Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem z fergusonem 255....

Gdy jechałem nagle zablokowało mi sie lewe tylnie koło. Nie wiem co to moze być, moze ktoś z was wie co to moze być??

 

 

Powód Edycji: zmiana tematu, edytowane przezNikita_Bennet

Opublikowano

Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

Opublikowano
Albo zaszedł ząb na ząb w zwolnicy w wyniku luzow lozysk półosi. Stukalo ci cos przedtem?

 

Możesz mieć racje (niestety dla właściciela MF 255). Mój wujek miał taką awarię w Ursusie 3512. Po 8 latach rozsypało się jakieś łożysko igiełkowe w zwolnicy i potem tryby się obluzowały i całą zwolnicę szlak trafił. Dokładnie to nie wiem jak to było, ale wuja mówił, że naprawa kosztowała go ponad 2tys zł :lol:.

Opublikowano
Tak jak zetor 6340 mowi moze byc tez tak mialem przy U 1614 jak oralem nagle lewe kolo mi zablokowalo, zwolnica do remontu, jeszcze jakos dojechalem do domu, wszystkie tryby byly tak zesrutowane ze ....

 

Nam ostatnio zaczelo prawe kolo w c355 stukac ....na szczescie juz bez czekania na rezultat rozebralismy i zlikwidowalismy luzy [kolejna podkladka] i obylo sie nawet bez wymiany lozysk. Na takie stukanie trzeba od razu reagowac [jeden komplet trybow do zwolnicy juz nabywalem i nie byl to przyjemny zakup] :angry: :lol:

Opublikowano
Może hamulec sie zapowietrzyl

MF 255 ma hamulce sterownane mechanicznie, więc nie mógł się zapowietrzyć.

Jeśli się koło zablokowało to może być to łożysko, albo tryby na siebie najechały.

Opublikowano
coolman111 - dobrze mowisz co do ceny - w c385 kosztowalo mnie 1500 zl jakies 4-5 lat temu. tylko jak mi stanął ciągnik to zgasł na miejscu.

 

Coś sobie przypominam, że mój wuja też miał taki problem, że ciągnik nie chciał ruszyć... Zwolnica totalnie sie zablokowała i musieli go ściągnąć lawetą czy czymś podobnym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v