Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KIbul

napędy sie zgrywają??

Polecane posty

KIbul    0

Witam.Mam zamiar założyć do zetora koła tył 16.9-28 przód 12.4-24 ,czy napędy będą się zgrywać?

Nie wiecie gdzie mogę dostać tylną szybę do zetora 7245?Pomóżcie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    4

co do kół to nie wiem ale szybę to zależy do jakiej kabiny ale na allegro będzie ja do swojego zetora kupiłem w "Agroma olsztyn"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    17

Czemu chcesz założyć 16.9-28, a nie wyższe??

Mam właśnie u siebie taki rozmiar i czasami zastanawiam się nad wyższymi.Przód z tyłem nie najlepiej się zgrywa przy włączonym 4x4. Gdy np. jadę i załączę 4x4 ciągnikiem tylko zatrzęsie i gwałtownie przyśpiesza, gdy chce go wyłączyć mam małe problemy z rozłączeniem. Musze użyć dużej siły. Raczej bym nie polecał ciągnik jest wolny 22km/h max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    32

Wydaje mi się że już kiedyś wypiywałem, ale niech tam:

 

11,2/10-24

16,9/14-28

 

11,2/10-24

16,9/14-30

 

11,2/10-24

12,4/11-36

 

12,4/10-24

13,6/12-36

 

12,4/11-24

16,9/14-34

 

Oto dopuszczalne konfiguracje rozmiarów kół dla Zetora 7245 przepisane z orginalnej fabrycznej instrukcji obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ja mam tą kabinę z tymi 2 lampami z przodu a z tylu nie ma lamp ? a czy na tych kołach się napędy zgrywają? szukam na allegro i nie ma takich kół 30

A jak się ciągnik zachowuje ,bo u kolegi przód tak jak by zrywała co jakiś czas.? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

kolego @Kibul proszę Cię sformułuj poprawnie swój post bo na razie to wynika z niego że pytasz się forum jaką masz kabinę i ewentualnie inne dziwne rzeczy :blink: Konkretnie o co chodzi?

 

A co do zrywania u kolegi to powód może być inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Co do szyby to zmierz wymiary i idź niech ci gdzieś dotną i sobie załozysz.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

A jakie mogą być powody tego zrywania? u mnie na 2 biegu co s stuka w skrzyni czy to będzie tryb od dwójki? Jak tak to jak się dostać do skrzyni żeby go wymienić ,i jaki to jest koszt?Może ktoś już zmieniał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Czy ten Twój Zetor nie był czasem sprowadzony z Anglii? Znasz jego historię, bo to może mi pomóc w diagnozie tego zrywania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    108

szyba kolo 100 zl [po 5 rozbitej zrezygnowalem,zalozylem plekse i tez pekla]powinna byc w kazdym wiekszym sklepie-zapamietaj tylko czy na 4 czy 5 dziur.

zrywa kolami-mozliwe ze krzyzaki przednich kol do roboty lub lozyska i kamienie zwrotnic do wymiany,podnies na windzie poruszaj mocno i zobaczysz co sie dzieje.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nozyk8508    24

jesli padło ci koło na górnym wałku to wystarczy rozpołowic od tylnego mostu i koło wymienisz a jesli na dolnym wałku to trzeba rozpołowic od tylnego mostu i od silnika a co do ceny to jedno koło zębate kosztuje srednio 200/300 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Nawet jak masz krajowy to byc może jest zamontowany mechanizm różnicowy w wydaniu UK on się jakoś tam specjalnie nazywa koronkowy czy jak i wtedy co byś nie robił to będzie co i raz tak jakby "przepuszczać" - ten typ tak po prostu ma. Pozostaje tylko pytanie czy myślimy o tym samym objawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    108

ja mam takiego z kierownica po prawej stronie i nie widze zadnych roznic w tych czesciach ktore wymienialem, wiec nie sadze zeby w mechanizmie roznicowym cos bylo innego.u mnie powody zrywania sa takie jak podalem,a najbardzie to widac przy jezdzie na wprost-wiec mechanizm roznicowy nie ma chyba nic do rzeczy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

czytam waszewypowiedzi na tamet przedniego napędu w zetorze i mam pytania czemu coś mi puku w przednim napędzie podczas skręcania gdy jade prosto jest ok. był sprowadzony z anglii. jeśli wiećiecoś na temat to piszcie z góry dzięjuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

ja mam takiego z kierownica po prawej stronie i nie widze zadnych roznic w tych czesciach ktore wymienialem, wiec nie sadze zeby w mechanizmie roznicowym cos bylo innego.u mnie powody zrywania sa takie jak podalem,a najbardzie to widac przy jezdzie na wprost-wiec mechanizm roznicowy nie ma chyba nic do rzeczy

 

Jak można mieć Zetora z kierownicą po prawej stronie :blink: przecież kierownica jest centralnie...

Ze mną możesz plemizować ale katalog części zetora 1/89 uwzględnia dwa rodzaje przedniego mechanizmu różnicowego ;)

@grusza 5245 możesz mieć zużyte łożysko to przy przegubie, ale zazwyczaj objawia się to również wyciekiem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

no właśnie to pukanie słychać podczas skretu w lewo i właśnie jest tam coś mokro od oleju więc mówisz że to może być łożysko tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

No ,szyba już jest kosztuje 300zł u mnie jak wlałem olej do mostu to po krótkim czasie cały się wylał kolo kół?i tak zrywa i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    108

igorass na zartach sie nie znasz?jak go rejestrowalem to diagnosta sie pytal po ktorej stronie jest kierownica-ale lampe od rejestracji i swiatla z przodu musialem przestawiac.oczywiscie ze sa dwa bo sa dwa rodzaje przedniego mostu napedowego 5245 i czesc 6245 mialy lekki a czesc 6245[jak moj] i 7245,7745 mialy ciezki.

jak sie leje olej to trzeba wymienic simmeringi walu[to kupa roboty] lub wepchac smarownica troche smaru[z 1kg] i pomieszany z olejem powinien trzymac-ja tak zrobilem.

stukanie od czytania agrofoto nie zniknie trzeba wymienic lozyska ,,zwrotnice,zabieraki,itp

dwa dni ostatnio to naprawialem lozyska 2lata wytrzymaly i rozlecialy sie .kupilem nowe ,nabilem odwracam do gory nogami i walki wylecialy-jakis slowacki szajs za 32 zl.lewe kolo stuka bo na nim jest drazek kierowniczy i wiecej cierpi.

jak bedziecie naprawiac to piszcie to wam doradze co i jak.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

@jacus - spoko wiem że joke :blink: A co do przednich mostów to jest tak : most "lekki" stosowany w 5245 i ewentualnie w 6245 i most "ciężki" stosowany w 6245, 7245 i 7745 ale w obrębie mostu "ciężkiego" stosowano dwa rodzaje mechanizmu różnicowego - 1. z czterema satelitami stożkowymi 2. z dwoma "koronkami" zamiast tychże satelitów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Moim skromnym zdaniem lepszy zwykły czyli ten z 4 satelitami stożkowymi, postaram się wrzucić skany obydwu mechanizmów :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Tak jak pisał @igorass różnią się konstrukcją, a ten drugi ma blokadę automatyczną.

W moim 7745 mam właśnie taki most z tą blokadą.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

To chyba ten, nieprawdaż:

http://jdpc.deere.com/pimages/LX01/LX015502_______UN11MAR97.gif

http://jdpc.deere.com/pimages/LX01/LX015502_______UN11MAR97.gif

 

Trochę niepoprawnie igorass mówisz o tym mechaniźmie wersja UK bo był on nie tylko eksportowany do UK ale także na inne rynki europy zachodniej np. Danii skąd został niegdyś sprowadzony mój Z7745 który takowy mechanizm posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×