Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A to trza było od razu. Sprawdz czy wąs nie rusza się na wieloklinie. Czasem nakrętka dojdzie do końca a wąs dalej się rusza. Trzeba wtedy podkładke podłożyć. Poza tym może być luz na osi wąsa, śrubie lub nakrętce.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Witam.

Miałem w luzy kierownicy prawie pół obrotu. Wymieniłem łożyska, a problem pozostał tylko, że w mniejszym stopniu. Nie wiem co dalej, może macie jakieś pomysły?

 

Same łożyska to nie wszystko,luz na wale kierownicy reguluje się podkładkami przy nie zamontowanym wale głównym, luz kierownicy śrubą z prawej strony kolumny. Reszta tak jak kol. Seweryn pisze.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

To znaczy jest luz na wałku znaczy goni wałek na boki czy na układzie, na wycinku koła zębatego zazębiającego się z nakrętką kolumny to znaczy goni do przodu i tyłu wąs a wałek w obudowie jest sztywnyw ? Jeśli wałek goni w obudowie to według katalogu do wymiany łożysko igiełkowe a jeśli wąs to z prawej strony układu jest śruba da kasowania luzu na zębatce. Dokręć i po sprawie chyba że będzie do wymiany.

Opublikowano

Może to nie dosłownie problem z układem kierowniczym ale moje pytanko jest z nim pośrednio związane.

 

Ostatnio podczas orki urwała mi się jedna szpilka w lewym kole dzisiaj kolejnaMoje pytanko jest następujące czy te urwane szpilki(sporo ich wystaje więc jest za co złapać) czy da się ich wykręcić bez problemu czy zawczasu trzeba podjąć jakieś działania mające na celu łatwiejsze ich wykręcenie? Pierwszy raz takie coś mi się przydażylo i to od razu podwójniebiggrin.gif. Nowe wkręcać na "sucho" czy dawać jakiś klej zapobiegający wykręcaniu?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może to nie dosłownie problem z układem kierowniczym ale moje pytanko jest z nim pośrednio związane.

 

Nowe wkręcać na "sucho" czy dawać jakiś klej zapobiegający wykręcaniu?

 

Szpilki mają taki frez, przy zakładaniu dobij młotkiem do końca i po sprawie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mówię Ci przy pier.......l młotkiem i wystarczy. :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Trafniej nie dało sie tego określić.

 

Witam kolegów :D "przy pier........l młotkiem" znaczyło że jednak nie mrozić :P

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Hehe laugh.gif Wiem Koledzy wiem. Wszystko jak najbardziej w porządkubiggrin.gif

 

Szpilki nabite.Nawet koła nie odkręcałemlaugh.gif Włożyłem szpilkę i nie uderzyłem tylko "przy...em" i bez niczego poszłolaugh.gifbiggrin.gif Resztę dociągnąłem nakrętką i znów mam 4 szpilki.

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc..

Opublikowano

Pękła przekładnia kierownicza kiedys spawana. I teraz wymienić obudowę nową? całą przekładnie używaną?

Nie mogę zdjąc kierownicy - jest jakiś patent na pękający plastyk kierownicy?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak była dobra to warto zmienić tylko samą obudowę, nowa kolumna około 1000 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v