Skocz do zawartości

John Deere 955-pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kolego jak jest gorący i nie chce zapalic poprostu butelka wody polej po pompie paliwowej i wtedy powinien zapalic na dotyk tak jak zimny a swoja droga pompe masz do roboty.

Opublikowano

Witajcie!!!

 

Czy może ktoś mi napisać od czego są te kontrolki na kokpicie? Patrząc od strony wajch od podnoszenia hedera itp. Wiem, że pisaliście wcześniej o tym, ale zapomniejliście powiedzieć od której strony. Proszę o szybką poradę.

 

Pozdrawiam wszystkich John Deere'owców :rolleyes:

Opublikowano

do 4 wchodzi kolo 7 wiec do 6 jakies 10

w serwisie daja oleje texaco, a wlejesz co bedziesz chcial, my lejemy platinium

a do skrzyni jaki lejesz olej i czy w twoim podczas jazdy na wysokich biegach też tak głośno jęczy skrzynia albo zwolnice

Opublikowano (edytowane)

u mnie siedzi akumulator 80 AH i daje rade

 

 

Jeżeli chodzi o zespół trakcyjny to 955 już tak mają, że ''wyją'' na zwolnicach.

Edytowane przez CONDOR
Opublikowano

u mnie siedzi akumulator 80 AH i daje rade

 

Jeżeli chodzi o zespół trakcyjny to 955 już tak mają, że ''wyją'' na zwolnicach.

 

mam pytanie czy nie pamiętasz numeru filtra oleju

 

mam pytanie czy nie pamiętasz numeru filtra olejui z jakiej firmy najlepiej

Opublikowano

prosze o pilnom porade a mianowicie wymieniłem olej w silniku i jak zapaliłem żeby sobie pochodził po zimie to zrobilo sie białe masło z oleju dostał się płyn do oleju a jak spuszczałem stary olej to było wszystko okej,dzwoniłem do serwisu i podali cztery przyczyny,pompa wodna, uszczelka pod głowicą, penknienta tuleja, oraz wymiennik ciepła jak to wogule wygląda i czy ktoś może miałtaką awarie.

Opublikowano

wymiennik ciepla to moze chlodnica oleju, zobacz pod filtrem czy nie dochodza tam 2 przewoy

ale jak to rozebrać ico tam może nawalić

 

ale jak to rozebrać ico tam może nawalić

Opublikowano

Odkręcasz filtr paliwa i pod nim jest mozliwośc odkrecenia tego wymiennika kluczem chyba 27-30 . zwalasz dwa weze od płynu i możesz go wyciagnąć. sam go wyciagałem bo dwa lata temu mi go rozmroziło bo nie zauważyłem że z niego tez sie wode spuszcza ale na szczęście pękł na zewnątrz u ciebie mógł peknąć w środku że płyn leje sie do silnika .

Opublikowano

Czyli z tego co rozumiem, ogólnie rzecz mówiąc w JD 955 (w silniku) są trzy kraniki do spuszczania płynu chłodzącego? 1. jest na dole chłodnicy 2. w bloku ponizej bloku kolektora wydechowego 3. znajduje się obok filtra paliwa (tego filtra prześwitjącego) ???

Opublikowano

Odkręcasz filtr paliwa i pod nim jest mozliwośc odkrecenia tego wymiennika kluczem chyba 27-30 . zwalasz dwa weze od płynu i możesz go wyciagnąć. sam go wyciagałem bo dwa lata temu mi go rozmroziło bo nie zauważyłem że z niego tez sie wode spuszcza ale na szczęście pękł na zewnątrz u ciebie mógł peknąć w środku że płyn leje sie do silnika .

wymienik sprawdziłem jest dobry ściągnołem głowice ale z tego co widzę to nie też uszczelka bojak nalałem płynu wkanały wodne to na drugi dziej było troche w misie olejowej myśle że bendzie coś głembiej najgorsze jak go wyciągnąć żeby ściagnąć mise i może ktoś wie jaki ma być luz na zaworach jakie ciśnienie na wtryskach i z jakom siłą ma być dokrencona głowica

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v