quercus Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Ja mam ciapka z 76 roku i on ma okrągły tłumik. Ten dłuższy. Kumpel stwierdził że to taki jak w 60tce ale nie wiem. Mój ciapek jest jednym z najcichszych ciapków w okolicy jak nie najcichszym. Te płaskie są wg. mnie do bani. Kumpel ma taki i przy oraniu to może głowa odpaść. Ale to tylko moje zdanie.
karola44 Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 he to widzisz co kraj to obyczaj .
Rokes Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Chciałem się tylko dowiedzieć od kiedy były montowane okrągłe tłumiki. Nie zamierzam kupować płaskiego, ale spokojnie da się go kupić. Poszukaj w internecie, na pewno znajdziesz. U mnie na wsi widzę c - 360 z płaskim emaliowanym tłumikiem. Podobnie jak quercus wole okrągłe tłumiki i na nim trochę groźniej brzmi
mtracz Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Strasznie glosno chodzi szczegolnie z daleka ja tak dziwnie slychac. Co kilk acyklow ma taki wystrzal. To że słychac jakieś dziwne wystrzały to mi sie wydaje że to nie wina tłumnika. To silnik tak robi. Tłumnik tylko wyciszy i zmieni ton- barwę dzwieku( czyli róznie słychac na róznych tłumnikach) ale nic poza tym nie doda. To może wina pompy paliwowej. U mnie jeżdzi C-360 jedyna taka w okolicy która fajnie popierduje. Co chwilke ma taki wystrzał jak by była lekko zapowietrzona. Ale Jest w 100% sprawna. Ale robi tak przy niskich obrotach. Przy obciazeniu chodzi normalnie.
karola44 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Nie now lasnie to ten tlumnik taki jakis. Silnik na 100% ok. Wyglada jakby sie w nim nie miescilo jak po garach dostanie. Nie jest to problem, ale czasami denerwuje.
BaDiKoWaL Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Jak u nas c-360 strzelała to skończyło się to doraźną regulacją zaworów a później regeneracją głowic...
karola44 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Nie nie nie. Zle napisalem a wy mnie przez to zle zrozumieliscie. Silnik jest ok pracuje ruwniutenko. Nie ma jakis dziwnych wystrzalow. Dwiek jaki sie wydobywa z tlumika to co jakis czac glosniejsze puf. Tak jakby w kominie sie nie miescilo. Poprostu glosny jest i tyle.Za maly tlimnik .
Davidastra Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Okrągle tlumiki zaczęli zakladac w 1985 roku A to ze płaskie są cichsze to prawda sa lepiej wytłumione otco i jeżeli chodzi o okrągle - czym krótszy tym glosniejszy
bugi Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Jak dla mnie to płaski ma przyjemniejszy dźwięk i zawsze przy wymianie zakładam płaski
Davidastra Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 ale przy krotkim jak dostaje w kite to ma taki fajny warkot
miscola Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 ale przy krotkim jak dostaje w kite to ma taki fajny warkot Co kraj to obyczaj, ale mi też odpowiada ten okrągły- właśnie ma taki fajny warkot i jakby ten ciapek był potężniejszy :lol:
mlody12 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Ja nie lubie c330 na płaskim tłumiku muj sasiad ma i tak mu fuka straszne jest drugi sasiad ma na okraglym to ładne słychac a w 60 tez mi sie wydaje ze lepszy jest okragł fajnie pierdzi jak dosatje po d*pie heheh :lol:
rabin Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.
rabin Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.
kielbasa Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 heloł drodzy koledzy jak rozwiązujecie montaż tłumika w capie? na tej zwykłej śrubie M6 niezbyt się to trzymie, kołysze się, a obspawywać nie chcę, bo jak jest napór to wykręci kołnierz i pęknie, a tłumik zostanie. widziałem ostatnio u faceta, który był po foszty u mnie, ucho takie jak przy klemach do stalowych linek na gwint M8 a po drugiej stronie blacha. po drugie: jaki tłumik jest najlepszy wg. was. a po trzecie: jak uszczelniacie go na łączeniu kołnierz - tłumik, bo z tamtąd zawsze się coś dymi. z góry dzięki za opisanie swoich doświadczeń
kuba330m Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja mam na normalnej srubie i tylko raz byl zdejmowany do transportu, dobrze sie trzyma, nic nie wycieka. Ja mam ciezka noge do ciapka . Jak dobrze skrecisz to na normalnych srubach powinno wytzymac.
miki1305 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja tam zawsze kupuje płaskie, niczym nie uszczelniam bo kupuje i tłumik i to na co go wsadzasz a ta opaska to pewnie jest od 3p one takie miały ja mam przy c360 ale jak mocno ściśniesz to ta emalia odpada
miscola Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 W oryginale może nie trzymać. Ja przedłużam wycięcie w tłumiku i nabijam go trochę głębiej, przykręcam tą 6 i przestaje wtedy latać. A tłumik kupuję okrągły, jak dla mnie to fajniej brzmi.
Davidastra Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 normalnykrótki emaliowany , okragły tłumik na srubie M6 i gites malines . Jak zrobisz ok to bedzie lata i niema co kombinować
Roki212 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 tez kupuje okrągły emaliowany, a żeby się nie ruszał w tym mocowaniu koło kolektora rozwierciłem otwór na 8mm i daje śrube i od środka podkładke sprężystą i nakrędke i juz od dawna tak mam i nic nie wycieka i trzyma bardzo dobrze, raz w lesie tłumik się złamał a mocowanie trzymało
kielbasa Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 nie wiecie czy przy warunkach panujących między kołnierzem a tłumikiem guma z dętki rowerowej się przepali? mam na myśli, żeby zrobić takiego kondoma i go nawinąć wokół kołnierza, wtedy byłoby 200% szczelne
Roki212 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) ja myśle że się spali tam wysoka temperatura jest zwłaszcza w cięzkiej pracy np. orce, jak masz nowy tłumik to tez się wypala farba i czuć spalenizną taką. Edytowane 17 Listopada 2009 przez andrzej2110 Cytowanie poprzedniego posta
kielbasa Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 sprawdziłem to przed chwilą, po gumie zostaje tylko bardzo nieprzyjemny zapach :] udam się do Auto-Alfa u pana Grzegorza i zakupię silikon wysokotemperaturowy, i powinno być ok
mac9366 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Czy próbowaliśćie w jakiś sposób wyciszyć prace silnika w 330?
kielbasa Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Załóż sobie ten najdłuższy okrągły tłumik albo płaski i bardzo cicho pracuje, bynajmniej u mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zmiana kół przednich w C-330 z 6.00-16 na 10.75-15.3
Ursus C-360
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się