Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem. MAm john deera 3030LS i w tym roku kupiłem nową prasę warfamę. Prasa bezawaryjna tylko jest duży problem. gdy podnoszę klapę to powoli ją podnosi jak opuszczam to szybko a jak zmienię przewody to podnosi szybko a bardzo powoli opuszcza 0k 40s. no i nawet jak podnoszę podbieracz to na manometrze skacze ciśnienie. a jak dociskam klapę to prawie momentalnie ciśnienie skacze na maksa. kiedy podczepiłem się pod zachodniiego classa rollanta to w mgnieniu oka podniósł i opuścił klapę. mechanik stwierdził że mam poprostu za duże ciśnienie w hudraulice że olej cały czas goni a nie nadąży wracać a prasa przy tym strasznie trzeszczy i się trzęsie. kupiłem jeden zawór dławiący na zasilanie i na pusto moment podniósł i opóścił klapę ale teraz nie mogę w żaden sposób docisnąć klapy sam już nie wiem co mam robić bo się normalnie nie da tak robić w żniwa czy sianokosy. Proszę o szybką odp jeśli ktokolwiek wie co zrobić.

Opublikowano

NO ludzie nie wiece co maożna z tym zrobić??? cokolwiek podpowiedzcie. A poza tym od jakiegoś czasu cieknie mi olej hydrauliczny tuż przy połączeniu z blokiem silnika. Myslałem że to z bloku ale to olej hydrauliczny. TAk niby wygląda mi to na cieniutką rurkę przekroju moę 1-2mm ale nie jestem pewnien macie jakieś sugestie?

Opublikowano

A dużo ubywa Tobie tego oleju? U mnie wyciekał olej pomiędzy skrzynią pośrednią a silnikiem i wina była bloku skrzyni pośredniej jak również uszczelniaczy na wałku który wychodzi ze skrzyni pośredniej. Miałem całe sprzęgło zawalone plejem. Najlepiej jak wstawisz zdjęcie to będzie bardziej wiadomo którędy wycieka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam. Luksmaster wymień gniazda hydrauliki bo poprostu są wyklepane te stożki w środku i się nie otwierają tak jak powinny po podłączeniu szybkozłaczy. Jak to nie pomoże to spróbuj wyregulować cięgiełko od dżwigni do rozdzielacza. Ten olej przy silniku to inna bajka i niema nic z tym wspólnego, tak samo jak za wysokie ciśnienie.

Opublikowano

Witam. A więc tak odnośnie prasy. To tak najpierw postaram sie wymienić te gniazda hydrauliczne chociaż dziwię się dlaczego w zachodziniej prasie wszystko idealnie współgra tzn szybko i sprawnie chodzi tylna klapa. Drugie słyszałem że JD ma wydajnośc hydrauliki 160-190 bar a ten rozdzielacz na prasie ma 130 bar a więc o połowę prawie za dużo. Napisłem do Warfamy do serwisu to nic mi nie odpisali bo pytałem czy można dostać taki rozdzielacz tylko działający pod większym ciśnieniem i czy wtedy przewody i siłowniki wytrzymają bo wiadomo polska jakość jest różna a narazie głucha cisza.

Natomiast odnośnie tego wycieku oleju to wycieka on z prawej strony pod kabiną gdzieś na górze złączenia sprzęgła z blokiem silnika.

A a co wyrególuję tą dźwigienką? Tzn chodzi Ci chyba o to może nie otwierać do końca sekcji tak? ale to juz patrzyłem i nic;/

Opublikowano

Nie rozdzielacz w prasie nie ma nic do tego, a tym bardziej za wysokie ciśnienie w ciągniku. Próbowałeś może podłączyć przewód zasilający pod szybkozłącze a powrót puść swobodnie nawet przez korek od wlewu do skrzyni. Jak rozumiem do prasy podłączone są dwa przewody i zasilanie jest cały czas przesterowane dziwignią rozdzielacza w ciągniku , a prasa ma swój rozdzielacz którym wszystkim sterujesz?

Opublikowano

Tak Skrzyp sterowanie jest z dzwignią hydrauliki i do prasy idą 2 przewoy. A prasa ma własny rozdzielacz i dźwigienkę do przełącznia go mam w ciągniku. Przełączam nią między 3 sekcjami tj. podawanie sznurka, podbieracz, tylna klapa. No a tego z wolnym spustem do skrzyni jeszcze nie robiłem.

Opublikowano

Dużo właśnie traktorów ma zrobione swobodne spuszczanie oleju. Z tyłu jest śruba na gimbys i dość często spotykam się z tym że tam mają zrobiony swobodny spływ oleju do skrzyni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v