Zaloguj się, aby obserwować  
aadams7

Zetor5320 + ładowacz

Polecane posty

aadams7    0

drodzy koledzy mam dylemat i prosze o rady, posiadam zetora 5320, ma w granicach 62KM i potrzebuje do niego ładowacza czołowego, ładowacz bedzie kupowany na PROW to mozna zastanowić się nad zagranicznym, bedzie służył głównie do załadunku obarnika, wrzucania zboża, zworzeniu bel około 1200szt w sezonie i zdejmowania palet z samochodu (patel z soją i śrutą rzepakowo po 1500kg) poblem polega na tym ze zetor jest bez przodu i nie wiem czy sobie bedzie radził z turem, jeżeli tak to jaki doradzacie to tego ciągnika


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jakub16    121

Nie bierz polskiego szajsu jeśli bierzesz pod uwagę ładowacze zagraniczne!! Aby ciągnik wychlusta kupa stali tylko jeszcze jakiej jakości :D

Polecam Stolla jakiegoś może też Faucheux czy jakoś tak. Zapytaj Roberta Bary na temat polskich ładowaczy już on ci wszystko powie. :)

 

Edit

http://www.stoll-jf.net/Default.aspx?ID=5046

Stoll F HDPM 8 od 50 do 75 koni


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    9

a ja jednak bym polecał tl 120 :D mi sie zdaje ze do zetora był by w sam raz nie jest za dużo wypuszczony do przodu i ma samopoziomke


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

dzieki chłopaki za rady w sprawie tura zostane przy zagranicznym, ale chodzi teraz o taki temat czy zetorek 5320 poradzi sobie z wyżucaniem obarnika z kurnika?? bo on nie ma przedniego napędu... a gnoju sporo bo raz w roku wyżucany...


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

a ja jednak bym polecał tl 120 :) mi sie zdaje ze do zetora był by w sam raz nie jest za dużo wypuszczony do przodu i ma samopoziomke

Fajny to on jest tylko cena mniej fajna :), wśród polskich producentów również są "lekkie" ładowacze, np. metalfach 279/1 ale i bardzo lekkie są hydrometal at10 wzorowany na quiku, oraz pronar ł3, czy pirat z uni grudziądz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Miszka123
      Chciałbym was się spytać co sądzicie o tej firmie Wol-Met  co z nich są ładowacze czołowe 
      mianowicie  z tej firmy miałby być ładowacz do ciągnika Ursus 1224   czy ktoś z was miał do czynienia z tą firmą i czy też do takiego ciągnika czy zakładaliście   .

      Dzwoniłem pytałem  powiedzieli że do ciągnika tego ursus 1224  6 cylindrowego 120km to koszt ładowacz  to z całym kompletem mocowaniami jostickiem  i wszystkim co do mocowania to  9500 zł   następnie interesował mnie osprzęt  czyli łyżko krokodyl 1.8 m  na dwa siłowniki  2900 zł 
      chwytak do bel na jeden siłownik 1900 zł  następnie montaż 300 zł a transport gratis  to wychodzi 14600 zł  cena bardzo dobra moim zdaniem nie za duża   co sądzicie 

      PARAMETRY
      UDŹWIG 1500KG
      WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA 360cm
      POLSKIE SIŁOWNIKI
      SWORZNIE TULEJOWANE MOSIĘŻNE
      WSZYSTKIE CZĘŚCI RUCHOME SMAROWANE
      PRZEWODY HYDRAULICZNE SCHOWANE SĄ W RAMIE KTÓRA POSIADA ZAŚLEPKI SERWISOWE
      tu strona ich 
      https://www.olx.pl/oferta/tur-tury-ladowacz-czolowy-ladowacze-do-ursusa-nowe-transport-raty-mont-CID757-IDhYOGW.html#df0137f879

       
    • Przez macdam
      Cześć wszystkim.  Mam probkem z siłownikiem od ladowacza czołowego a minowicie urwał mi sie drut zabezbieczający tloczysko i takie pytanie co z tym zrobić myslalem zeby nawiercić chyba ze moze macie jakiś inny pomysł?
    • Przez Bartkowskii
      Witam , stoje przed wyborem tura do ciagnika renault. Mialem zamowiony agromasz mragowo ale nie maja konstrukcji do ciagnika i trzeba dlugo czekac .
      Dealer zaproponowal mi sonarol ,ale opinie sa rozne . Moglby ktos polecic jakis ladowacz ? metaltechnik odpada
    • Przez Bartek3512
      Witam. Noszę się z zakupem ładowacza do 3512. Ma on służyć tylko do prac na działce (nawożenie ziemi na równanie terenu itp),wiec w grę wchodzi tylko łyżka. Czy 3512 da sobie radę z taką pracą. Jaki kupić ładowacz, na przód czy tył.
    • Przez krzesimir82
      Witajcie. Ma ktoś w ursus 1014 tur faucheux f3? potrzebuje natchnienia jak przerobić adaptacje ponieważ mam od renault i to średnio pasuje. Macie może zdjęcia jak tur jest mocowany u was? podeśle ktoś? nawet nie widziałem jak to wygląda w oryginalne wiec proszę zdjęcia też na innych maszynach bo kupiłem go na palecie. dzięki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj