Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
emilchaja

MF 698 hydraulika zewnętrzna.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
emilchaja    4

Witam ma problem z tym MF 698. Przedni napęd działa, podnośnik działa, wspomaganie działa ale nie działa hydraulika zewnętrzna. Czy gdzieś to sie włącza czy trzeba jakoś ustawić dźwignie od podnośnika. Proszę o szybką odpowiedź z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Nie ma jest niezależna. Po ustawieniu dźwigni jak w MF 255 nic się nie dzieje. Ciągnik (698) jest wyposażony jeszcze w hamulce hydrauliczne na przyczepę nie pneumatyczne (brak sprężarki w tym modelu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

To jak ustawiasz w wyjście 1 nic się nie dzieje to przełącz w wyjście 2, bo ten ciągnik ma chyba dodatkową pompę hydrauliki i domyślnie powinno być wszystko podłączone na wyjście 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    1

Jeśli przedni napęd działa pompa powinna być dobra, moze masz przewody pomieszane od rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Napęd działa na 100% dziś był sprawdzany. Ciągnik posiada z tyłu 4 wyjścia hydrauliczne w kabinie są 2 dźwignie a pod nimi pokrętła. Wszystkie opcje zostały sprawdzone (pokrętła wkręcone i wykręcone) i nic. Dopiero co kupiłem ten ciągnik i nie wiem co z nim nie tak, wszystko inne działa ok tylko ta hydraulika zewnętrzna. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Kiedyś jak z kimś gadałem na gg i też mu nie działała hydraulika zew. to doszliśmy że to szybkozłącza (poprostu przy połączniu nie stykało się dobrze gniazdo z złączem). Jeśli masz wszystko ok z resztą to powinno być słychać charakterystyczny dzwięk ciśnienia podczas używania hydrauliki na pusto (bez podłączonego sprzętu), albo weź kogos do pomocy i niech ta osoba wciśnie tą kulke w szybkozłączu a ty załącz dzwignią (próbuj w każdych pozycjach i na każdym złączu). A jak nie to to pompa jest ona w skrzyni jak dobrze pamiętam z opisu tamtego użytkownika (tylko był to mf 690) to była to pompa tłoczkowa i zębata- co do zębatej mogę się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Nie słychać tego charakterystycznego dźwięku i nawet nie dusi silnika przy tym a podczas używania podnośnika do samej góry lekko przydusza silnik i słychać pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Było już sprawdzane a co do podnośnika to podniósł bez dużych wysiłków Ursusa 1624 z obciążnikami z przodu więc wydaje mi się że podnośnik działa poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

A gdzie ta druga pompa się znajduje? i czy mogła się tak wypracować że na złączach hydraulicznych w ogóle nie ma ciśnienia.Dużo jest roboty żeby ją wymienić. I jeszcze jedno nie wiem czy ważne WOM działa bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    1

Są tam dwie złączone pompy jedna tłoczkowa(zasila podnośnik) oraz 2 zębata która jest od reszty (przedni naped hydraulika, jeśli masz to od wzmacniacza, Wom) więc jeśli 4x4 i WOM działa przyczyna może leżeć dojściu oleju do rozdzielaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Wzmacniacz też jest i też działa, nie świeci się żadna kontrolka od skrzyni. A nie wiesz gdzie konkretnie tego szukać?

 

DZIAŁA!. Był zacięty zawór (bezpieczeństwa), taka kostka koło wyjść hydraulicznych. Dzięki wszystkim za pomoc <_< PoZdRo i jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam , znowu mam problem z hydrauliką zewnetrzną w mf 698 do tej pory działa poprawnie ale od pewnego czasu zaczyna coraz słabiej podnosić przyczepy co może być przyczyną czy to pompa będzie do wymiany.Proszę o pomoc i z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×