Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slawek36

Pomocy!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slawek36    0

Witam! Dzisiaj odpalałem Renault 106.14 po 2-3 tygodniach postoju. Kilka razy pokręcił i odpalił, chodził jakieś mniejwięcej 10 minut i go zgasiłem. Po ok. 1,5h przyszedłem i odpalił za 1 przekręceniem wału. Wyjechałem nim i pojechałem się przejechać. Jak jechał było wszystko ok, reagował żwawo na gaz itd. przy zmianie biegu nagle zgasł. Próbowałem go odpalić, kręcił normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodziło bo wogóle nie dymił jak go chcialem odpalić. Udało mi się go ściągnąć C-330. Nie wiem czy to może być wina pompy paliwa, czy może coś zamarzło. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    3

napewno cos z paliwem bo od tak to napewno nic by innego sie nie stalo jesli kreci to paliwo nie dochodzi.

ja jak odpalalem mojego zetora to pochodzil chwile i zgasl paliwo bylo zamarzniete jeszcze letnie ale troche podgrzalem pompe i puzniej juz bez problemu chodzil.

ja bym stawial na paliwo moze nie dochodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

wygląda na blokadę filtra paliwa przez parafinę, ewentualnie korek z lodu. Nagrzej wody i polej po odstojniku, filtrach paliwa, pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD5620    10

ile było mrozu jak nim jeżdizłes? jak masz jeszcze letnie paliwo to poprostu sie kasza zrobila i zablokowało wężyk.


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

Tak,to napewno paliwo.Może woda sie dostała. Mi kiedyś tak zgasł zetor, w zimie.Poczekaliśmy na cieplejsze dni i wszystko wróciło do normy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

Paliwo ci przymarzło ja mojego pronara jade jutro robić stoi u mojego sasiada


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    2

U mnie w zetorze też się tak zrobiło ostatnio. Jak ktoś wyżej napisał po prostu lenie paliwo i zrobiła się kasza ;)


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak tak bardzo chcecie jeżdzić przy dużych mrozach to dolejcie troche benzyny albo nafty, wtedy parafina nie bedzie się odtrącać


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

albo kupić uszlachetniacza i wlac


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

U mnie jest identyczna sytuacja tyle, że w Fendtcie(silnik chyba nawet ten sam), dalej kombinujemy jak go zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w tamtym roku wyjechałem ciągnikiem na podwórko pochodził chwile i zaczął gasnąć na obroty bardzo wolno się wkręcał. Nagle zgasł i nie chciał zapalić. Nalałem denaturatu trochę poczekałem i zapalił. W tym roku od razu wlałem i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ten stopogen czy uszczlachetniacz (jak zwał to zwał) to zapomniałem dopisać że trzeba przd mrozami bo gdy z paliwa wytrąci się już parafina to już pies pogrzebany.Jedynie tylko podgrzać paliwo ;) Tak już poza tematem.Polecam na zime te grzałki oryginalne do zetorów montowane w bloku to jest rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Nie wiecie gdzie można dostac instrukcje do ciągnika renault ceres 330X (seria ceres 300; produkowane w latach 1998-2001, z silnikiem John Deere) Mój akurat jest z 2000r. Bardzo bym prosił o pomoc z instrukcją było by o wile łatwiej dojśc jak bym miał jakieś wątpliwości. Z góry dzięki, mgilek1.

 

Post nie na temat - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez ReKoRd022
      Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną
      zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.
      Pozdrawiam Rafał
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
    • Przez tommy66692
      witam po wymianie pompy wspomagania w renault ares 640 zauwazylem ze nie rozłącza przedniego napędu? jaka moze byc tego przyczyna
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.