crvx40

Silnik w Bizonie dymi

Polecane posty

crvx40    11

Witam! Mam taki problem robilismy w tym roku kapitalny remont silnika a Bizonie i dymi jaka moze byc tego przyczyna? pompa po regeneracji wtryski tez byly regenerowane, wymieniane byly koncowki wtryskow zbiornik wymyty bo myslelismy ze moze pociagnal brudu koncowki nie leja bo sprawdfzalismy jeszcze raz a dymi :rolleyes:. Jesli wiecie co moze byc przyczyna to pomozcie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domin902    2

Powiedz mi jak dymi na siwo czy na czarno???


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

A co chciałbyś żeby leciała para wodna? Jeśli nie spala oleju w nadmiernych ilościach (zakładam, że jest dobrze dotarty) to chyba nic złego się nie stanie, jak trochę będzie dymił.

Ja co prawda nie robiłem NG w Rekordzie, ale zmieniałem wtryski, pompę regenerowałem i turbo też i nadal dymi, a że oleju za nadto nie spala, to jakoś się tym nie przejmuję.

Bez dymu się nie obędzie, przecież to silnik spalinowy...

 

No chyba, że się nie znam i są już niedymiące Bizony... :rolleyes:


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domin902    2

Powiem tak nie znam się jeszcze dobrze na silnikach bo młody jestem ale mam znajomego mechanika i tłumaczył mi że jak dymi na siwo to bierze olej a jak na czarno to ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną!!!


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Może końcówki trzeba zmienic jak na niebiesko dymi. Może źle zrobione były bo i tak się zdarza.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

kolega napisał, że końcówki były wymieniane...poza tym po remoncie silnik się musi dotrzeć, a po zabawach z pompą w układzie jest powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

praktycznie sie nia znam na silnikach ale moze one po prostu tak pracuja.....tez mam bizona i silnik ponoc jest w dobrym stanie i wszytsko chodzi jak nalezy....jak sie dowali obrotow to kazdy silbnik pod jakimkolwiek obciazeniem dymi bo dostaje obciazenia....nie wiem ile w tym prawdy ile nie ale chodzi mi o to ze moze SW400 tak po prostu pracuje to bardzo stray silnik wiec nie oczekujmy od neigo "ekologicznej"pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Ja jestem niejako w temacie, bo na wiosnę robiłem kapitalny remont silnika, i pompy paliwowej, wszystko było poskręcane, złożone, silnik docierał się 50mth na początku rzucał olejem i dymił cały czas na biało, później na niebiesko, a teraz, gdy się rozgrzeje leci sam żar z komina, chyba, że zabije młocarnie to wtedy kurzy na czarno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Na jaki kolor CI dymi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szostiwf88    0

masz Turbo? jak masz to odkręć tą rurę co idzie od turbo do silnika jak jest mokra (w oleju) to znaczy że Turbo pochodzi ci jeszcze z rok lub 2 i raczej trzeba będzie wymienić bo rzuca ci olej do cylindrów. każdy Bizon trochę kopci bo to są silniki starej generacji.

 

jak dymi ci na BIAŁO to znaczy że wyrzuca PALIWO, możesz mieć zapłon leciutko nie w punktach

jak trochę na czarno to to jest normalne raczej

jak Całkiem na CZARNO lub na NIEBIESKO to żre ci olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

troche podepne sie pod ten tematzatem Bizon kopci mi z silnika na niebiesko. Ok bierze olej, ale co mam zrobic?? 5 lat temu byla robiona kapitalka, teraz tez trzeba juz robic?? :(


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes893    0

u mnie nie rozgrzany silnik na wolnych obrotach kopci trochę na niebiesko ale później jest normalnie. na pełnych obrotach nie dymi no może czasami w cięższych warunkach zakurzy lekko na czarno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

-- połączono --

 

Jakie mogą być przyczyny puszczania czarnych spalin zwłaszcza gdy silnik wchodzi na obroty? Dodam że wtryskiwacze były sprawdzane a oleju w silniku za dużo nie ubywa bo ok 0,5 - 1l. na dzien koszenia

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A niby jak ma wchodzić na obroty.Silnik przecież na turbinie.Możesz jedynie sprawdzić czy filtr powietrza jest szczelny i kolektor ssący wyczyścić i zawory sprawdzić.Jak nadmiernie sadzi czarnym dymem to nagraj film.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ten typ tak ma, nic się na to nie poradzi, jedyne co to zczytać z dekla początek wtrysku, bo dla silników montowanych w różnych maszynach o różnych mocach jest inny, w bizonie bez turbo ma być 29* przed gmp, w turbo o ile pamiętam 27* przed gmp, to pisze na deklu, o ile dekiel z tego silnika i koło zamachowe, a na to w 20-30 letnim silniku nikt nie da głowy.

Trzeba sprawdzić ustawienie pompy wtryski i tyle, ale ten typ tak ma.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszG100
      koledzy proszę o zdjęcia dużej chodnicy rekorda, ponieważ słyszałem ze rekordy były tez z dożą chłodnica czy ktoś może wstawić foty ponieważ mam rekorda z małą chłodnicą i mam problemy z temperaturą pracy silnika pomóżcie z góry dzięki.Albo chociaż napiszcie coś o tym jak to sie spisuje ???Pozdrówka dla wszystkich .
    • Przez Gacuseks
      Jak w temacie myślę o przełożeniu z rekorda do  z 056, gardzieli. Ktoś spyta po co, odpowiadam tamta jest dłuższa można pracować bez stania, siedząc. Czy ktoś to robił, wszystko pasuje bez przeróbek ?
    • Przez banar2
      witam
      posiadam bizona rekorda z058 i mam problem ze skrzynią, ciężko wchodzą biegi a wsteczny wyskakuje, jaka może być tego przyczyna?
    • Przez marcin14-90
      Witam, kieruje do was pytanie czy ktoś próbował przeszczepić oś przednią z Rekorda i jak mógłby ktoś pokazać jak to wygląda w wersjach na podwoziu rekorda(głównie chodzi o mocowanie).
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj