Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam zapytanie co to może być przyczyną tego że w skrzyni korbowej wytwarza sie ciśnienie aż silnik pluje olejem w miejscu połączenia sie kadłuba silnika z tą blachą która łączy silnik ze resztą ciągnika prosze o pomoc gdyż nie wiem co za diabeł tam siedzi tłoki tuleje cylindra i pierścienie w pożądku odma drożna na zimnym silniku nic sie nie dzieje :) ale jak sie nagrzeje to strasznie olejem rzyga w tym że miejscu :D z góry dziękuje za porady

Opublikowano

A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...

Opublikowano
A próbowałeś w ten sposób sprawdzić, że jak Ci się zrobi to ciśnienie to wtedy wyjmij korek oleju silnika (tylko stań z boku, żeby Cię nie 'orzygał'), i jeśli ciśnienie wtedy 'uleci' to na bank odma.

Rozkręcałeś ją? Tam jest takie sitko pod tą 'konewką', może ono już jest 'zabite', trzeba je przemyć, lub wymienić (doraźnie to po prostu wywalić).

Choćby nie wiem jakie przedmuchy miał przez pierścienie to ta rurka spoko to odprowadzi, bo jeśli by ona nie dawała rady tego ulotnić na zewnątrz, to byś miał z niej normalnie drugi wydech, a pod maską wszystko dokumentnie opier... olejem.

 

Przy tak wielkich przedmuchach to by Ci ten silnik już chyba nie odpalał, na mój rozum...

odma drożna ale jak otwoże korek wlewowy oleju to robi się prawdziwa fontanna

Opublikowano

MTZ82BOSTON, jeżeli ciśnienie uchodzi przez korek oleju, to odma jest NIEDROŻNA, inaczej być nie może, nie ma innej przyczyny.

Przecież niemożliwe jest żebyś miał szczelne te kanały w których 'chodzą' popychacze zaworowe, a to właśnie tamtędy ciśnienie uchodzi do góry, a dalej na zewnątrz przez odmę.

 

Jak tak jest to zrób jeszcze jeden test: jak ma ciśnienie to odkręć te cztery śrubki i zdejmij tą 'konewkę' razem z sitkiem, wtedy na pewno tamtędy wyleci, tak więc znowu musisz uważać, żeby nie zostać ochlapanym...

 

szeryff, a co ma ta głupia uszczelka do tworzenia się ciśnienia hę?? Myśl co piszesz, tamtędy może sobie ciec olej, ale to ma nic do tego, ciśnienia w skrzyni korbowej ma NIE BYĆ i już.

Opublikowano

Sam myśl co piszesz.Jeżeli założymy,że w skrzyni zbiera się ciśnienie z powodu zapchanej odmy,to prędzej wysadziło by korek lub bagnet oleju,niż sadziło spod uszczelki,chyba że jej już tam wcale nie ma.Nie wiadomo też czy spod uszczelki lekko kapie,czy już żyga.Wyjęcie korka nie jest najlepszym pomysłem,lepiej wyjąć bagnet.

Opublikowano

Nie wiem jaki Ty masz korek i bagnet, ale u mnie są one wciskane na o-ringi i wchodzą ciasno, więc może być zaje... ciśnienie, a ich nie wysadzi, więc nie bądź taki do przodu.

 

Co ma piernik do wiatraka? Przecież on wyraźnie pisze, że mu się tworzy ciśnienie w skrzyni korbowej i to jest dla niego problemem, a ten wyciek z pod tej uszczelki to jest tego objaw, a nie PRZYCZYNA, więc co mu da to, że ją wymieni? Wycieku tam nie będzie, ale ciśnienie będzie nadal się tworzyć.

 

Miałem taki sam przypadek, zatkała się odma tylko, że mi wywalało olej z pod napędu obrotomierza. I co z tego, że bym wymienił tam uszczelkę ha? G*wno by to dało, ciśnienie byłoby nadal.

A tak przeczyściłem odmę i problem sam się rozwiązał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v