Skocz do zawartości
luck30w

Jakie opony do Forterry 105

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
luck30w    0

Mam zamiar kupić zetora Forterre 105 tylko mam dylemat czy brać standardowe 14,9 R24 przód 18,4 R38 tył czy może szersze? Proszę użytkowników tych ciągników o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

a jakie są opony do wyboru???tylko zamiennik standardu o profil 70???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rataj    3

zalezy do jakich prac bedzie głownie wykorzystywany. Ja uwazam ze jak do tego ciagnika to standard jest ok.


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

chodzi mi aby dobrać opony aby w polu można było wykorzystać siłę uciągu ,a jednocześnie nie przesadzić z szerokościąopon aby silnik nie zwalniał podczas buksowania kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

no to przy tej mocy wydaje mi sie ze standard bylby najlepszym rozwiazaniem :D


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ja mam w swojej 10641 z przodu 420 na 24 a tyl 520 na 38 według mnie są to najlepiej dopasowane opony od poczatku je miałem wziąć i tak zrobiłem, i tak twierdził diler poniewarz ciągniki na tym ogómieniu maja najwiekszy uciąg w testach fabrycznych nawet pokazał mi dane na specjalnej makietce i powiedział że robie bardzo dobry wybór biorąc to ogomienie . Ciągnika nie zsuwa w polu tak jak na wązszych (bo na wąższych mam 9540)Z moich obserwacji i jazdy do tej pory mówię że są naprawde super i nie zamienił bym ich na inne . I oczywiscie ciagnik na nich dużo ładniej wygląda :D


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

zgadza sie @Gago z tym ze nie nalezy zapominac ze ten model na ok 100KM i trzeba sie liczyc z tym ze przy takich oponach jak mowisz bedzie trzeba troche mocy potrzeba na pociagniecie samego siebie. oczywiscie szersze maja swoje niepodwarzalne plusy bo trudniej na takich sie utopic no i oczywiscie ciagnik łądniej wyglada:P moim zdaniem do 105 standard jest ok. z reszta zalezy tez do jakich prac ciagnik ma byc glownie wykorzystywany...


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

No i nalerzy jeszcze dodać że na szerokich nie zakopie się tak szybko jak nacienkich.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

no przeciez mowie ze latwiej utopi sie na waskich niz na szerszych;] ja bym raczej wybral te węższe. decyzja nalezy do Ciebie;]


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

na tył 520 jednak na przód polecałbym coś bardziej wąskiego. sam mam 420 na przodzie, czasami się to przydaje przy turze na miękkim terenie jednak wydaje mi się ze ta szerokość koła mocno ogranicza skręt, wiec jeśli ktoś nie ma tura a same obciążniki to polecam standard ze względu na lepszy promień skrętu który w forterze jest strasznie kiepski, nie mogę zrozumieć dlaczego przednia oś jest tak głęboko cofnięta ku tyłowi, 20 cm do przodu i ciągnik by dużo mniej bujało w transporcie i lepiej by skręcał, dlaczego jedyne co zmienią w forterach to kolor felg światełka i guziczki. niewiele potrzeba zeby ten ciągnik dużo zyskał a od paru ładnych lat nie modernizują go. Mi się trafił straszny egzemplarz a wiem że nie jestem wyjątkiem wiec zetor w forterze musi poprawić jakość, dopracować skrzynie, całkowicie zmienić sprzęgło bo to ceramiczne to porażka, jeszcze kilka detali i będziemy mieli fajny ciągnik za fajne pieniądze, aha i jeszcze silnik mój egzemplarz to istny smok także mam nadzieje ze te 4 zawory na cylinder coś dadzą jeśli chodzi o ekonomike pracy i ta turbo dziura do 1500obr zniknie ale to pewnie wina czegoś innego:) a konkretnie wymogów norm emisji spalin:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pala92    13

czy w forterze 125 jest możliwość zrobienia rozstawu 1500mm na kołacz 12,4 38??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.