Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W mojej nic się nie zepsuło. Jedyny problem był z DPF bo ciągnik pracował w transporcie z przyczepami 3.5 4.5 tony na krótkich dystansach i po prostu nie miał gdzie dostać po garach to się kontrolki zapalały więc wywaliliśmy DPF i dali za 600 zł filtr jakiś czy jakoś tak i jest dobrze. Ale to nie wina ciągnika tylko tego że nie miał nic ciężkiego do pracy i co chwila gaszony odpalany. A lepiej było DPF wywalić bo i tak wiem że cały czas by w transporcie wypoczywał bo nie orze się pola co miesiąc co by tam się wypaliło wszystko :)

 

Ciągnik fajny, półbiegi dużo dają. Sprzęgło w guziku trzeba się nauczyć jeździć żeby nie szarpało wcale ale potem jest tak dobrze że w innych sprzęgła zapominasz wciskać :D Wiadomo ciągnik jest mniejszy od Forterry ale 4 w obrocie da radę moim zdaniem bez problemu . Bierz full obciążniki oraz szerokie opony.

Opublikowano

Ja dostałem za takie wyposażenie:
-przedni tuz bez wom
-klima
-radio
-fotel pneumatyczny
-3 pary hydrauliki
-2 koguty
-EHR

213 tys.pln brutto

NH T5.100 z podobnym wyposażeniu 200 tys. Netto

Opublikowano

Właśnie po to jest forum. Nie jestem przekonany do zetora ale chyba mimo wszystko jest lepiej wyposażony niż ursusy. Z kolei NH jest dość drogi :/ ciekaw jestem ile będzie kosztował DF serii 5.

Opublikowano

Witajcie mam problem z proximom nie mogę załączyć wałka wom przyciskiem działa tylko zależny od biegów. Nie wiem gdzie szukać elektrozaworu który to załącza wałek. Z góry dziękuje za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v