Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mówiąc, że perkins w lżejszych pracach jest oszczędniejszy od zetora to mówisz chyba o ursusie c360 3p i zetorze 7211. W pozostałych przypadkach, to bzdura! Mój znajomy ma mf 3095 i mówi, że nie schodzi poniżej 10l/h (w lekkiej pracy i transporcie), zaś ja mam zetora 8145 i na pusto pali ok.4-5l/h, co daje 0,0909...l/h/na jednostkę mocy(1km) dla mf-a z silnikiem perkinsa i 0,05625l/h/1km dla zetora, czyli twoja wypowiedź jest nielogiczna...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

MF 3645 w lekkiej pracy zejdzie do 7 litrów, ciekawe czy 16245 tak potrafi?

Opublikowano

a ja mfa bym w życiu nie kupił chyba że ze starych wersji bez elektryki... Bo sypią się one jak domki w czeczeni... Sporo osób ma i narzeka na padającą elektrykę... Kolega bawi się w sprowadzanie maszyn i sprowadził ostatnio renaulta bodajrze 110.14 z silnikiem MWM i co ciekawsze miała nacykane 18 czy 19 tyś mth tłumik był tak masakrycznie przepalony że wyglądał jak miałby zaraz odpaiść ale pracowała jak zegareczek :P i jak tu uważać renault za złe??? Ja teraz też szukam Reanulta 103.54 w dobrej kasie ... MFa nigdy !!!!

Opublikowano

Nie bez powodu jest dużo używanych MF'ów na rynku :D

Zachód pozbywa się ich póki może :D

Często nie znane i nie doceniane marki bywają niezastąpione :P

U mnie górują używane MF'y chociaż Renówkę i DF też czasami spotkam.

Ale mało tego.

Opublikowano

Ja postawiłbym (OPRÓCZ ZETORA NA CZELE za całokształt) na:

1. JD (tylko o spalaniu słyszałem niezbyt dobre opinie) i obok Belarus (za silniki nie do zajeżdzenia)

2. FENDT

3. NH

4. URSUS

Oczywiście mowa o używanych ciągnikach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
a ja mfa bym w życiu nie kupił chyba że ze starych wersji bez elektryki... Bo sypią się one jak domki w czeczeni... Sporo osób ma i narzeka na padającą elektrykę... Kolega bawi się w sprowadzanie maszyn i sprowadził ostatnio renaulta bodajrze 110.14 z silnikiem MWM i co ciekawsze miała nacykane 18 czy 19 tyś mth tłumik był tak masakrycznie przepalony że wyglądał jak miałby zaraz odpaiść ale pracowała jak zegareczek :P i jak tu uważać renault za złe??? Ja teraz też szukam Reanulta 103.54 w dobrej kasie ... MFa nigdy !!!!

Wiadomo, że MWM to bardzo dobre silniki, ale życzę powodzenia jak kupisz coś z przebiegiem 20k. Sprawdź sobie ile kosztuje remont Perkinsa 6 cyl a ile podobnego MWM.

Poza tym w moim MF elektronika chodzi bez zastrzeżeń, jedyne co trzeba zrobić to zmienić pompę hydrauliczną, która kosztuje ok 2300 zł. Do Case 5040 pompa kosztuje z tego co wiem ok 11 000.

No i ważna jest jeszcze dostępność części, gdzie możesz kupić rurę wydechową do tego Renault? Do MF masz Korbanka, Mihg, Grene i inne mniejsze sklepy.

Gdyby były pieniądze, to pewnie jeździł bym Fendtem serii 500, na razie jednak wystarcza MF.

Opublikowano

Do renault też dostaniesz w grene, ale tłumik to najmniejszy problem. Gorzej z takimi elementami jak np. pompka zasilająca, alternator, rozrusznik, stacyjka, jakaś szyba. A co do MF to jestem ich przeciwnikiem, bo to kupa złomu, która jest wymyślona przez jakichś debili, którzy nie mają pojęcia do czego służy ciągnik rolniczy. Gdybym miał wybierać z zachodnich marek, to wybrałbym:

1.fendt

2.John deere

3.Same/deutz fahr/lamborghini

4.New holland(oprócz serii td ).

Ze zwykłych traktorów to Ursus(ale tylko do 1993roku, kiedy powstawały w czechosłowacjii i oprócz postlicencyjnego gówna na bazie MF-a).

Edit:@Mariusz x mój znajomy ursusem 1224 spalił w 12godzin 48litrów(odwożąc kukurydzę od sieczkarni rozrzutnikiem T088 podwójnie zaburtowanym).

Edit: a jeśli nie uda się kupić rury pasującej do renault, to proponuję dospawać jakąś zwykłą do tego, co pozostało z oryginalnego.

Opublikowano

Te "postlicencyjne ciągniki na bazie MF-a" wcale nie są takie złe jaka krąży o nich plotka od ~23 lat. Wolałbym 3p niż zwykłą c-360 bo mocą różnią się o 5kM a spalaniem dużo bardziej. C-360 kojarzy mi się z chmurą czarnego dymu. W 3p widać zwinność.

Opublikowano

look19 co do mfa mam takie samo zdanie jak ty :P dlaczego jest ich najwięcej a dla tego bo na zachodzi się sypią i tyle... i jestem tego zdania że elektryke to niech ładują do samochodów a nie do ciągników gdzie jest narażona na wilgoć i kurz... Często właśnie widzę mf ponadpalane i to głównie dachy.... czyli jednakcoś w nich jest nie tak... Mój ranking jest bardzo podobny do twojego look19 mianowicie:

1.fendt/ renault z silnikami MWM

2.John deere

3. Zetor za dostępność części i za wszystkie ciągniki z 80 lat czyli np. 7211 bo ursus niczym wówczas nie zaświecił i sporo ludzi przez nie zdrowie straciło...

3.Same/deutz fahr/lamborghini

4.New holland(oprócz serii td )

5. Pronar/Belarus

50. MF oprócz 255

99. URSUS oprócz C330 :D

Opublikowano

powiedz mi dlaczego zebrałeś Same/deutz fahr/lamborghini do jednej grupy? Jako ciągniki sprzed kilkunastu lat, nie mają ze sobą nic wspólnego, o ile DF jako ciągnik używany jest dość popularny to dwa pozostałe są rzadko spotykane i ciężko coś o nich powiedzieć

Opublikowano
look19 co do mfa mam takie samo zdanie jak ty :P dlaczego jest ich najwięcej a dla tego bo na zachodzi się sypią i tyle... i jestem tego zdania że elektryke to niech ładują do samochodów a nie do ciągników gdzie jest narażona na wilgoć i kurz... Często właśnie widzę mf ponadpalane i to głównie dachy.... czyli jednakcoś w nich jest nie tak... Mój ranking jest bardzo podobny do twojego look19 mianowicie:

1.fendt/ renault z silnikami MWM

2.John deere

3. Zetor za dostępność części i za wszystkie ciągniki z 80 lat czyli np. 7211 bo ursus niczym wówczas nie zaświecił i sporo ludzi przez nie zdrowie straciło...

3.Same/deutz fahr/lamborghini

4.New holland(oprócz serii td )

5. Pronar/Belarus

50. MF oprócz 255

99. URSUS oprócz C330 :D

Tak czytam te Twoje posty i poniżasz nie miłosiernie MFy, piszesz że po co elektryka w ciągniku i pozostawiasz je daleko w tyle, a Fendt/JD/Same/DF/Lambo/NH i inne nie mają elektryki? :D Czemu jak MFa pojechałeś za elektrykę to im się nic nie dostało... Czegoś tu nie rozumiem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Do renault też dostaniesz w grene, ale tłumik to najmniejszy problem. Gorzej z takimi elementami jak np. pompka zasilająca, alternator, rozrusznik, stacyjka, jakaś szyba. A co do MF to jestem ich przeciwnikiem, bo to kupa złomu, która jest wymyślona przez jakichś debili, którzy nie mają pojęcia do czego służy ciągnik rolniczy.

No to jak już zacząłeś to powiedz mi w czym MF 3645(właściwie to 3655) jest gorszy od Zetora 16245, jakieś dane techniczne, wykresy itp. Podaj chociaż jeden element(oprócz ceny i dostępności części), chodzi mi o dane techniczne. Jak coś znajdziesz to to będę pod wrażeniem.

Opublikowano

Avendrion ja nie piszę o nowych ciągnikach tylko o tych z lat 90... Nowy to każdy jest nafaszerowany elektryką a nie wiem po co... wg mnie wajcha jest najpewniejsza i tyle a nie w ciul elektryki która po 2 latach się posypie .... weź np. zetora 7745 i mf 3050 oba dajmy to z 90 roku... Zauważ ile ten mf ma elektryki a ile zetor... czy np. JD bądź fendt tam wszystko jest mechaniczne...

Opublikowano
look19 co do mfa mam takie samo zdanie jak ty :P dlaczego jest ich najwięcej a dla tego bo na zachodzi się sypią i tyle... i jestem tego zdania że elektryke to niech ładują do samochodów a nie do ciągników gdzie jest narażona na wilgoć i kurz... Często właśnie widzę mf ponadpalane i to głównie dachy.... czyli jednakcoś w nich jest nie tak... Mój ranking jest bardzo podobny do twojego look19 mianowicie:

1.fendt/ renault z silnikami MWM

2.John deere

3. Zetor za dostępność części i za wszystkie ciągniki z 80 lat czyli np. 7211 bo ursus niczym wówczas nie zaświecił i sporo ludzi przez nie zdrowie straciło...

3.Same/deutz fahr/lamborghini

4.New holland(oprócz serii td )

5. Pronar/Belarus

50. MF oprócz 255

99. URSUS oprócz C330 :D

 

Kolego jak nie będziesz dbał o maszynę to i Fendt ci się rozleci więc nie wiem czemu się czepiasz MF'a, niedawno rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedział że jak się wynienia filtry i oleje na czas oraz robi przeglądy po sezonie sprzęt powinien długo i bezawaryjnie nam służyć. Zetora też chyba przeceniasz bo raczej niczym się nie różni od Ursusa.

Opublikowano

tomu i już się mylisz weź c360 i odpowiednika zetora 7211... przestronna kabina, szczelna w miarę cicha, wspomaganie w standardzie, możliwość posłuchania radyjka, wom nie zależny od pompy... biegi w podłodze... głupia pierdoła a cieszy zegar poziomu paliwa... itp..

 

Co do dbania to w każdym przypadku się to tyczy i jeżeli nie bedziesz dbał o mercedesa to też się rozsypie a drugi będzie chwalił fiata ale o niego dbał... ja do silnika w mf nic nie mam tylko do elektryki

Opublikowano
:P porównujesz 360 do 7211 :D a czemu nie do 4512? przecież 360 to jest zupełnie inna liga niż 7211 czy nawet 5211 zapomniałeś o wersiach eksportowych Ursusa? czy widzisz tylko wyzszość zetora.
Opublikowano

elektronika mało kiedy się sypie sama z siebie, to najczęściej usterki mechaniczne są przyczyną awarii bądź też niewłaściwe użytkowanie (patrz serwisowanie maszyn w szerszym tego słowa znaczeniu)

Opublikowano

tomu dlaczego porównuję domyśl się spójrz w konedatę kiedy te ciagniki były produkowane no i jednak zetor od ursusa 4512 i tak jest lepszy nawet tym że zetor ma większą kabinę gdzie spokojnie zmieszczę 5 ludzi :P

 

pablo ja wolę pogrzebać w mechanice niż w elektryce... widzisz w aucie zarówno jednym jak i drugim też mam wszystko w elektryce i wiem co to znaczy bo się sypie ta elektryka i tyle....

 

gazi wiesz najczęściej styki śniedzieją czy poprostu coś się już wypali ze starości

Opublikowano

tak samo mechanika się sypnie ze starości, z własnego doświadczenia wiem że najczęstszą przyczyną awarii jest niewłaściwe użytkowanie i to się tyczy zarówno mechaniki jak i elektroniki

Opublikowano

A po co mi 5 osób w traktorze, ja do kościoła z rodziną jeżdżę samochodem :P . Jeśli w konedacie porównujesz sobie maszyny co do rocznika to masz racje ale chyba nie zauważyłeś że były produkowanie mniejwięcej w tych samych latach.

Opublikowano
tomu dlaczego porównuję domyśl się spójrz w konedatę kiedy te ciagniki były produkowane no i jednak zetor od ursusa 4512 i tak jest lepszy nawet tym że zetor ma większą kabinę gdzie spokojnie zmieszczę 5 ludzi :P

 

pablo ja wolę pogrzebać w mechanice niż w elektryce... widzisz w aucie zarówno jednym jak i drugim też mam wszystko w elektryce i wiem co to znaczy bo się sypie ta elektryka i tyle....

 

gazi wiesz najczęściej styki śniedzieją czy poprostu coś się już wypali ze starości

Jak mielismy kupowac samochód to tez słyszałem wiele opini ze w tym modelu akurat elektryka sie sypie ale po ponad roku uzytkowania nie bylo problemów z elektronika zadnych a z mechanika juz tak. Ja tam wole pogrzebac w elektryce niz mechanice i tyle. :D

Opublikowano
Do renault też dostaniesz w grene, ale tłumik to najmniejszy problem. Gorzej z takimi elementami jak np. pompka zasilająca, alternator, rozrusznik, stacyjka, jakaś szyba. A co do MF to jestem ich przeciwnikiem, bo to kupa złomu, która jest wymyślona przez jakichś debili, którzy nie mają pojęcia do czego służy ciągnik rolniczy. Gdybym miał wybierać z zachodnich marek, to wybrałbym:

1.fendt

2.John deere

3.Same/deutz fahr/lamborghini

4.New holland(oprócz serii td ).

Ze zwykłych traktorów to Ursus(ale tylko do 1993roku, kiedy powstawały w czechosłowacjii i oprócz postlicencyjnego gówna na bazie MF-a).

Edit:@Mariusz x mój znajomy ursusem 1224 spalił w 12godzin 48litrów(odwożąc kukurydzę od sieczkarni rozrzutnikiem T088 podwójnie zaburtowanym).

Edit: a jeśli nie uda się kupić rury pasującej do renault, to proponuję dospawać jakąś zwykłą do tego, co pozostało z oryginalnego.

Znaffca sie znalazł :P Nawyzywa marke od gówien i złomów, konstruktorów od debili, itd., niestety już z konkretami jak widać ciężko...

 

Znajomy znajomego itd... Przestań pitolić takie brednie bo szkoda miejsca na serwerze. 48l/12h czyli 4l/h w 1224, i co jeszcze powiesz specjalisto? Pare postów wcześniej pisałeś że 8145 na pusto zużywa 4-5 l/h więc jak to jest? Teraz spróbuj komuś wytknąć że jego wypowiedź jest nielogiczna :D

 

ja mam zetora 8145 i na pusto pali ok.4-5l/h (...) czyli twoja wypowiedź jest nielogiczna...

Wiesz, no offence, utrzymuje tylko klimat cytowanej wypowiedzi :D

 

Ktoś pisał że MF podaje moc wg normy ISO, prosze dobrze sprawdzić od kiedy, w których modelach i nie uogólniać błędnie :D

 

Jeżeli ktoś nie odróżnia elektryki od elektroniki to raczej wypadało by żeby wogóle nie wypowiadał sie w temacie tych zagadnień. W ciągnikach z początku lat '90 elektronikę (EHR, itp.) można spotkać nie tylko w MF ale i w Case, DF, Renault i innych. Poza tym MF aż do 1997 roku oferował prostą serie 3xx którą potem zastąpiła 42xx równie prosta w podstawowych wersjach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v