Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodatkowo do zwolnic zamiast oleju dałem mieszanke oleju ze smarem podobnie w kolumnie.

Jak nie ma hamowania to jade na zaciągniętych do momentu aż się okładziny zagrzeją i zaczną hamować i na krótką mete do remontu pomaga.

Opublikowano

Na pewno łatwo nie będzie chciał wyjść u siebie musiałem porządnie młotem w ten wał puknąć. A co do łożyska tego od strony simeringa to różnie z tym bywa czasem wał wychodzi z łożyskiem i simeringiem lub łożysko i simering zostają w zwolnicy a sam wał wychodzi. Więc gdzie słabiej się trzyma i jest mniej zapieczone tam puści jako pierwsze

Opublikowano

Witam. Mam problem z wyciekiem oleju w c330 M pod mostem w miejscu mocowania zaczepu polowego. Konkretnie chodzi o cztery śruby mocujące zaczep do mostu. Wyciek jest z dwóch otworów z jednego odrobinę a z drugiego konkretnie cieknie olej. Jaka może być przyczyną i jak ją usunąć? Dzięki.

Opublikowano

dziwna sprawa, pewnie pęknięcie masz wykręć śruby i badaj, jak jest pęknięcie gdzieś w gwincie to spuść olej wyczyść gwinty dokładnie rozpuszczalnikiem i wkręć śruby na kleju po wyschnięciu wlej olej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tom555
      Witam. Jak zabrać się do wymiany łożyska tylnej zwolnicy w landini 6550,czy trzeba spuszczać olej ze skrzyni ,czy z samej zwolnicy?
    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v