Skocz do zawartości

John Deere 955-pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukalem tych kraników na bloku i od strony zbiornika niema,jest tylko czujnik oleju.po drugiej stronie na wysokości zbiornika oleju hydraulicznego jest śruba,odkręcilem i nic nie leci .tak to wygląda jak by bylo podciśnienie. jak inaczej można tą wode spuscić?

?

Opublikowano

jak juz pisalem wyzej, zlewamy z chlodnicyz silnika wiekszosc splynie, to co zostaje nie robi zadnej szkody, zamarzajaca woda ma gdzie sie rozszezyc

niewie ktoś odczego podejdzie stacyjka ta do palenia bo jak chce zapalić kombain 955 to przekrenca się w środku i trzeba przekrencać zpowrotem samemu bo nie oddaje tylko dalej krenci rozrusznik

Opublikowano

Zamontuj stacyjkę np od MF 255 jeśli chcesz mieć odpalanie z stacyjki. W stacyjce MF też jest pozycja na podgrzewacz, jednak podobnie jak @izydor6280 uważam, że nie ma tam wspomnianej przez Ciebie świecy płomieniowej.

Opublikowano

Kupiłem teraz J.D.955 i chciałbym zapytać jak się tam włancza sieczkarnie ,czy to samoczynnie z młocarnią czy jakoś inaczej,bo tu jest jakiś elektromagnes z boku,i czy jest może jakiś wyłącznik w kabinie.

Opublikowano

dzięki panowie.

a z tym sprzęgłem przy mojej 955 to tak różnie chodzi oto że czasami gdy wbijam poszczególne biegi to trochę zazgrzyta, próbowałem podciągać linke ale nic to nie dało. czy może problem tkwi gdzie indziej?

Opublikowano

wbrew pozorom moze to nie byc wina dxwigni naciągającej pasek a podstawy na której tan pasek lezy wysyp ma tak duze przełożenie ze wystarczy tylko jak pasek bedzie lezał na kole od silnika i moze zacząć go napedzać musisz tak wyregulowac blache na ktorej spoczywa pasek po wyłaczeniu wysypu jest ona chyba na 4 śrubach żeby nie opierał sie on na kole pasowym przy silniku .

Opublikowano

Pozdrawiam wszystkich użytkowników JD 955 Mam zapytanie czy ktoś zamontował rewers do skrzyni biegów . Problem polega na tym że nie wiem czy skrzynia może pracowa ć w obie strony.

Opublikowano
Karolya ja w swoim 970 mam orginalny rewers skrzyni i działa to w ten sposób ze przełacza biegi tylko na jedynce i dwójce jezeli wciśniemy rewers na trójce lub czwórce to mamy luz .
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz . Faktycznie 1 i 2 najczęściej używa się do koszenia. W tym sezonie już nic nie będę kombinował z rewersem tylko dokończyć przegląd Ostatnio wymieniłem łożyska calowe na metryczne w rolkach napinających pasy i targańcu kosy . Do kosy można użyć nożyków z dolnymi nacięciami tylko trzega rozwiercić otwory na fi 6 . Bagnety można napawać [bo niemają stalki wymiennej jak Bizony ] wkładając do środka [tam gdzie chodzi kosa ] blachę miedzaną grubści 4 mm . Póżniej wyciągnąć blachę i szlifować

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v