Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
domasz

U-3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

domasz    1

Tak jak już zostałem pouczony zakładam nowy wątek. Bardzo przepraszam wszystkich forumowiczów ale jak napewno już wszyscy zauważyli jestem nowym użytkownikiem U-3512 i w porównaniu do c-330 to jest prawie kosmos dlatego byłbym wdzięczny za opisanie umieszczenia i działania wszelkiego rodzaju dźwigni wajch i najróżniejszych przełączników, a najlepiej jakby ktoś mógł mi podesłać instrukcję obsługi w wersji elektronicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krynio    2

Zacznijmy od deski:

- po lewej stronie na gurze manometr ciśnienia w układzie pneumatycznym,

- kontrolka czerwona niskiego ciśnienia w powyższym układzie,

- zespół kontrolek, pierwsza ładowanie druga smarowanie (albo na odwrót :blink: ) kolejne dwie kontrolki nie dotyczą tego modelu, i kontrolka niebieska światła drogowe,

- gniazdo do podłączenia oświetlenia (czy tam czego innego) np. zapalniczki :D

- niżej trzy kontrolki kierunkowskazów koloru zielonego

- niżej włącznik awaryjnych może być też umieszczony na stacyjką

- obok włącznik kierunkowskazów

- kierownica :D

- dźwignia gazu

- z przodu konsoli po lewej stacyjka

- po prawej zespolony włącznik świateł i klaksonu.

To na desce tyle.

 

Dźwignie środek i strona lewa:

- lewa długa biegi

- prawa krótka reduktor

- pod fotelem dźwignia do przełączania wyjść hydrauliki zewnętrznej i podnośnika,

- lewa strona fotela, na dole dźwignia włączania napędu WOM

- lewa strona przy błotniku dźwignia sterowania rozdzielaczem hydraulicznym.

Strona prawa:

- przy samej podłodze dźwignia blokady mechanizmu różnicowego potocznie porostu blokada,

- trochę nad nią suwak ustawienia szybkości opadania podnośnika wraz z bagnetem pomiaru poziomu oleju w skrzyni,

- wyżej zespół dźwigni sterowania podnośnikiem i ciśnieniem na wyjściach hydrauliki zewnętrznej,

Na zewnątrz stojąc za ciągnikiem lewa strona :

- dźwignia zwalniająca zaczep dolny,

- korba regulacji lewego wieszaka,

To chyba tyle jak coś pominąłem to pytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

domasz    1

dzięki ci bardzo za to wszystko ale byłbym jeszcze wdzięczny za rozpisanie działania dźwigni przy fotelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



jaro    163
Zacznijmy od deski:

- po lewej stronie na gurze manometr ciśnienia w układzie pneumatycznym,

- kontrolka czerwona niskiego ciśnienia w powyższym układzie,

- zespół kontrolek, pierwsza ładowanie druga smarowanie (albo na odwrót :blink: ) kolejne dwie kontrolki nie dotyczą tego modelu, i kontrolka niebieska światła drogowe,

- gniazdo do podłączenia oświetlenia (czy tam czego innego) np. zapalniczki :D

..........

To chyba tyle jak coś pominąłem to pytaj.

Sorry (nic do nikogo nie mam tylko do Ursusa) ale będę przez chwilę złośliwy-po prostu perfekcyjna ergonomia !Dlaczego np.taki Zetor potrafił zrobić coś co mniej więcej miało wszystko pod ręką a nasz gigant ciągnikowy robił jakieś wajchy pod fotelem ?Dlaczego ?

 

mozesz wyciąć częśc odpowiedzi jak cytujesz - będzie łatwiej się czytało.

Powód Edycji: edytowane przezNikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


domasz    1

no właśnie chodzi mi o te po prawej stronie a co do ergonomii to rzeczywiście wszystko jest tak rozrzucone jak tylko sie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

saherb    28
O to trzeba zapytac niemców bo to model licencyjny ;)

Raczej trzeba zapytać Anglików, bo to ich produkt, a nie Niemców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Mam okazje kupic ursusa 5024 z 2006 r na komfortowej kabinie 12/4 liczba biegow. Z racij tego ze nie za bardzo moge namierzyc jakis opinii na ten temat dlatego zakladam nowy temat. Czy warto kupic taki ciagnik mam obecmie 4512 ale chcialbym zmienic na 5024. Co w porownanoi z 4512 zostalo zmienione? Jak ze spalanie i awaryjnoscia? Czy to keszcze produkcja ursusa czy jakis skladak?
       
      pozdrawiam
    • Przez rolkam72
      Witam.Myślę nad kupnem ciągnika i z kilku wytypowanych przezemnie jest właśnie ursus 4512. Piszcie proszę opinie na temat tego ciągnika. Chodzi mi o zakup ciągnika głównego do cięższych prac które by odciazyly c 360. Pisać wszystko na jego temat. Proszę również o własne sugestie czy zakup takiego ciągnika to dobry pomysł.
    • Przez lukaso111
      Tak jak w temacie interesuje mnie zakup agregatu talerzowego z chydropakiem i siewnik do tego. Mój traktor to ursus 5714 z turem. Nie wiem czy mój ursus podniesie tak owy skład ze zbożem w siewniku. Może ma ktoś podobny skład i mi pomoże. Z góry dzięki.
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
    • Przez YeLoN3
      Witam !!
       
      Mam problem z turem w 330 a dokladnie tur podnosil sie powoli i rowno!! po wymienieniu papy na nowa tur podnosi sie stopniowo ale trochce szybciej!! olej jest w normie !! czym moze to byc spowodowane??
       
       
      Wszystkim z gory dziekuje i pozdrawiam!!
×