w mojej Reni. Dokładnie chodzi o hamulce. Podczas wciskania pedału do końca (bardzo mocno) to ciągnik słabo hamuje i słychać delikatny zgrzyt. Jeśli wcisne 2-3 razy hamulec dopiero robi sie twardy i można go wcisnąć do połowy. Bardzo byłbym wdzięczny o porady z waszej strony. Dodam że ciągnik sprowadzony z Francji
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam ciągnik renault 110.54 
      Na skrzyni tractronic zalana olejem Agro stou plus 10w40 po rozgrzaniu bardzo ciężko chodzi wspomaganie na postoju nie idzie skręcić dopiero po dodaniu gazu oraz ciągnik na rozgrzanym oleju szarpie przy ruszaniu nie zawsze załączy się jazda.tak samo jak mam na maxa skręcone koła i skręcam jeszcze a już jest opór ciągnik się zatrzymuje popuszczam kieronice jedzie dalej i serca się konsolki wykrzyknik i trybik.mial ktoś taki przypadek pzdr 
    • Przez Darek360
      Witam mam pytanie jak ustawić docisk w Renault 9034 chodzi mi o odległość łapek od łożyska oporowego i jak ustawić te łapki jaka odległość i od czego mierzyć ?Docisk jest firmy luk
    • Przez kaliber47
      witam ostatnio  zakleszczył mi sie class axos 340 na 3 i czy dasie bez duzego rozbierania to odkleszczyc wersja pełno mechaniczna
    • Przez bolek1521
      Witam.  Panowie problem jak w tytule ,po rozgrzaniu oleju ciężko działa wspomaganie ale po dodaniu gazu jest wszystko oraz ciagnie przedni naped. Na zimnym silniku jest wszystko ok problem jest po rozgrzaniu .Olej i filtry zmieniane wiosna fusch utto ln. Gdzie szukać przyczyna pompa czy cos innego ? Problem pojawił się nie dawno.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj