Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam ciapka z 76 roku i on ma okrągły tłumik. Ten dłuższy. Kumpel stwierdził że to taki jak w 60tce ale nie wiem. Mój ciapek jest jednym z najcichszych ciapków w okolicy jak nie najcichszym.

 

Te płaskie są wg. mnie do bani. Kumpel ma taki i przy oraniu to może głowa odpaść. :o

 

Ale to tylko moje zdanie. ;)

Opublikowano

Chciałem się tylko dowiedzieć od kiedy były montowane okrągłe tłumiki. Nie zamierzam kupować płaskiego, ale spokojnie da się go kupić. Poszukaj w internecie, na pewno znajdziesz. U mnie na wsi widzę c - 360 z płaskim emaliowanym tłumikiem. Podobnie jak quercus wole okrągłe tłumiki i na nim trochę groźniej brzmi ;)

Opublikowano
Strasznie glosno chodzi szczegolnie z daleka ja tak dziwnie slychac. Co kilk acyklow ma taki wystrzal.

 

To że słychac jakieś dziwne wystrzały to mi sie wydaje że to nie wina tłumnika. To silnik tak robi. Tłumnik tylko wyciszy i zmieni ton- barwę dzwieku( czyli róznie słychac na róznych tłumnikach) ale nic poza tym nie doda. To może wina pompy paliwowej. U mnie jeżdzi C-360 jedyna taka w okolicy która fajnie popierduje. Co chwilke ma taki wystrzał jak by była lekko zapowietrzona. Ale Jest w 100% sprawna. Ale robi tak przy niskich obrotach. Przy obciazeniu chodzi normalnie.

Opublikowano

Nie nie nie. Zle napisalem a wy mnie przez to zle zrozumieliscie. Silnik jest ok pracuje ruwniutenko. Nie ma jakis dziwnych wystrzalow. Dwiek jaki sie wydobywa z tlumika to co jakis czac glosniejsze puf. Tak jakby w kominie sie nie miescilo. Poprostu glosny jest i tyle.Za maly tlimnik .

Opublikowano
ale przy krotkim jak dostaje w kite to ma taki fajny warkot

Co kraj to obyczaj, ale mi też odpowiada ten okrągły- właśnie ma taki fajny warkot i jakby ten ciapek był potężniejszy :lol:

Opublikowano

Ja nie lubie c330 na płaskim tłumiku muj sasiad ma i tak mu fuka straszne jest drugi sasiad ma na okraglym to ładne słychac a w 60 tez mi sie wydaje ze lepszy jest okragł fajnie pierdzi jak dosatje po d*pie heheh :lol:

Opublikowano

Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.

Opublikowano

Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.

Opublikowano

heloł drodzy koledzy ;) jak rozwiązujecie montaż tłumika w capie? na tej zwykłej śrubie M6 niezbyt się to trzymie, kołysze się, a obspawywać nie chcę, bo jak jest napór to wykręci kołnierz i pęknie, a tłumik zostanie. widziałem ostatnio u faceta, który był po foszty u mnie, ucho takie jak przy klemach do stalowych linek na gwint M8 a po drugiej stronie blacha. po drugie: jaki tłumik jest najlepszy wg. was. a po trzecie: jak uszczelniacie go na łączeniu kołnierz - tłumik, bo z tamtąd zawsze się coś dymi. z góry dzięki za opisanie swoich doświadczeń ;)

Opublikowano

Ja mam na normalnej srubie i tylko raz byl zdejmowany do transportu, dobrze sie trzyma, nic nie wycieka. Ja mam ciezka noge do ciapka ;) . Jak dobrze skrecisz to na normalnych srubach powinno wytzymac. ;)

Opublikowano

Ja tam zawsze kupuje płaskie, niczym nie uszczelniam bo kupuje i tłumik i to na co go wsadzasz a ta opaska to pewnie jest od 3p one takie miały ja mam przy c360 ale jak mocno ściśniesz to ta emalia odpada

Opublikowano

W oryginale może nie trzymać. Ja przedłużam wycięcie w tłumiku i nabijam go trochę głębiej, przykręcam tą 6 i przestaje wtedy latać. ;) A tłumik kupuję okrągły, jak dla mnie to fajniej brzmi. ;)

Opublikowano

tez kupuje okrągły emaliowany, a żeby się nie ruszał w tym mocowaniu koło kolektora rozwierciłem otwór na 8mm i daje śrube i od środka podkładke sprężystą i nakrędke i juz od dawna tak mam i nic nie wycieka i trzyma bardzo dobrze, raz w lesie tłumik się złamał ;) a mocowanie trzymało

Opublikowano

nie wiecie czy przy warunkach panujących między kołnierzem a tłumikiem guma z dętki rowerowej się przepali? mam na myśli, żeby zrobić takiego kondoma i go nawinąć wokół kołnierza, wtedy byłoby 200% szczelne ;)

Opublikowano (edytowane)

ja myśle że się spali tam wysoka temperatura jest zwłaszcza w cięzkiej pracy np. orce, jak masz nowy tłumik to tez się wypala farba i czuć spalenizną taką.

Edytowane przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

sprawdziłem to przed chwilą, po gumie zostaje tylko bardzo nieprzyjemny zapach :] udam się do Auto-Alfa u pana Grzegorza i zakupię silikon wysokotemperaturowy, i powinno być ok ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez juka
      Witam, postawiłem nie dawno komin z rury 115mm do garażu. I tu jest problem trzeba ocieplić komin dawać pomysły!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v