Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyregulowałem sprzeglo na 6 i 12mm, ale mi sie zdaje ze jest jeszcze zle, poniewasz jak wcisne sprzeglo na 1 stpen to bieg mi nie chce wejs i zgrzyta (słychac na filmie) dopiera ja mocniej wcisne az na 2 stopien to bieg wskakuje, porawiac to czy nie??? I czy u was jest tak samo czy nie??? :blink:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mozesz to jeszcze poprawić bo nie powinno zgrzytać na 1 stopniu

Opublikowano

hmm, dyfer wyje albo zwolnice, ale raczej zwolnice ;) u mnie na 5 i 6, najbardziej pod obciążeniem. a ze sprzęgłem mam dziwną sprawę, jak nie robię długo to wysprzęgla elegancko, a np. po dwóch godzinach orania jak chce włączyć z 4 na 5, to skaranie boskie :blink: muszę się zatrzymać i dopiero 5 włączyć...

Opublikowano

To chyba jak ustawie na 7mm I stopien i 14mm II stpien to powinnobyc dobrze ;)

 

@kielbasa

U mnie jest na odwrót jak długo robie to na 5 bieg bez problemu a jak wyjade to mi ciagnik staje i musz ruszczac z 5 :blink:

Opublikowano

ja się pobawię w regulację, ale raczej długo na tych tarczach nie zabawię, bo ostatnio jak woziłem po 6 ton kamienia, to przy górkach na asfalcie śmierdziało jak diabli... trzeba było z między gazem na 5 schodzić bo zdychał :blink: wczoraj odkręciłem klapkę, a tam może ze 2cm sadzy... ale i tak jest dobrze, bo to sprzęgło trzyma się od zimy 2005 roku, a dostało w kite tak ostro...

Opublikowano

Ja aż takich ciezarow nie woze by mam wiekszy ciagnik o tego, 330 jest tylko do bron, zgrabiarki, gryzalki, kukltywaor (czasem) i kopaczka, i jeszcze czasm wóz :blink: ;)

Opublikowano

tak szczerze to M'ka do wożenia cięższych rzeczy się nie nadaje, z powodu większego przełożenia na zwolnicach... C 328 do tego jest najlepszy :blink: przykładowo kumpel, który pracuje na tartaku przy świeżym motorze musi na początku górki redukować na 5, a potem na 4 ja tam wyjeżdżam do połowy na 6 a potem na pięć przy takim samym obciążeniu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

M-ka nie ma innych przełożeń na zwolnicach lecz większe jest koło ataku w tylnym moscie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

chyba nie, w M-ce nie było nic ulepszone oprócz szybkości innych przełozen w szkrzyni, koła ataku i zaczep dali nowszego typu

Opublikowano

ja znów wiem, że półosie są inne, a cały dyfer jest ten sam i potwierdzić to może wiele osób :blink:

zmiany w C 330:

 

1697-1979 - oś okrągła

1979-1993 - oś płaska

1967-1985 - fabryczny tłumik płaski

1985-1993 - fabryczny tłumik okrągły długi emaliowany

połowa 1989-1993 - ręczny hamulec taśmowy

1986-1993 - zmiana przełożeń na zwolnicach, czyli to o czym piszemy(Ursus C 330M)

1986-1993 - prądnica P20c zastąpiona P6c, d, e lub k z minusem na masie (Ursus C 330M)

1989-1993 - zmiana zaczepu górnego

 

I powtarzam, w C330 nigdy nie było montowanych fabrycznie alternatorów...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

możliwe ale są też inne przełozenie w szkrzyni

Opublikowano

koła zębate nie różnią się ani połówką zęba, i są to herezje głoszone przez tych, którzy za dużo naczytali się wikipedii :blink:

 

do zmian jeszcze można dodać inne tarcze tylnich kół 1967-197x (nie jestem pewny) i inne kabiny, ale w to nie jestem wtajemniczony

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie będę się sprzeczał bo zbytnio nie przyglądałem i nie interesowało mnie to jaka jest różnica miedzy tymi dwoma ciągnikami,

Opublikowano

jeżdżąc przy najwyższym momencie obrotowym czyli 10.2kG/m=102Nm odpowiadającym obrotom 1600-1900(nie wiadomo dokładnie, trzeba byłoby jechać na hamownię, ale to i tak lip, bo zmierzysz tylko Mo na kołach, a nie silnika) cap pali bardzo mało, a jeżdżąc 2000-2200 obrotów zwiększa się tylko moc czyli zdolność do wykonania większej ilości pracy w danym przedziale czasu - wtedy może wypić dużo więcej :blink: ja przy orce jak jest znośny stan wilgoci w glebie, z moim pługiem 4x25cm jeżdżę na 3 pod górę 1600-1800RPM, a na dół 4 i 1600RPM. ;) ale generalnie jak bijesz w palnik to 3-5L/mth

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jak spala ci tylko 5l/h to tylko pozazdrościć bo moja bierze około 15l/h

Opublikowano

mówisz o hektarze czy motogodzinie, bo to zasadnicza różnica? :blink: @kuba330m chodzi ci o tą klapę na zawiasach przy masce? ja tam wyciąłem 3 kawałki gąbki, przykleiłem i gra ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mówisz o hektarze czy motogodzinie, bo to zasadnicza różnica? :blink: @kuba330m chodzi ci o tą klapę na zawiasach przy masce? ja tam wyciąłem 3 kawałki gąbki, przykleiłem i gra ;)

 

 

 

mówie o hektarze

Opublikowano

Witam! Niewiem czy to jakaś wada czy to tak jest od nowego, że ciapek wyje na wstecznym , czy szybko czy wolno to wyje ;/ troche mnie to wkurza, to musi tak być? wasze 30 też tak wyją??

 

 

moim zdanie jest to przyczyna wytartych zębów w skrzyni ale pewny nie jestem więc się dopytaj jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v