Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem tutaj nowy także jeśli popełnię jakieś błędy to z góry przepraszam. Obecnie zrobiłem przedpłatę na JD 5080 M comfort. U Dealera wynegocjowałem za 30 tyś. EURO w tym lampy szerokokątne i siedzenie boczne dla pasażera. Mam tylko jeden dylemat czy przypadkiem nie zamienić tego M na wersję R. Proszę wszystkich co mają na ten temat jakąś wiedzę o podpowiedzi czy w ogóle warto i ile trzeba dopłacić do wersji PREMIUM. Będę na AF wieczorem około 19-20. Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Odnośnie zasilania silnika w 5020 to jest zwykła pompa mechaniczna i wtryski. :)

Opublikowano

@krzym18

zależy do jakich prac jak nie do tura to seria M spokojnie wystrarczy, bierzesz ful opcję a i tak wychodzi taniej od seri R w średniej opcji, mieliśmy podobny wybór, początkowo miał być 5080R ale ostatecznie padło na serie M (przy większym ciągniku będzie można bardziej poszaleć:))

Opublikowano

Do ADRIANOS

Właśnie, nawet nie wspomniałem ale ten traktorek 5M będzie właśnie współpracował z turem JD. To co radziłbyś dopłacić i wziąć 5R ????????

 

Nie nadmieniłem że jeszcze zrobiłem także przedpłatę na JD 6330 w wersji comfort za 51 tyś EURO ale na starych zasadach czyli dealer liczy euro po 3,7 zł, no i zatanawiam się czy nie dobrać do niego predniego tuz-a i womu.

Opublikowano

Adrianos

Widzę że stałeś przed takim samym wyborem co ja teraz z tymi jelonkami. Miałbym prośbę jak mógłbyś się ustosunkować do mojego wcześniejszego pytania 5M CZY 5R PONIEWAŻ JAK WCZEŚNIEJ NADMIENIŁEM TEN 80 KM BĘDZIE U MNIE CHODZIŁ Z TUREM JD. CZEKAM NA ODPOWIEDŹ ??????

Opublikowano

5m jerzeli zrobicie ful wypas to się zblirzy z ceną do 5r clasic no i do tura puł rama czy wystarczy czy nie trzeba masztu dodatkowo do5m ,jerzeli na zwroty 5r comfort sam biore 5r terz mam obawy co do CR tz. chodzi o jakosci paliwa no ale w większosici nowych dislach to CR chyba jest lepsze. 5m około100tys neto 5r 150tys neto spora rurznica skąś ona się bierze przepraszam za błedy

Opublikowano

"5m około100tys neto 5r 150tys neto spora rurznica skąś ona się bierze przepraszam za błedy"

a można wiedzieć kolego konrad1234 ,

jaką wersje 5M masz na myśli za 100tyś netto?

Opublikowano

no u nas padł wybór na serie M myśle że ona również wystarczy do tura jednak mimo wszystko R lepsza ale i droższa sporo, my postawiliśmy na 5m bo nie ma CR, ale w lato będzie brany albo JD6630premium albo fendt412vario to wtedy umowę ze statoilem podpiszemy na te paliwo gold i ma być takie że ten CR bez zarzutów będzie chodzić a jak będzie zobaczymy

Opublikowano

5m jerzeli zrobicie ful wypas to się zblirzy z ceną do 5r clasic no i do tura puł rama czy wystarczy czy nie trzeba masztu dodatkowo do5m ,jerzeli na zwroty 5r comfort sam biore 5r terz mam obawy co do CR tz. chodzi o jakosci paliwa no ale w większosici nowych dislach to CR chyba jest lepsze. 5m około100tys neto 5r 150tys neto spora rurznica skąś ona się bierze przepraszam za błedy

 

Z tą ceną 5M to troszkę przesadziłeś chyba co...? Z kąd taka oferta?

Opublikowano

ja biore 5 M w specyfikacji comfort bez klimy do tego belka wielootworowa i 6sztuk obciążników i radio i nachwile obecną wychodzi mi to 29000 euro netto! jakie ceny wy macie i za co ?

Opublikowano

Ja miałem ofertę na 5080M comfort, z klimą, skrzynia 16/16 power rewerser, rewers elektrohydrauliczny, obciążniki przód 700 kg, dodatkowe światła robocze, automatyczny zaczep transportowy, siedzenie pasażera, radio cena 31 000 netto, 5090M z takim samym wyposażeniem 32 000Euro netto. Oferta na 5080R -41 000 Euro netto a 5090R 43 000Euro netto :) Wybrałem Agrofarma 410. :)

Opublikowano

Z tą ceną 5M to troszkę przesadziłeś chyba co...? Z kąd taka oferta?

 

zamawiałem 5r stała na placu 5m wersja podstawowa mechaniczna skrzynia bez klimy siedzenie mechaniczne wersja najuboższa nie skojarzę czy była pneumatyka 106tys netto do negocjacji jd podaje 26tys ero dlatego mówie ze w granicach100tys zł konkurencja mówi ze to argentyna coś muszą mówić. 5r comfort w specyfikacji podstawa to 33tys ero plus co ma być comforcie wychodzi 43tys ero. 5m długi czas oczekiwania podejrzewam ponad pół roku

 

Ortografia

Opublikowano (edytowane)

Na 5M trzeba czekać pół roku? Muszę się dokładnie dowiedzieć, inwestycje mamy do czerwca, a o umowie ani widu ani słychu

 

]musisz dokładnie zapytac pobliskiego dilera jd ja brałem 5r w grudniu w promocji miało być w lutym teraz mówią koniec marca w przy okazji oglądałem 5m diler powiedzał mi że trza czekać na 5m do maja co do ceny podstawowa cena różni się od tego co sobie ubzduramy i co nam diler wcisinie siedzsko pasażera 238ero, popielniczka 6,10ero zestaw pneumatyczny 2.448.ero cena sugerowana przez jd 5m 26tys eru netto plus wat

 

Ortografia po raz 2.

Edytowane przez krolikNH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v