Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@StoproKuptel poladuj na nie 12 ton przez 10 lat i wtedy zobacz czy to najlepsza konstrukcja

Podaj lepszą firmę,jak będzie się przeciążać każda się pojakimś okreśie zj...ie jak konstruktor określił np.6ton to tyle trzeba przewozić można przeciążyć podwójnie zostało to przewidziane w kąstrukcji przyczepy ale trzeba się liczyć ze szybszą zużywalnością każdej nawet najlepszej poczytaj sobie przegląd techniczny to pisz w tedy.

Opublikowano
Podaj lepszą firmę,jak będzie się przeciążać każda się pojakimś okreśie zj...ie jak konstruktor określił np.6ton to tyle trzeba przewozić można przeciążyć podwójnie zostało to przewidziane w kąstrukcji przyczepy ale trzeba się liczyć ze szybszą zużywalnością każdej nawet najlepszej poczytaj sobie przegląd techniczny to pisz w tedy.

he gosciu przeglady techniczne to ja za 2-3 lata sam bede pisal, a przyczepy prod rosyjskiej maja wspolczynnik bezpieczenstwa pow.3 :) podczas gdy pronarowkie powinny miec 2, ale wszystkimi sposobami sa naciagane

napisales do tej pory 2 posty, wiec uwazaj jak rozmawiasz, poza tym co to za pomysl zeby pisac wszystko wytluszczonym drukiem????

Opublikowano

no wlasnie StoproKuptel zgrywasz cwaniaka i wiesz o tych przyczepach tyle ze moglbys pisac ksiazki na ten temat chyba ze pracujesz w Pronarze :)?? Nie sadze zeby pronarowskie przyczepy byly takie silne jak piszesz widzialem ich konstrukcje z bliska i jakos nie wyobrazam sobie ich za 10 lat w calosci. Osobiscie wolalbym doplacic i kupic np. Fliegla lub Metaltech

Opublikowano

No ok. przeliczny teraz cenę fliegla i cenę pronarowskiej przyczepy. Za jednego fliegla można mieć dwie pronarowskie i sądzę że te dwie na pewno pochodzą więcej niż tamta jedna, ale to już każdy rolnik po to jest rolnikiem aby wiedział co dokładnie jest mu potrzebne. Co do fliegla to przyczepy nie są zbytnio masywne. Oni stawiają na dokładność i jakość wykonania a nie grubość stali, bo muszę powiedzieć że fliegl nie ma zbyt grubych blach...

Opublikowano

A ja wczoraj rozmawialem z przedstawicielem Fliegla i mowi,ze nie poleca tych przyczep. Bo stalo sie cos takiego,ze pekaja im boki i kola nie wytrzymuja. Zaczynaja si teraz reklamacje i pewnie przy nastepnych to uwzglednia.

Opublikowano

No. A i tak jedni albo drudzy mają do wybory niem za wiele stali - Albo rosyjska, albo malezyjska - z takich stali robi się ponad 90% przyczep produkowanych w europie.

Opublikowano
Tylko na grubośc stali, to nie zwracajcie uwagi bo czasem materiał o połowę cieńszy będzie miał większą wytrzymałość.

e takich cudow to nie ma, bo przyczepy musialyby byc robione technika ktora w kosmos trafia, ale niewielkie wahania moga sie znalezc

Opublikowano

Z tym się zgodzę. Po prostu pewna grubość musi być, a jakiś tam super materiał nie jest opłacalny bo cena też będzie super(wysoka)

Opublikowano

Co do materiału to wszystko zalezy od wszystkiego, pracuje w hucie stali i jak przyjdzie stal do walcowania z turcji czy bułgari to syfu na agregacie jest z tona po zmianie, a jak z czech czy słowacji to pare kilogramów, do tego trzeba wiedzieć jak uszlachetniona jest stal, jedna bedzie za twarda druga za miękka a bedą miały ten sam standart, najlepiej kupować u producenta, jak największego bo tam są kontrole i oszukiwac sie nie da..

Wg mnie pronary to zwykłe przyczepy, złe napewno nie są, jak sie dba to bedzie ok, a fliegl to moze i mocny jest ale bez przesady, nie za taką kaase..

Opublikowano
Wg mnie pronary to zwykłe przyczepy, złe napewno nie są, jak sie dba to bedzie ok, a fliegl to moze i mocny jest ale bez przesady, nie za taką kaase..

oczywiscie ze nie sa zle, tylko np. kamieni nie chcialbym nimi wozic :P , jesli chodzi konkretnie o porownanie do fliegla to moglby ktos zrobic, bo w sumie to nie wiem jak duza jest roznica w cenie dla porownywalnych przyczep z tym samym wyposazeniem.

Co do materiału to wszystko zalezy od wszystkiego, pracuje w hucie stali i jak przyjdzie stal do walcowania z turcji czy bułgari to syfu na agregacie jest z tona po zmianie, a jak z czech czy słowacji to pare kilogramów, do tego trzeba wiedzieć jak uszlachetniona jest stal, jedna bedzie za twarda druga za miękka a bedą miały ten sam standart, najlepiej kupować u producenta, jak największego bo tam są kontrole i oszukiwac sie nie da..

cale szczescie to twoja brocha :D , a nas obchodzi norma jaka huta wyda i niewazne skad pochodzi

Opublikowano
cale szczescie to twoja brocha :P , a nas obchodzi norma jaka huta wyda i niewazne skad pochodzi

brocha? co to ?

Myślisz że normy sie wszysy twardo trzymają, wszystko idzie na masową produkcje, tysiac ton niezbyt dobrej stali agregacik przerobi w dobe i pójdzie w pół dnia pociongiem(w sumie to pociagi jeżdżą głównie do niemiec a chyba stamtąd jest fliegl;P)

Trafi do kowalskiego a kowalski myśli że ma dobry towar a tu kicha;]

 

Wg mnie takie powiedzenie że kamieni nie chciałbym wozić przyczepą xxxx to troche dziwne, to ma być do użytku a nie stać, za to sie kasuje klientów albo jak dla siebie sie robi to sie mówi trudno;]

 

Fliegl dobry albo i bardzo dobry ale lekko przereklamowany wg mnie ;P

Opublikowano
Myślisz że normy sie wszysy twardo trzymają, wszystko idzie na masową produkcje, tysiac ton niezbyt dobrej stali agregacik przerobi w dobe i pójdzie w pół dnia pociongiem(w sumie to pociagi jeżdżą głównie do niemiec a chyba stamtąd jest fliegl;P

Trafi do kowalskiego a kowalski myśli że ma dobry towar a tu kicha;])

no raczej po to one sa, na ich podstawie sie projektuje,

raczej kowalski nie zrobi sobie sam przyczepy na podworku

Wg mnie takie powiedzenie że kamieni nie chciałbym wozić przyczepą xxxx to troche dziwne, to ma być do użytku a nie stać, za to sie kasuje klientów albo jak dla siebie sie robi to sie mówi trudno;]

no wlasnie oto chodzi, ze nie ma stac (masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem) tylko przyczepa pronaru dosc szybko by sie zniszczyla (metaltechu i fliegla tez), a na sarmata albo skorupe z demobilu ladujesz i jedziesz elegancko wysypiesz i nawet rysa nie zostaje

Opublikowano
no wlasnie StoproKuptel zgrywasz cwaniaka i wiesz o tych przyczepach tyle ze moglbys pisac ksiazki na ten temat chyba ze pracujesz w Pronarze :P?? Nie sadze zeby pronarowskie przyczepy byly takie silne jak piszesz widzialem ich konstrukcje z bliska i jakos nie wyobrazam sobie ich za 10 lat w calosci. Osobiscie wolalbym doplacic i kupic np. Fliegla lub Metaltech

Kolega mi opowiadał sam on pracuje w Pronarze i ma 2x8t, ja terz użytkuje.Sam terz byłem w fabryce Pronara i widziałem proces produkcji przyczep.Może napisze kiedyś książke jak kupie sobie jeszcze z jedną.

Opublikowano
he gosciu przeglady techniczne to ja za 2-3 lata sam bede pisal, a przyczepy prod rosyjskiej maja wspolczynnik bezpieczenstwa pow.3 :P podczas gdy pronarowkie powinny miec 2, ale wszystkimi sposobami sa naciagane

napisales do tej pory 2 posty, wiec uwazaj jak rozmawiasz, poza tym co to za pomysl zeby pisac wszystko wytluszczonym drukiem????

Nie będziesz mi mówił jak mam pisać,dopiero zaczynam na AF temu mam tylko tyle postów zobaczymy jak dalej będzie ,postarajmy porównać Fliegla i Pronara a pózniej pórwnamy jakość do ceny.

Opublikowano
no raczej po to one sa, na ich podstawie sie projektuje,

Chodziło o normy twardości itp stali jak coś..

 

raczej kowalski nie zrobi sobie sam przyczepy na podworku

Ale Kowalski moze mieć ludzi co zrobią za niego robote i mieć hale produkcyjne i tylko kase zbierać i dyspozycje wydawać... o takiego mi chodziło..

 

no wlasnie oto chodzi, ze nie ma stac (masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem)

To pisz to co powinno być, bo napisałeś, że nie chciałbyś pronarem np wozić kamieni, czyli jak sie czymś nie wozi czegos to przyczepa chyba stoi, no chyba że lata :P

 

KAżdy robi tym na co go stac, i trudno, a jak już sie zajmujesz kamieniami i ich wożeniem non stop to już trzeba sie wyposażyćw skorupe, a jak od czasu do czasu to nie ma sensu kupować spejalnej do tegoprzyczepy tylko wozić tym co jest, trudno sie mówi ;]

Opublikowano
Chodziło o normy twardości itp stali jak coś..

no fakt tu sie nie zrozumielismy i byc moze patrzymy z innej perspektywy, bo ty pracujesz w hucie, a ja nie mam z tym nic wspolnego i ewentualnie zamawialbym to co okreslila huta

KAżdy robi tym na co go stac, i trudno, a jak już sie zajmujesz kamieniami i ich wożeniem non stop to już trzeba sie wyposażyćw skorupe, a jak od czasu do czasu to nie ma sensu kupować spejalnej do tegoprzyczepy tylko wozić tym co jest, trudno sie mówi ;]

kamieni tez nagminnie nie woze, ale wlasnie gdyby sie trafila taka potrzeba, to nie wzialbym pronara, bo szkoda zniszczyc przyczepe.

ciekawe jak wygladaja po burakach??

Opublikowano
to co okreslila huta

a z tym róznie bywa, wystarczy że ktoś sie zagapi ;P albo przyśnie na nocce przy agregacie;]

 

kamieni tez nagminnie nie woze, ale wlasnie gdyby sie trafila taka potrzeba, to nie wzialbym pronara, bo szkoda zniszczyc przyczepe.

No jak sie ma alternatywe w postaci innych przyczep to oczywiste;P Ja mam jedną wywrotke i wozi sie nią wszystko, złom,żwir, szlake,drewno, haś ziemie i zboża, poprostu wszystko, ale sam sobie robiłem i wiem na co moge pozwolić sobie i ile wytrzyma ;]

 

ciekawe jak wygladaja po burakach??

A jak ma wygladac? Nie rozumiem, nie znam sie, nie miałem do czynienia, buraki są specyficzne? żrące czy co? :P

Opublikowano
A jak ma wygladac? Nie rozumiem, nie znam sie, nie miałem do czynienia, buraki są specyficzne? żrące czy co? :P

heh nie tylko jak kombajnem sie laduje to spadaja z duzej wysokosci i wala po przyczepie wcale nie gorzej niz kamienie, np. moi sasiadzi gdy ojciec u nich kopie to swoich przyczep juz nie podstawiaja :D

To chcesz kupi przyczepę żeby stała i ozdabiała podwórko? wiadomo że musi się pobrudzić i trochę podniszczyć cool.gif

uwierz mi ze na bank nie bedzie stala, a z tym ze jak pracuje to musi byc zniszczona, wcale sie nie zgodze

Opublikowano
heh nie tylko jak kombajnem sie laduje to spadaja z duzej wysokosci i wala po przyczepie wcale nie gorzej niz kamienie, np. moi sasiadzi gdy ojciec u nich kopie to swoich przyczep juz nie podstawiaja :P

Różnie rózni ludzie patrzą na maszyny, dla mnie to rzecz nabyta(jeżeli chodzi o przyczepe to zrobiona) i ma pracowac, a nie żebym dokładał roboty sobie żeby jej nie zniszczyć czy coś...

Z tkaim popdejściem to co byś powiedział na to że 3 dachy dawchówki( ok 6tys szt-15t) rzucanej prosto z dachu(parter, piętro,poddasze) tak żeby sie rozbiła w mak moja przyczepa przyjęła, nic akurat się nie stało, no dobra, farba sie ciut złuszczyła, ale jakbym sie tak pielęgnowac miał przyczepą to bym chyba nie kupował ;P

Jaką gruba blache majapronary na podłodze a jaka na burty? Ja mam 4 i 2mm i uważam ze to absolutne minimum..

A kostrukcja ramy paki z czego jest wykonana? bo gdzieś widziałem nie z ceownika czy czegoś podobnego, ale z grubej blachy(a z 1cm) wycięte paski i pospawane, w sumie chyba niezły jest ten drugi pomysł;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v