Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Może ktoś wie gdzie mogę dostać te tarczki od hamulca ręcznego. 

Zdjęcie z katalogu http://wrzucaj.net/image/LiEc5

Może ma ktoś numer katalogowy tych tarczek bo posiadam niekompletny katalog.

 

 

kolego ja te tarczki bede zamawiał pod koniec marca to odezwę się do Ciebie

tylko policz ile dokładnie ich masz.

Opublikowano

A ta tarcza z ząbkami na zewnątrz i z ząbkami wewnątrz to jest liczona jako jedna sztuka? Bo u mnie niektóre wyglądają tak jak by były ze sobą złączone a niektóre są oddzielnie. Na pewno uległy one zniszczeniu ale czy się posklejały czy raczej rozleciały? Jeśli liczyć je oddzielnie to mam 6 z ząbkami od zewnątrz i 6 z ząbkami od wewnątrz. A u Ciebie jak to jest?

 

Opublikowano

witam. Koledzy ma ktoś z was posiadaczy ltz instrukcję obsługi ltz (książkę napraw) w języku polskim?? jeśli ktoś ma to proszę o info na pw. Potrzebowałbym ksero oczywiscie nie za darmo :)

 

Opublikowano

Witam, nie znalazłem mojego problemu a więc postanowiłem zapytać. W moim LTZ 55a chyba zakleszczyły się biegi. Mianowicie brak możliwości ruchu lewarkiem biegów oraz brak możliwości ruchu dźwignią od rewersu. Co się mogło stać i jak to naprawić?

Opublikowano

A ciągnik jedzie w którąś stronę? czy jak puszczasz sprzęgło to gaśnie?

Ciągnik nie jedzie w żadną stronę. Po opuszczeniu sprzęgła silnik pracuje normalnie. Po zdemontowaniu lewarka biegów okazało się że to przez rewers który jest połączony dźwignią z lewarkiem biegów. Nie wiem jak go odblokować. Może jakieś podpowiedzi?

Opublikowano

podnieś tylne jedno koło i cofnij delikatnie poruszaj a niech ktoś ruszy dźwignią 

zobacz też tą dźwignie co idzie od sprzęgła do skrzyni z tej strony od hamulców mi się kiedyś tamta śruba zgubiła na wałku i klin wypadł

i podobnie było że nie można było ruszyć 

Opublikowano

Witam, kolejny problem z Ltz po włączeniu jakiego kolwiek biegu i puszczeniu sprzęgła traktor stoi w miejscu. Ruszanie dźwignią od rewersu też nic nie daje. Może istnieje tam jakiś "włącznik" skrzyni biegów czy coś w tym rodzaju?

Opublikowano

Witam, koledzy szukam pomocy, zakupiłem LTZ-ta 55a i mam pytanie czy jadąc z góry i popchnie ciągnik czy przedni napęd załączy się samoczynnie czy potrzebuje konkretnego biegu? 

Opublikowano (edytowane)

czy w ltz 55 przód dołącza się automatycznie czy jest ręczne załączanie ?

Bo ktos tu pisał o cofaniu aby wyłączyć.

 

Przód włącza się automatycznie przy różnicy w prędkości przednich i tylnych kół. Czasem się zakleszcza i nie chce rozłączyć jak traktor już się nie kopie. Wtedy trzeba cofnąć około 1 m i puszcza.

Witam, kolejny problem z Ltz po włączeniu jakiego kolwiek biegu i puszczeniu sprzęgła traktor stoi w miejscu. Ruszanie dźwignią od rewersu też nic nie daje. Może istnieje tam jakiś "włącznik" skrzyni biegów czy coś w tym rodzaju?

 

W takim razie ta nakrętka co blokowała widełki skądś wypadła i pewnie był to element odpowiedzialny albo za napęd, albo za ruch wodzikiem.

Edytowane przez sylip
Opublikowano

no a czy jest możliwość ręcznego załączenia przodu np. przed wjazdem w grząski teren

 

Różnica prędkości kół jak jest sprawdzana ?

 

Nie, nie ma możliwości włączenia przedniego napędu ręcznie, ale automat na prawdę szybko wkracza do akcji w sytuacji uślizgu kół.

Do napędu jest jakiś mechanizm chyba zapadkowy, ale nie rozbierałem go i w zasadzie nie znam jego zasady działania.

Opublikowano

A widzisz nie do końca, bo można sobie dorobić trwałe odłączanie napędu. Dokłada się sprzęgiełko i widełki na wyjściu ze skrzyni. Znajomy sobie tak dorobił, bo wkurzało go zdzieranie opon na asfalcie jak się przód nie rozpiął.  

Opublikowano

Działanie przedniego napędu jest na zasadzie zapadek i most ten nie posiada układu różnicowego i zapina jedno lub dwa koła w zależności od poślizgu tylnych kół bardzo proste rozwiązanie. Jadąc z góry nie załączy się. chyba że zaczniesz cofać i następnie znowu zaczniesz jechać w dół zbocza.

Opublikowano

Prośba do Hemi. Mógłbyś napisać jak zrobić takie sprzęgiełko bo mam ten sam problem ze zdzieraniem opon.Przy okazji jak u Was sprawuje się świeca żarowa pomaga czy nie , bo u mnie chyba są źle podłączone kable. Jak się zapala ze świecą opiszcie dokładnie co po kolei.

 

 

 

Opublikowano

Cześć

Mam problem wie ktoś jak prawidłowo ustawić rozrząd w LTZ 55a?? Nie mogę nigdzie znaleźć schematu... czy ten rozrząd jest taki sam jak w T 25?? Znalazłem książkę napraw do T 25 i tam jest rozrysowane jak znaki są ustawione na poszczególnych kołach zębatych. Ustawiał ktoś z was rozrząd i umiałby mi pomóc to proszę o info. Nie mam w okolicy mechanika co by mi pomógł każdy się obawia że coś spieprzy bo nie miał do czynienia z LTZem.

Opublikowano (edytowane)

Cześć

Mam problem wie ktoś jak prawidłowo ustawić rozrząd w LTZ 55a?? Nie mogę nigdzie znaleźć schematu... czy ten rozrząd jest taki sam jak w T 25?? Znalazłem książkę napraw do T 25 i tam jest rozrysowane jak znaki są ustawione na poszczególnych kołach zębatych. Ustawiał ktoś z was rozrząd i umiałby mi pomóc to proszę o info. Nie mam w okolicy mechanika co by mi pomógł każdy się obawia że coś spieprzy bo nie miał do czynienia z LTZem.

 

Będę w tym tygodniu zaglądał do rozrządu to fotkę postaram się zrobić i wrzucę, ale w zasadzie jest tak jak w t25 - oba mają ten sam rozrząd.

Edit.  [galleryimg=628139]

[galleryimg=628189]

Białe kreski to miejsca gdzie mają się zgrywać znaki oznaczone odpowiednimi literami (jakie to jest napisane obok jak powiększysz zdjęcie).

Trzeba dotąd kręcić wałem korbowym, aż znaki się ustawią - u mnie było to kilka lub kilkanaście obrotów.

Edytowane przez sylip
Opublikowano

Wielkie dzięki SYLIP właśnie o coś takiego mi chodziło :D Wiecie gdzie można dostać jeszcze wał produkcji rosyjskiej?? albo jakis zamiennik ale z przeciwwagami bo te indyjskie bez przeciwwag mnie nie przekonują... zakładał ktoś ten indyski?? w rolnexie nie maja w parczewie też nie...

Opublikowano

Ja mam założony wał korbowy produkcji indyjskiej, dałem coś koło 500zł. Tez nie mogłem dostać już wału rosyjskiego, bo już nie produkują do LTZ wałów  w rosji, wszystkie jadą teraz z indii. Brak przeciwwag daje szybsze wchodzenie silnika na obroty. Stary wał pękł mi przy kole na rozrządzie. Silnik składali mi w białymstoku, pracuje już od 2013 roku i nie mam żadnych problemów. W firmie sprawdzali ten wał i powiedzieli że jest dobrze wyważony. Innego wału chyba nie kupisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v