Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetor12741

Zetor 7745 alternator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor12741    11

Witam wszystkih w moim zetorze jest nowy alternator i nie ładue hyba rze na 2200 obr/min to lampka trohe przygasa

co jest pomurzcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    11

Dlaczego go zmieniłeś, tamten też nie ładował?

Ten nowy ma odpowiednie parametry bo powinien być 14 V 55 A i mieć odpowiednie koło pasowe aby mieć takie obroty żeby go wzbudzić.

Równie ważny jest regulator napięcia, powinien być "zgrany" z alternatorem.

Jak jest nowy to szczotki powinne być ok. Sprawdź przewody a szczególnie złączki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to piszesz ja chinczyk :) po drugie jaki to zetor plus czy minus na masie jaki regulator i jaki alternator chodzi mi o typ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor12741    11

Powie tak tamten ładował ale poszedł do osiendzesiątki i tam ładuje a tu był jurz wymieniany i nieładuje a regulator terz był wymieniany i nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Powie tak tamten ładował ale poszedł do osiendzesiątki i tam ładuje a tu był jurz wymieniany i nieładuje a regulator terz był wymieniany i nic

Napisz jaki to alternator założyłeś.Jeśli oryginalny pal magneton bez regulatora wbudowanego to łatwo pomylic te 2 ciienkie przewody D+ z DF i wtedy już nie będzie ładował.Opisz wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1065

witam

mam problem z regulatorem magneton w zetorku 5211 objawiający się w ten sposób że alternator ładuje różnym napięciem (od 11-12V na wolnych obrotach do 17-18V gdy dobrze dołoży się do przysłowiowego"pieca") wymieniłem regulator napięcia i sytuacja nie uległa poprawie ale wręcz się pogorszyła (kontrolka ładowania pali się non stop w szerokim zakresie obrotów a napięcie utrzymuje się w granicach 12,6V )zauważyłem że w starym coś "dzwoni" jak nim potrząsnę więc go otwożyłem i zauważyłem że pękła i odpadła połówka korpusu diody(tej przylutowanej poziomo) pomiędzy dwoma szeroko oddalonymi od siebie zakończeniami układu (pomiędzy DF a B-) Jak można to naprawić (o ile można) i jaka to powinna być dioda? Czym skutkuje błędne połączenie regulatora (zamiana DF z D+)? Dlaczego nowy regulator nie działa tak jak powinien?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×