Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to sporo mi diler za 5100M proponuje 150tys a za 5100R 175

 

To za 5100M 150tys netto to brutto wyjdzie jakieś 185tyś i teraz moje pytanie to co jest w standardzie w tym ciągniku w tej cenie? Prosiłbym o szczegółową odpowiedz, czyli jaka przekładnia, obciążenie standardzie cze za dopłata, klima czy za dopłatą itd chodzi o to co za te 185 będę miał.

Jeśli ktoś by mógł jeszcze mi odpowiedzieć jakie spalanie przy pługach na godzinę pracy zegarową.

Opublikowano

No i potem jak się okaże że oferuje więcej niż Kubota w tej cenie to napiszesz że Kubota mniej pali i nie jest chińska a jeżeli zaoferuje mniej wtedy nie będziesz posiadał się ze szczęścia-prawda ? :D

Wiesz jak się pisze : "Kolega Jaro tutaj mąci temat ale już wiem dlaczego wejdźcie na temat JD on tao sporo się udziela szczególnie w temacie serii R mają tam kółko wzajemnej adoracji. "-a wie się doskonale o czym w/w kolega pisał to nie ma co się dziwić odpowiedziom takim jak powyżej... :D .

PS.Żeby nie było że nie na temat to taki JD spali dwa do trzech razy więcej na zaoranie hektara-a od czego więcej ?-a wybierz sobie dowolną markę.

Opublikowano

No czytam o wspaniałości JD i coraz mniej mi się podoba to co ludzie piszą użytkownicy Serii M poczytałem se trochę szczególnie w okolicach tych strona 55 same pozytywne opinie. Aja tu na twoim forum nie wyrażam żadnej opinii tylko czytam innych, więc nie wiem w czym masz problem. A co do moich pytań z powyższego postu to z ciekawości pytam żeby mnie później nie atakował taki kolo jak ty że coś wyolbrzymiam bo sami tu piszecie różne opinie.

Opublikowano

Ani to moje forum, ani Twoja opinia nie jest miarodajna-o Kubocie też parę rzeczy z tych nie teges można by napisać czytając opinie użytkowników-moim zdaniem to akurat tam jest "kółko wzajemnej adoracji" a moim jedynym grzechem było stwierdzenie faktu iż Kubota w nieprzeciętnej cenie oferuje całkiem przeciętne wyposażenie i osiągi-czy skłamałem ?

PS.Żeby nie było-nie posiadam serii M a "protoplastę" R.

Opublikowano

To może poszukaj mi tych nie teges i podrzuć jakiś cytat bo jak pamiętam to pompy się tam raczej nikomu nie zacierały, tylko jakieś detale leciały. A druga sprawa to zastanawiałem się nad serią JD ale po tym co o niej poczytałem to mi odeszło. A R seria jak dla mnie trochę cenowo nie odpowiada. Bo za cenę 100 konnej R to można z DF albo NH mieć ze 120 prawie koni i na 6 garach. Ale takiego byka na razie mi nie trza. Potrzebuje czegoś z minimum elektroniki jak taki mądry jesteś to może ty coś mi poradzisz.

Opublikowano

Bardzo zabawne EHR akurat nie jest jakimś strasznie skomplikowanym urządzeniem i bardzo ułatwia pracę, chodzi mi o coś na zwykłej pompie skrzynia jak najwięcej mechaniczna z półbiegami kubota mi odpowiadała ale po takiej cienie to za droga. Ciekawe ile taka R 100 koni bez bajerów by wyszła ale tam chyba CR już ma

Opublikowano

To nie mam pojęcia u mie miga i czas się odlicza w instrukcji jest napisane żeby przekręcic kluczyk na zapłon wcisnąć i trzymać 20-25 sekund i palic znajomy dzis mki nie mógł odpalic dzwonił do JD miał spalony ten bezpieczik po wymianie znalazła się kontrolka tak jak u mie i jest ok ale serwisant nie kazał mu wciskać kluczyka. ta kontrolk pali się tylko na zimnym silniku zobacz co będzie działo się jutro

Opublikowano

Bezpiecznik miałem spalony i ja. w prawym rogu miga taka pokazująca kontrolkę silnika i na zegarze mamy odliczanie to już wiem a czy po wciśnięciu kluczyka na 20-25 sekund zapala wam się jakaś inna z symbolem świecy żarowej???????????????????????

Opublikowano

Dzwoniłem dzisiaj do dilera i powiedział mi takie ceny za 5100M 41 tys E za 5100R 47 tys E netto. Oczywiście za podstawową wersje no dysponuje sumą 180 tys-190tys złoty bruttu. i takie moje kolejne pytanie ile z tego idzie utargować i kosztuje dodatkowe wyposażenie i co najbardziej by mnie interesowało jakie ta dwa modele mają spalanie i czym się różnią,

Opublikowano (edytowane)

Dzwoniłem dzisiaj do dilera i powiedział mi takie ceny za 5100M 41 tys E za 5100R 47 tys E netto. Oczywiście za podstawową wersje no dysponuje sumą 180 tys-190tys złoty bruttu. i takie moje kolejne pytanie ile z tego idzie utargować i kosztuje dodatkowe wyposażenie i co najbardziej by mnie interesowało jakie ta dwa modele mają spalanie i czym się różnią,

 

Te modele tylko z zewnątrz są podobne R pełna rama common-rail inne skrzynie i mosty napędowe M zwykły wtrysk krótka rama mosty napędowe made in china. Każdy z tych modeli występuje w trzech wersjach. Możesz zadzwonić do Rol-bratu teraz mają niezłą promocje to największy diler JD w Polsce Rol-brat.pl

Edytowane przez farma
Opublikowano

farma ile ci pai i jaka była cena wyjściowa.

 

Ja to brałem na prow wyjściowa była 145 miało być taniej ale wniosek był robiony w grudniu 2010 wszystko poszło do góry no i w momencie zakupu euro było po 4.5 zł. W ładowaczu 6-7 prasa Sipma 7-8 przy obrotach 1500-1800 orka jak ma co robić 10 to tak na miękko nawet więcej. Kabina trochę mała jak pasażer jest ale ogólnie zadowolony jestem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v