Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie jd 5080m ma przepracowane 200mth i od poczatku praktycznie silnik nie był myty ,nie widać żadnych wycieków czy pocenia w okolicach pompy wtryskowej ,a gdzie jest ten odpowietrznik bo nie mogę go znaleść?

Opublikowano

u mnie jd 5080m ma przepracowane 200mth i od poczatku praktycznie silnik nie był myty ,nie widać żadnych wycieków czy pocenia w okolicach pompy wtryskowej ,a gdzie jest ten odpowietrznik bo nie mogę go znaleść?

on jest od strony silnika, strasznie ciężko do niego się dostać, ledwie palec wchodzi, nie dobrze zrobiłeś ze dałeś wymienić, bo każda jedna ma odpowietrznik z tamtej strony, jedyne rozwiązanie zrobić odprowadzenie wężykiem pod silnik, co zauważyłem, jak sie leje dobre paliwo to wcale nie pociło sie, pompa jest albo USA albo we Włoszech tak jak silnik, poprzednie wersie miały odpowietrznik ale od dołu i wszystko wydmuchiwało sie wiatrem wentylatora chłodnicy,

Opublikowano

Co ma jakość paliwa do odpowietrznika przecież jak go się nie używa to jest zamknięty i nic nie powinno przejść.

Te wasze historie brzmią jak kabaret paliwo zdmuchuje wentylator i silnik się nie brudzi a gdzie dbałość o ekologie hehe.

Opublikowano

Silnik jest francuski ,takie małe sprostowanie. Ja do swojego leje tylko i wyłącznie sprawdzone paliwo ,wiec to co udało Ci się zaobserwować czyli "jak się leje dobre paliwo to wcale nie pociło się" może być prawdą ponieważ ja nie zauważyłem żadnego pocenia ani wycieku. A mam 100% pewność że paliwo które leję jest dobrej jakości.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dobrze, że pompy nie wymienił, popa :D jest sporo tańsza.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi Wam o taki plastikowy korek w pompie? U lokalnego dilera to wkręcają tam metalowy korek i nie cieknie...

Opublikowano

skoro mówicie że te pocenie się to wina odpowietrznika to dlaczego serwisant jak przyjechał to nic o tym nie wspomniał tylko odrazu pope wymieniał

u mnie taż chciał wymienić, to sie pytam po co i z czego leci a on ze tym odpowietrznikiem, i ze każda jest taka sama, to sie pytam po co wymieniać? a on ze ma tak w zleceniu to wymienia, Uważajcie na to bo nie którzy robią fuszerkę i aby tylko robotę odwalić.

I takie sprostowanie, bo widzę że nie którzy wyobraźni nie mają, to nie leci, to są tylko opary, które po iluś tak dziesięciu godzinach są widoczne, w case, claas zetor czy ursus tez tak jest, w innych nie wiem nie oglądałem tylko ze jest to odprowadzone i nie przeszkadza.

Opublikowano

Znajomy ma case jx, i niedaleko sasiad ma nh i jakos niec ie było widac zeby tam na pompach cos sie pociło, na to wyglada ze jak i cena nizsza tej mki to moze i jakosc tez, wiec nie ma co narzekac bo z tym akurat trzeba było sie liczyc. Tylko z drugiej strony jaak to niewielkie pocenie to nie powinno stanowic to jakiegos problemu.

Opublikowano

Witam moim zdaniem to ta M john deere to taka konkurencja dla proximy case jx i Nh TD i moze dla agrofarma przedstawiciele john deere poprostu obnizyli koszty produkcji tylko i dlatego aby kazdego mniejszego rolnika było stac no jelenia a co za tym idzie zrobic wiekszom konkurencje i zarobic na tym.

Opublikowano

@LukaszMewa modele te różnią się mocą- 5080- 80km, 5090- 90 km a 5100- 100km, a wracając do tematu nie kupiłbym tego ciągnika bo sam diler mi odradzał jak z nim dłużej pogadałem

Opublikowano

Diler pewnie proponował serie R bo mogą na niej więcej zarobić ,a poza tym takie odradzanie przez przedstawiciela handlowego JD świadczy o braku profesjonalizmu z jego strony ,sam neguje to czym handluje. A właśnie jakich argumentów użył odradzając serie M. Ja jestem użytkownikiem JD 5080m i muszę powiedzieć ,że żaden z opisywanych problemów jakie niby mają występować w tych traktorach u mnie nie mają miejsca. Więc nie mam pojęcia skąd takie opinie. Może to użytkownicy NH ,DF czy Zetora w ten sposób się tak pocieszają ,przyczepiając się do takich pierdułek. Tak naprawdę jak byśmy się dokładniej przyjrzeli konkurencji JD to tam byśmy znaleźli tyle niedociągnięć ,przecieków i wiele innych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v