Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no sie juz tak przyjelo ze jak winnych markach cos nie tak to jest dobrze ale jak w jd cos nie tak to nikt nie chce wierzyc, a prawda jest taka ze jd to taka sama maszyna jak inne tylko ma znaczek jelenia i te ciagniki wbrew opinii wielbicieli taj marki tez kiedys sie popsuja, pamietam jak jeden z uzytkownikow jd polecal ta marke argumentem '' bierz jd bo jd to jd i sie nie psuje'' albo kupie wreszcie johna to bede mial na zawsze swiety spokoj z awariami, ludzie niepopadajcie w skrajnosc bo to juz troche denerwuje niektorych.

Opublikowano

a więc tak nic nie mówił o serii 5r ani o żadnej innej, powiedział tylko, że na tyle ciągników z serii 5m sprzedali to tylko w kilku nie wystąpiły żadne dolegliwości najbardziej na wyjące tylne mosty oraz na ułożyskowanie w nich oraz na cieknący olej z przednich

Opublikowano

Oj Marcinku coś nam sciemniasz, powiedz nam, to tobie sprzedawca tak odradzał zakup tego ciągnika ? i nie proponował innego modelu .

Powiedz jeśli możesz u jakiego Daelera pracują tacy sprzedawcy ?.

Bo to tak nieprawdopodobne że aż nie możliwe , jeśli to prawda ,to zero profesjonalizmu z jego strony jeśli chodzi o umiejętności sprzedaży, a o znajomości budowy tych ciągników to już napewno nie ma zielonego pojęcia .:P

Opublikowano

ja to już mam pomieszanie z poplątaniem w głowie, jedni zadowoleni inni nie, juz nie wiadomo w co wierzyć heh wracając do tematu jakie ceny obecnie u Was na 70-tke i 80-tke?? do kiedy trwa ta promocja że liczą euro po 3,5??? a i jeszcze jedno ile urwaliście z ceny wyjściowej??

Opublikowano

Pamiętam jak ja wybierałem traktor ,również dyskusje na AF ładnie mi wtedy pomieszały w głowie ale zdecydowałem ,że najbardziej będę brał pod uwagę opinie użytkowników i osób mających duży kontakt z modelem danej marki np.: serwisantem. Wiem również z doświadczenia ,że wiele negatywnych opinii wystawia specjalnie konkurencja. Odnośnie wypowiedzi Pana Marcinka ,ciekawy styl pracy ma przedstawiciel handlowy JD z którym jak twierdzisz tak długo rozmawiałeś ,odradził Ci JD serii M i nic innego nie zaproponował - innego modelu ,To chciał Ci on coś sprzedać? Cienko widzę rozwój jego kariery na stanowisku sprzedawcy.

Opublikowano

a więc tak nic nie mówił o serii 5r ani o żadnej innej, powiedział tylko, że na tyle ciągników z serii 5m sprzedali to tylko w kilku nie wystąpiły żadne dolegliwości najbardziej na wyjące tylne mosty oraz na ułożyskowanie w nich oraz na cieknący olej z przednich

Zastanawiamy się na zakupem 5M, czy mógłbyś podać jakiś kontakt do tego dilera (a najlepiej do handlowca), ponieważ diler JD , który jest najbliżej mnie zalecał tą maszynę.

W taki przypadku jestem pewien, że uda mi się uzyskać informację z innego źródła. Z góry dzięki za info!

Opublikowano

cena 5070m w wersji comfort to 119netto? sprawdz na allegro, jest 5070m i 5100m w takich samych wersjach a różnica około 20tysi.

 

hyh 5080m wersja comfort 149tys brutto, między 70 a 80km tylko niecałe 10 tys różnicy :)

 

LukaszMewa mechaniczny to zmiana kierunku jazdy przy uzyciu sprzegła noznego, a elektrohydrauliczny to bez sprzęgła nożnego, sprzęgło zostaje samo załączone :D

Opublikowano

powiem tyle nie mam gospodarstwa to mi nic innego nie polecał bo niby po co, podwórko mam nim kosić? rozmawiałem z przedstawicielem z białej podlaskiej firma chyba nazywa się bodajże agrotechnika obecnie nie pamiętam, rozmawialiśmy ogólnie o ciągnikach jd i gdy go zapytałem bo słyszałem różne pogłoski to tak mi powiedział i słusznie zrobił bo po co ma go później sumienie gryźć bo sprzedał coś z czego potencjalny nabywca byłby niezadowolony

Opublikowano

ja to już mam pomieszanie z poplątaniem w głowie, jedni zadowoleni inni nie, juz nie wiadomo w co wierzyć heh wracając do tematu jakie ceny obecnie u Was na 70-tke i 80-tke?? do kiedy trwa ta promocja że liczą euro po 3,5??? a i jeszcze jedno ile urwaliście z ceny wyjściowej??

jechać nie do dilera a do użytkownika, wtedy prawdę ci powie a na forum często wypowiadają się postronni ludzie, nie mający nawet styczności z tematem.

Opublikowano

A jak myślicie, czy jd 5100m da sobie radę przy agregacie uprawowo-siewnym o szerokosci 2,80m na glebach średnich?

 

 

No oczywiście ,że da ja pronarem 80A bez przodka 3 lata siałem agregatem uprawowo-siewnym famarol 3m. Ale jak się przesiadłem do 5080M to śmigam aż miło a co dopiero 100 km !!

 

A wracając do tej pocącej się pompy gdy przyjechał do mnie serwis na przegląd i powiedziałem im o tej pompie to oni na to że gdzieś tam w tej pomie w fabryce nie dają uszczelek i dlatego tak cieknie !!

Opublikowano

A możeci mi wyjasniC tak dokładniej jaka jest różnica miedzy rewersem mechanicznym a elektrohydraulicznym? bo nie bardzo wiem czym sie różnią i jak to wygląda w praktyce podczas pracy!

?

mechaniczny to jest taki kolego że musisz zatrzymać ciągnik i ręczną wajchą przełożyć na wsteczny, ale hydr.to jedziesz do przodu i bez sprzęgła przełączasz po lewej stronie kierownicy przycisk(bez sprzęgła) i jedzie ci w tył!!!!! wygodniej,jest różnica nie

Opublikowano

Jestem użytkownikiem 5070M comfort ma już przepracowane ponad 400 mtg i to w mojej M-ce był przeciek w przednim moście jak tylko przyjechałem od dilera. Jak do tej pory to jest tam suchutko(z tego co mówił serwisant z Białej Podlaskiej to był trochę źle założony, chociaż jak widziałem jak on go zmienia to myślałem że awaria się znacznie powiększy bo do dyspozycji miał młotek i przecinak do odkręcenia śruby). A podczas przeglądu serwisant zauważył przeciek między pompą paliwową a silnikiem stwierdził że to uszczelka ale jak czytam powyższe wypowiedzi to może to być ten przelew jutro sprawdzę. Mimo to bardzo dobrze oceniam układ wtryskowy ponieważ szybciej odpala na mrozie i szybciej wchodzi na obroty, mam porównanie bo mam jego większego brata JD 6230 z układem C R. Spalania to nie ma co przeliczać na mtg bo bardzo szybko je nalicza najlepiej na godzinę, w lekkiej pracy spal 4,5-5,5 w ciężkiej i transporcie to z 7 do 8. U mnie szarpie tytana 8 plus ładuję na niego z 8t i mam pod górkę jadąc na pole i wchodzę nim na C1. Uważam że mosty nie pracuję nadzwyczajnie głośno po prostu kabina jest słabo wygłuszona bo na podłodze leży tylko gruba guma. Ostatnio tylny TUZ miło mnie zaskoczył bo tak na próbę bez przednich obciążników podczepiłem go do pługu Pottingera 4 obrotowej waga z 1200kg z największym odstępami między korpusami 102cm czyli duża odległość do ciągnika. I M-ka podniosła go do góry bez większego problemu tylko z 10 cm nad ziemię podniósł się na chwile przód podczas podnoszenia. Może inne ciągniki spalanie mają troszkę mniejsze ale i pojemność silnika jest mniejsza niż w M-ce, a przez to że ma dużą pojemność to ma duży zapas mocy. Nie będę mówił że jest najlepszy kilka rzeczy bym w nim poprawił, ale uważam że jak za taką cenę to jest jej wart mimo wszystko jestem z niego zadowolony. O innych markach ciągników to też się różne rzeczy słyszy moim skromnym zdaniem to np: DF agrofarm ma za mały prześwit, MF też nie jest bezawaryjny, Fendty też mają awarię na gwarancji, NH robi masówkę, MC cormik ma dorobioną kabinę przez polaków (ten małej serii ). Każdy ma kalkulator niech kalkuluje każdy ma sąsiadów i też niech patrzy co u nich pracuje i ocenia. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja też na wiosne kupiułem 5070 M i po 320 mth moge powiedzieć że się sprawdza. Przerażony byłem tym chińskim mostem ale zdrowo u mnie dostał po d... i daje rade( ciągnik jest z ładowaczem 533). Ojciec ostatnio jeździł po drodze z włączonym napędem :) i nic mu nie wyło. wkurzała mnie ta mała wajcha od tylnego tuzu ale wywaliłem tą gumę i założyłem dłuższą i już chodzi leciutko. denerwuje mnie też to że 1D jest za wysokim biegiem do ruszania i trzeba startować z 1C następnie przerzucić z C na D i dalej, trochę trwało zanim się przyzwyczaiłem. Bez sensu też zrobili mechatą podsufitkę za dwa lata będzie jeden wielki syf. to chyba tyle jeżeli chodzi o minusy a plusy to zwrotność(z pełną łychą 2,2 piachu kierownicą kręci się jak na pusto), wygoda pracy(klima, radyjko, siedzenie gramera nie to co w nh jakiś tam pilot,kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach) mocny podnośnik(agregat 2,7 trzy rzędy zębów wał packera i ciężki siewnik talerzowy zasuwa bez problemu). Może ktoś narzekać na chiński most ale jak ja patrze na sąsiadów ciągniki jakie tam jest badziewie powsadzane to mi się śmiać chce. Kumpel kupił noweg DF ok. 80 km a na nim opony bkt!!! szwagier mu o słupek rozerwał opone to wulkanizator powiedział że jeszcze takiego badziewia nie widział żadnego wzmocnienia z boku tylko guma.

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników m-ek. Czy któryś posiada ją ze skrzynią z półbiegami (HI-LO). Jak się sprawuje w pracy ?? Proszę o szybką odpowiedź bo chce zamówić 5100 M z taką właśnie skrzynią. Promocja na euro do końca listopada 1 Euro=3,5 ZŁ

Opublikowano

Porównanie 5070 i 6230 pod względem odpalania i reakcji na gaz nie ma sensu to są dwa inne silniki i to że np tego z cr trzeba dłużej pokręcić aby zapalił czy inaczej wkręca się na obroty to poprostu inna konstrukcja i ustawienia. Gdyby pompa wtryskowa była lepsza od cr świat motoryzacji nie szedł by w kierunku cr.

Opublikowano

ma ktoś może aktualne cenniki na wersję M? najlepiej od jelonka

Cennik:

CIĄGNIKI JOHN DEERE SERIA 5M W SPECJALNEJ CENIE :

 

 

 

· 5070M COMPACT – 25.898 EUR

 

· 5080M COMPACT – 26.562 EUR

 

· 5090M CLASSIC – 32.744 EUR

 

· 5100M CLASSIC – 34.223 EUR

Ceny netto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v