Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slawek36

Pomocy!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slawek36    0

Witam! Dzisiaj odpalałem Renault 106.14 po 2-3 tygodniach postoju. Kilka razy pokręcił i odpalił, chodził jakieś mniejwięcej 10 minut i go zgasiłem. Po ok. 1,5h przyszedłem i odpalił za 1 przekręceniem wału. Wyjechałem nim i pojechałem się przejechać. Jak jechał było wszystko ok, reagował żwawo na gaz itd. przy zmianie biegu nagle zgasł. Próbowałem go odpalić, kręcił normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodziło bo wogóle nie dymił jak go chcialem odpalić. Udało mi się go ściągnąć C-330. Nie wiem czy to może być wina pompy paliwa, czy może coś zamarzło. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    3

napewno cos z paliwem bo od tak to napewno nic by innego sie nie stalo jesli kreci to paliwo nie dochodzi.

ja jak odpalalem mojego zetora to pochodzil chwile i zgasl paliwo bylo zamarzniete jeszcze letnie ale troche podgrzalem pompe i puzniej juz bez problemu chodzil.

ja bym stawial na paliwo moze nie dochodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

wygląda na blokadę filtra paliwa przez parafinę, ewentualnie korek z lodu. Nagrzej wody i polej po odstojniku, filtrach paliwa, pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD5620    10

ile było mrozu jak nim jeżdizłes? jak masz jeszcze letnie paliwo to poprostu sie kasza zrobila i zablokowało wężyk.


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

Tak,to napewno paliwo.Może woda sie dostała. Mi kiedyś tak zgasł zetor, w zimie.Poczekaliśmy na cieplejsze dni i wszystko wróciło do normy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

Paliwo ci przymarzło ja mojego pronara jade jutro robić stoi u mojego sasiada


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    2

U mnie w zetorze też się tak zrobiło ostatnio. Jak ktoś wyżej napisał po prostu lenie paliwo i zrobiła się kasza ;)


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak tak bardzo chcecie jeżdzić przy dużych mrozach to dolejcie troche benzyny albo nafty, wtedy parafina nie bedzie się odtrącać


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

albo kupić uszlachetniacza i wlac


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

U mnie jest identyczna sytuacja tyle, że w Fendtcie(silnik chyba nawet ten sam), dalej kombinujemy jak go zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w tamtym roku wyjechałem ciągnikiem na podwórko pochodził chwile i zaczął gasnąć na obroty bardzo wolno się wkręcał. Nagle zgasł i nie chciał zapalić. Nalałem denaturatu trochę poczekałem i zapalił. W tym roku od razu wlałem i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ten stopogen czy uszczlachetniacz (jak zwał to zwał) to zapomniałem dopisać że trzeba przd mrozami bo gdy z paliwa wytrąci się już parafina to już pies pogrzebany.Jedynie tylko podgrzać paliwo ;) Tak już poza tematem.Polecam na zime te grzałki oryginalne do zetorów montowane w bloku to jest rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Nie wiecie gdzie można dostac instrukcje do ciągnika renault ceres 330X (seria ceres 300; produkowane w latach 1998-2001, z silnikiem John Deere) Mój akurat jest z 2000r. Bardzo bym prosił o pomoc z instrukcją było by o wile łatwiej dojśc jak bym miał jakieś wątpliwości. Z góry dzięki, mgilek1.

 

Post nie na temat - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nowy1302
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie
      Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 
      Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.
    • Przez tomek2201
      Witam. Proszę użytków tego ciągnika na temat spalania. Konkretnie w jakiej pracy, z jakim sprzętem i jakiej szerokości roboczej? Będę wdzięczny za odpowiedzi ponieważ zamierzam kupić taki ciągnik lub zastanawiam się też nad MF 6160.
    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.