antonio86

Ceramizery

Polecane posty

ahme999    115

moim zdaniem jest to przydatny "gadżet" zwłaszcza przy usprawnianiu pracy starych, spracowanych podnośników :) kiedyś stosowałem takie doktorki do silnika w poldku(kiedy to było...<myśli>), a działanie jest podobne;)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

badałem ten temat jeżeli chodzi o samochody

i po konsultacjach z osobami którym ufam jeżeli chodzi o samochody

stwierdziłem że nie dolewam :)

podobno zepsuć to nic nie psuje a efekty są do dyskusji każdy ma inne doświadczenia, mechanicy mówią "nie" bo by nie mieli co naprawiać gdyby to działało aż tak dobrze, naukowcy mówią "tak" bo oni będą mieli kasę z patentu, a Zientarski chwali, bo chwali wszystko za co mu płacą

 

słyszałem opinię że w momencie kiedy powstanie ta powłoka ceramiczna na elementach silnika to później jest ciężko zrobić remont ze względu na duży wzrost odporności na szlifowanie ścieranie gładzenie itp

 

tak jak mówiłem sam nie dolewam z przekonania że nie koniecznie wszystko co się chwali jest dobre

ale mogę być w błędzie (i nie mam z tym jakiegoś problemu)

 

fakt faktem że kiedyś były dodatki magnetyczne dolewane do olei aż w końcu producenci tychże, sami zaczęli dolewać, a skuteczność jest nadal dyskusyjna, swoją drogą chyba jest już jakiś olej w którym dodatki ceramiczne zostały zastosowane...


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cez4R    1

Też wlałem ceramizer do silnika Poloneza, takiego ledwo żywego i dało się zauważyć poprawę. Ale stan silnika był złomowy, całkowity brak ciśnienia oleju, stukający wał o panewki. Pomimo tego dało się jeździć i 150km/h wykręcał :)

Myślę że do jakiegoś starego rupiecia warto nalać, ale do czegoś dobrego to pewnie nie bo raczej efektu nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Wlewałem do starego motoru Żuka dawno temu to było, i muszę przyznać, że podziałało. Ciśnienie z 1,5 skoczyło na 2,2 i Żuk się rozsypał, a motor był na tych samych wartościach. To był, o ile dobrze pamiętam, preparat o nazwie "Militec". Czytając Was Panowie zastanowiła mnie jedna kwestia: ciekawe co by było, gdyby zastosować ceramizer na nowszym, jeszcze nieschodzonym silniku lub skrzyni? Może parametry nie zmieniłyby się, ale na jak długo zwiększyłaby się żywotność i jednego i drugiego? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek1231
      Witam chciałbym złożyć do swojej c360 przedni napęd. Chcę go zbudować sam na podzespołach stara (zwrotnice) i Avii (mechanizm różnicowy). Z tego co wiem most od Avii ma blokadę, która byłaby bardzo przydatna. Czy taka blokada zda egzamin i czy mechanizm różnicowy wytrzyma w ciągniku? Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Tomek01_1999
      Witam mam problem koledzy podczas ładowania bali turem z wol met 2b na normalnym rozdzielaczu trzy sekcyjny bali siano kiszonki tur przestał podnosić wcześniej załadowałem 15 bali działał świetnie a na jeden raz przestał na pusto podnosi .pompa wzmacniana założona rok temu i do tej pory chodził bez zarzutu czy mogło by czasami ściąć te oringi na pompie ??z góry dziękuję za pomoc i prosił bym o szybką pomoc ? 💪💪😊😊
    • Przez Rolnik11234
      Witam, chciałbym zapytać co mogło by być przyczyną stukow w skrzyni biegów c360? Stuka na luzie i na niskich obrotach, nie stuka ciągle tylko co jakiś czas okolo raz na 5sekund gdzieś.
    • Przez Celownik07
      witam,
      Pacjent to ursus c360. Ostatnio podczas jazdy na biegach szosowych 4-5 zauważyłem że podczas wyłączonego WOM (wajcha podciągnięta max do siedzenia operatora) zaczęło mi coś w moście chrzęścić, zgrzytać im szybciej jadę tym głośniej to słychać. jak WOM załączę to nie ma tego problemu. Ostatnio wymieniałem pompę podnośnika na nową (niestety nie było w sklepie wspornika napędu pompy i zostawiłem stary, miał lekkie luzy ale wyglądał na dobry - trybiki nie zjechane). Czy to ten wspornik może być problemem czy szukać go gdzieś indziej?
       
      Edit:
      Już doczytałem w czym problem. Jechałem z załączoną pompą hydrauliczną na biegu 5 - co jest niezalecane bo za duże obroty, i pewnie chrzęściła tak pompa (NOWA!!).
      Myślicie że pompa na złom? ( przejechałem tak może z 200m, później przełączyłem dźwignie na sam dół i dojechałem do domu - jechałem bez obciążenia na podnośniku)
       
      Pozdrawiam
      Tomasz
    • Przez Piffpaff
      witam, jak w temacie. Co jest powodem że C 360 kopci na czarno, przy orce to chmura dymu. Od czego zacząć? pompa i wtryski regenerowane 2 lata temu
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj