Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie,na stronie korbanka jest wzmianka o tms :)

"System TMS oferowany jest w ciągnikach 200 Vario w wyposażeniu standardowym. Kiedy włączamy TMS, operator musi tylko wybrać wymaganą prędkość jazdy, następnie system kontroluje pracę silnika i przekładni, żeby zapewnić ekonomiczną pracę ciągnika. System ten pozwala nie tylko zaoszczędzić paliwo, ale również pracować ciągnikiem z maksymalnym komfortem"

http://www.korbanek.pl/spolka/pl/fendt/ciagniki_65360_km/fendt_seria_200_vario/skrzynia_przekladniowa_200_vario.html

 

EDIT: Sory,mój błąd 1:0 dla ciebie.Trzeba było napisać że to od korbanka,myślałem że to z forum... :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@adrian300895

Czytałeś co napisałem? :)

Cytowałem stronę WWW Korbanka...

 

brzozak2

Dobre tongue.gif

Opublikowano

Widać że fendt troche ''przezbroił'' te 3 cylindrowe ''serduszko''. Wystarczy spojrzeć na parametry... No i system AGREX. Jak na 3 cylindrowy ciągnik to masa 3900 bez obciążników to chyba nie jest tak mało... Co do TMS w Polsce jest standartem a w fabryce nie :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak, ale tu bardziej chodzi o moc. :) Przecież rolnik będzie się kierował bardziej mocą i masą, niż ilością cylindrów. :)

Opublikowano

Był u mnie ostatnio przedstawiciel Korbanka i nie znał cen :) Co najlepsze bardziej polecał serię 300 bo jest mała różnica w cenie chociaż i tak nie dowiedziałem się jaka :) Czekam na Kielce, wtedy wszystko się wyjaśni.

3 cylindry kojarzy mi się z Ursusem 3512, dlatego mam duży dystans do takich wynalazków, kultura pracy 3 cylindrówki to bardzo słaba muzyka :)

Opublikowano

robert masz racje dzwiek 3 cylindrow nie jest symfonia, ale jezdzi po gdansku jakies daihatsu 3 cyl turbo, to dopiero smiesznie brzmi, a jeszcze znam typa, ktory potrafi je nasladowac ustami - ubaw po pachy :)

No i system AGREX.

fajnie, ze mozna sie czyms pochwalic, tylko jeszcze fajnie by bylo, zeby wiedziec czym, bo akurat system recyrkulacji spalin dla uzytkownika nie jest absolutnie niczym kuszacym! chyba, ze w jakis krajach trzeba podatek zaplacic, ale w polsce poki co nie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zapewne Daihastu Charade Turbo. :)

 

Im mniej kastratów na silniku tym lepiej, bo konie w stajni nie stoją i z nudów tyle paszy nie jedzą. laugh.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak coś to GTti z silnikiem 3cyl. 1.0 z wtryskiem, turbo i IC, moc 100KM.

Opublikowano

Mówienie o kultórze pracy w przypadku maszyny trochę mnie dziwi, najlepiej aby silnika wogóle nie było słychać. Jeśli pojeździ się z 10 h po polu to najfajnieszy dźwięk drażni. O drganiach nie wspominam napewno nie trzęsie się jak c 330. Jak ktos chce fajny dźwięk polecam ferrari zwłaszcza w tunelu. Pozatym gdyby włozyli do niego czwórke stał by sie bardziej podobny do serii 300 a że w marketingu istnieje coś takiego jak pozycjonowanie produktów dobrze jest jesli wyroby jednsgo producenta nie konkurują ze sobą i moga zapełnic różne nisze na rynku stąd mniejszy traktorek im wyszedł.

Opublikowano

Ooo właśnie-dla mnie ciągnik mógłby mieć jako źródło napędu bezszmerowy biggrin.gif silnik elektryczny-uwielbiam jak coś działa cichutko-no może oprócz jednej rzeczy biggrin.gif .

Opublikowano

a ja tam lubie ta jedyna rzecz w ciszy i skupieniu wykonywac, natomiast ciagnik zeby ryczal jak 6 cylindrowy N/A jd z poczatku lat 80'tych - takze wszystkim chocby staneli na glowie nie dogodza :)

@hubertuss madrze pisze o pozycjonowaniu.

Opublikowano

Od fendta aż po życie prywatne :) A swoją drogą taki fendt to niezła zabawka. Ciekawe kiedy konkurencja posunie się do stworzenia tak małego ciągnika?

Opublikowano

Po blizszym obejzeniu moge powiedziec ze ciagnik jest zgrabny dobra widocznośc do tyłu rozmieszczenie przyżadow w kabinie podobie jak e serii 300 z małymi wyjątkami. Dla mnie brakowało tam jednej żeczy sterowania rewersem i przekładnią takiego jak w mf np 54xx. Chyba nie ma lepszego w żadnym ciagniku. Nie mówie że ten przycisk jest zły przynajmniej jest bliżej kierownicy niez w serii 300 można go przesówać palcem nie odrywając reki od kierownicy. Ceny jeszcze nikt nie znał podobno podadza na targach w kielcach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Posiadam fendt 211 vario 2016r bez scr z budą 2012. Ciągnik ma 1000mth, jestem drugim właścicielem tej maszyny.
      ciągnik podczas jazdy bez obciążenia nagrzewa się do 6-7 kresek, a podczas pracy gruberem osiągną temperature ponad 105stopni.
      ciagnik byl na hamowni, nie jest chipowany.
      wymienione zostalo:
      czujnik plynu chlodniczego
      termostat
      wiskoza
      Cały układ chłodniczy jest sprawny, obieg płynu działa zgodnie jak ma być.
       
      zostaly sprawdzone wtryski- są sprawne, aktualnie chcę zaslepic uklad egr, ale myslę ze nadal to nie bedzie przyczyną.
       
      podczas zakupu nie bylo zadnych bledow a po przepracowaniu 100mth w histori zapisalo blad 1E.1.08. W ksiazce serwisowej nie ma tego błędu. Na internecie znalazlem ze jest to od niskiego cisnienia paliwa.
      Przed sprawdzeniem wtrysków, podczas hamowni ciągnik mocno dymił. Jeszcze nie probowalem teraz, ale na sprawdzeniu wtrysków okazalo się ze są sprawne.
       
      moze ktos cos doradzic, lub miał ktos podobną sytuację?
       
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez fREAKY
      Witam .\Jaka jest cena ciagnika Fendt Vario 209 - 80 km ?
    • Przez Damian505
      Witam. Mam do was pytanie czy ten ciągnik byłby dobry na około 20 hektarowe gospodarstwo jako główny. Miałby funkcjonować z takimi maszynami jak: Zestaw uprawowo-siewny 3m bierny (chyba że dałby rade z aktywnym), pług Overum 3 skibowy obrotowy, gruber 6 łap. Oczywiście z czasem będzimey starać sie powiększać działalność o kolejne ha.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v