Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowane przez klocek
Opublikowano

Na praktykach pracowałem DX 110, tak jak wspomniał kolega @klocek to 6 garowy brat DX 90 który ma 5 cylindrowy silnik.

Jak na swoje lata(rok 84 lub 85) jest dość komfortowy i mocny, silnik chłodzony powietrzem nie miał problemów z temperaturą nawet podczas całodniowej orki. Ja ze swej strony polecił bym ten ciągnik, prosta mechaniczna konstrukcja do naprawy we własnym zakresie. Spalanie podczas orki wahało się od 11 do 14 litrów na godzinę z pługiem obracalnym 4*40, DX 90 teoretycznie spali mniej, oczywiście z mniejszym pługiem.

Opublikowano (edytowane)

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowane przez klocek
Opublikowano

Ja mam DX 9O już 2 lata i jestem bardzo zadowoloy mimo że ma już swoje lata bo to 85rok i prawie 10tyś mth.Teraz musze wymienic uszczelniacze przedniego napendu.Na moim terenie pracuje kilkanaście D-Fów,to prosty oszczędny iwytrzymały ciągnik.

Opublikowano

Ja posiadam dx110, jestem w 100% zadowolony. Przebieg licznikowy wynosi 2950mth ;) , czyli + 10000 to daje jakieś 13000mth (rocznik 1980) sprowadzony z przebiegiem 12000mth, kilka lat temu przywieźiony z niemiec. Mimo takiego przebiegu nie mam mu nic do zarzucenia. W polce silnik jeszcze nie był robiony ;) A czy w niemczech coś było to nie wiem ;)

Opublikowano

Odskoczę od wątku ale nie wiedziałem czy zakładać nowy temat. Jak sądzicie czy można spokojnie holować dx110-dx90 w razie awarii.

Słyszałem, że dx-y mają synchronizowaną skrzynie biegów.

Opublikowano

Dx90 można spokojnie holować,w marcu padły szczotki w rozruszniku :) i było trzeba zholować z pola do domu.Najpierw były obawy,ale po zasięgnieciu tel.informacji w serwisie,okazało sie żeniema żadnych przeszkód. ;)

Opublikowano

Witam. Jestem od 2-lat posiadaczem Deutz DX90 sprowadzonego z Francji. Brakuje mi oleju hydraulicznego w zbiorniku i nie wiem jaki olej zastosować i czy jest to ten sam olej co w skrzyni biegów. Nie wiem jak go wymienić i jaki olej zastosować.Myślałem że olej hydrauliczny jest tylko w zbiorniku i w nadbudówce nad tylnym mostem ale jak odkręciłem fotel i przyjrzałem się przewodom to ze zbiornika cienki przewód jest połączony z tylnym mostem i przez pierwszy filtr oleju po lewej stronie ze skrzynią biegów, a gruby ze zbiornika z nadbudówką i zwątpiłem czy czasami hydraulika nie jest połączona przez to ze skrzynią.Do czego jest ten pierwszy filtr oleju. Może ktoś ma do niego instrukcję obsługi po polsku w zamian moge podzelić się katalogiem części na płycie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v