Skocz do zawartości
crvx40

Silnik w Bizonie dymi

Polecane posty

crvx40    7

Witam! Mam taki problem robilismy w tym roku kapitalny remont silnika a Bizonie i dymi jaka moze byc tego przyczyna? pompa po regeneracji wtryski tez byly regenerowane, wymieniane byly koncowki wtryskow zbiornik wymyty bo myslelismy ze moze pociagnal brudu koncowki nie leja bo sprawdfzalismy jeszcze raz a dymi :rolleyes:. Jesli wiecie co moze byc przyczyna to pomozcie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

A co chciałbyś żeby leciała para wodna? Jeśli nie spala oleju w nadmiernych ilościach (zakładam, że jest dobrze dotarty) to chyba nic złego się nie stanie, jak trochę będzie dymił.

Ja co prawda nie robiłem NG w Rekordzie, ale zmieniałem wtryski, pompę regenerowałem i turbo też i nadal dymi, a że oleju za nadto nie spala, to jakoś się tym nie przejmuję.

Bez dymu się nie obędzie, przecież to silnik spalinowy...

 

No chyba, że się nie znam i są już niedymiące Bizony... :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Domin902    2

Powiem tak nie znam się jeszcze dobrze na silnikach bo młody jestem ale mam znajomego mechanika i tłumaczył mi że jak dymi na siwo to bierze olej a jak na czarno to ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Może końcówki trzeba zmienic jak na niebiesko dymi. Może źle zrobione były bo i tak się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

kolega napisał, że końcówki były wymieniane...poza tym po remoncie silnik się musi dotrzeć, a po zabawach z pompą w układzie jest powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

praktycznie sie nia znam na silnikach ale moze one po prostu tak pracuja.....tez mam bizona i silnik ponoc jest w dobrym stanie i wszytsko chodzi jak nalezy....jak sie dowali obrotow to kazdy silbnik pod jakimkolwiek obciazeniem dymi bo dostaje obciazenia....nie wiem ile w tym prawdy ile nie ale chodzi mi o to ze moze SW400 tak po prostu pracuje to bardzo stray silnik wiec nie oczekujmy od neigo "ekologicznej"pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

Ja jestem niejako w temacie, bo na wiosnę robiłem kapitalny remont silnika, i pompy paliwowej, wszystko było poskręcane, złożone, silnik docierał się 50mth na początku rzucał olejem i dymił cały czas na biało, później na niebiesko, a teraz, gdy się rozgrzeje leci sam żar z komina, chyba, że zabije młocarnie to wtedy kurzy na czarno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Na jaki kolor CI dymi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szostiwf88    0

masz Turbo? jak masz to odkręć tą rurę co idzie od turbo do silnika jak jest mokra (w oleju) to znaczy że Turbo pochodzi ci jeszcze z rok lub 2 i raczej trzeba będzie wymienić bo rzuca ci olej do cylindrów. każdy Bizon trochę kopci bo to są silniki starej generacji.

 

jak dymi ci na BIAŁO to znaczy że wyrzuca PALIWO, możesz mieć zapłon leciutko nie w punktach

jak trochę na czarno to to jest normalne raczej

jak Całkiem na CZARNO lub na NIEBIESKO to żre ci olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

troche podepne sie pod ten tematzatem Bizon kopci mi z silnika na niebiesko. Ok bierze olej, ale co mam zrobic?? 5 lat temu byla robiona kapitalka, teraz tez trzeba juz robic?? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes893    0

u mnie nie rozgrzany silnik na wolnych obrotach kopci trochę na niebiesko ale później jest normalnie. na pełnych obrotach nie dymi no może czasami w cięższych warunkach zakurzy lekko na czarno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

-- połączono --

 

Jakie mogą być przyczyny puszczania czarnych spalin zwłaszcza gdy silnik wchodzi na obroty? Dodam że wtryskiwacze były sprawdzane a oleju w silniku za dużo nie ubywa bo ok 0,5 - 1l. na dzien koszenia

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A niby jak ma wchodzić na obroty.Silnik przecież na turbinie.Możesz jedynie sprawdzić czy filtr powietrza jest szczelny i kolektor ssący wyczyścić i zawory sprawdzić.Jak nadmiernie sadzi czarnym dymem to nagraj film.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Ten typ tak ma, nic się na to nie poradzi, jedyne co to zczytać z dekla początek wtrysku, bo dla silników montowanych w różnych maszynach o różnych mocach jest inny, w bizonie bez turbo ma być 29* przed gmp, w turbo o ile pamiętam 27* przed gmp, to pisze na deklu, o ile dekiel z tego silnika i koło zamachowe, a na to w 20-30 letnim silniku nikt nie da głowy.

Trzeba sprawdzić ustawienie pompy wtryski i tyle, ale ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×