Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozmawiałem z dealerem w Bednarach odnośnie tych chińskich mostów. Mówił mi tak: "To stosunkowo nowa seria na rynku, więc trudno jakoś specjalnie dużo o niej powiedizeć, ale zdarzają sie już negatywne opinie. Głównie cięknace napędy i wyjące tylne mosty." Troche zdziwiony byłem ze sprzedawca nie zachwala swojego towaru, ale oczywiście też nie całkiem, bo polecał inne modele. W sumie to ja też uważam, że o ciagniku można coś powiedzieć jak sie zrobi nim conajmniej te 2000mth, bo wiadomo ze dopóki nowy to bedzie chodził ;) 

Przypuszczam, że ten "handlowiec" wynegocjował sobie lepsze warunki pracy w firmie konkurencyjnej i miał wszystko w..... A może polecał Ci jeszcze ciągnik innego producenta? <_<

Opublikowano

kolego a może dałbyś rade pstryknąć pare fotek z pracy np. z pługiem, a gdybyś znalazł chwile i jakiś film nakręcił to już wogóle lux, ale chociaż zdjęć pare, oglądaliśmy u dealera ale chętnie jeszcze popatrze. I jeszcze jedno pytanie, chodzi mi o to jak Wam się pracuje tym sprzętem, czy wszystko jest na swoim miejscu, dżwignie, itd...?? Bo R-ką to wiem że cacy, a tutaj??

Opublikowano

Postaram sie kliknąć kilka zdjeć i nakręcić jakiś film np. podczas orki. Dla mnie praca JD 5080M to przyjemność ,uważam ze wszystko jest na swoim miejscu i nie ma problemów z obsługą rożnorodnych maszyn. Traktor swietnie radzi sobie z warunkach polowych.

Opublikowano

moim zdaniem M lepiej wypaliła jak R jest dużo tansza i fiele polakow na to poleci nie beda patrzec na cos czy ma chnskiego ale wolał bym Jd jak fenta za 300 tys o takiej samej mocy lekka przesada :mellow:

Opublikowano

Kogo stac na fendta kupi go i nie będzie marudził. Tak samo jest z 5 m jak kogos stać na taki to tez go kupi i olepszym nie bedzie nawet myślał. 5m to taki chwyt marketingowy jest ubogo wyposażony w standardzie wykonany z jaknajwiększym naciskiem na obniżke kosztów i dlatego tani ale nazywa sie john deere i jest w cenie np zetora.

Odnosnie tych chińskich osi ktos na af pisał że mial wyciek więc coś w tym jest podejżewam że nie tylko uzytkownicy af mają te ciągniki. Wycie mechanizmów róznicowych jest spowodowane mniejsza dokładnoscia wykonania.

Co do wypowiedzi handlowca nie sugerował bym tu jakiegos spisku poprostu oni maja zyski z marży a wiadomo że na droższym ciagniku jakim jest 5r mozna nałożyć wyższą marże niż na 5m który na rynku ma konkurowac przedewszystkim ceną.

Opublikowano

Odnośnie chińskich osi tzn. wycieków ,w moim Jd5080m nic takiego nie ma miejsca i o ile wiem u innych użytkowników tych traktorków tez nic takiego nie wystąpiło. Może to sporadyczny przypadek ,przecież takie sie zdażaja rownież w innych markach czy nawet modelach JD. Odnośnie tego wycia to gdybym nie przeczytał o tym na forum to nawet bym tego nie zauważył. A skąd ta wiedza o mniejszej dokładności wykonania ,hubertuss składasz te mosty? Jest w cenie zetora ale gdybym miał drugi raz wtybierać miedzy zetorem a tym jd to wybrał bym jd.

Opublikowano

Witam panowie , śledzac ten temat widzę że niektórzy mają złe zdanie o serii 5M, a co najśmieszniejsze zazwyczaj ci którzy nie użytkują takiego ciągnika ,tu w pełni zgadzam się z wypowiedzią Piotra,nic takiego jak cieknace mosty czy głośno pracujacy tylny most czy skrzynia nie ma miejsca,niewiem skąd ludzie biorą takie opinie,czy tylko biorą pod uwagę to, że produkowane są podzespoły w Chinach ?.

Fakt to tylko to że są to modele nowe na rynku i tak do końca nie można powiedzieć czy jest to udana seria czy nie,to czas pokaże.

Narazie na chwilę obecną nic złego o tych ciągnikach nie można powiedzieć mam stycznośc z tymi ciagnikami,a właściciele tych ciągników są zadowoleni .

Opublikowano

Co do wycieków czytałem na tym forum i jesli mówił to tez sprzedawca to myślę że jednak coś jest na rzeczy nie twierdze że we wszystkich.

Co do wycia mechanizmów róznicowych nie stwierdziłem ze ten typ tak ma a jedynie chodziło mi ogólnie o to co jest przyczyna wycia czy to w jd czy w ursusie. Jeślio ktos sie orjetuje w temacie ten wie o co chodzi i nie musi własnoręcznie ich składać.

Opublikowano

Do użytkowników M-ki proszę może ktoś mi poda minimalny rozstaw kół jaki można nastawić w tym ciągniku. Interesują mnie dane z instrukcji obsługi lub własne doświadczenia.

Opublikowano

z tego co mówił mi przedstawiciel to minimalny rozstaw kół w M-ce to 150cm. Jeśli któryś z urzytkowników zrobi filmik to mam taką małą prośbe, żeby to było bez oprawy muzycznej chciałbym słyszeć jak dostaje po garach i jak się zachowuje, z góry dzięki. Pozdrawiam:)

Opublikowano

Moj brat ma 8mt/h i jest wk.....ny,tylni most tak buczy ze sie zastanawia kiedy cos pier... A jak u was to wyglada ? Najgorzej jest na 1 biegu i puzniej do 1900 obr dalej jest OK .MF 5455 w porownaniu do JD to samolot.

Opublikowano

Ja o tych wyjących mostach slyszałem od jednego z dealerów jd, mowil ze ktos sie skarzył na to ze ta mka wyje jak stara kur... i mieli niby cos z tym zrobić. A juz jest tak panowie ze jesli sie trafi jakis zly egzemplarz w innych markach to ok, ale jak w jd to wielbiciele jd nie dadza zlego slowa powiedziec bo john deere to john deere. Dla mnie zawsze jd był jest i bedzie ciagnikiem porownywalnym z innymi markami i zadnego boga w nij nigdy nie widzialem a nawet niektore inne marki mają duzo lepsze maszyny niz wspomniany jd, ale ze amerykanski i ze znaczek ma to dla niektorych to sie liczy. Tylko ze mka juz nie wszedzie ma odlewane znaczki Jd np na mostach heheh

Opublikowano

Witam

Posiadam 5100M ma już 30mt/h obecne wady z jakimi się spotkałem to wyciek oleju opaska była słabo dokręcona ubytek płynu chłodniczego ale serwisant gdy przyjechał powiedział ze ten płyn będzie ubywał zawsze do pewnego poziomu i niema sensu dolewać bo jego zdaniem zbiorniczek jest źle wyprofilowany następna sytuacja radio przestało działać wiec sam sprawdziłem bezpieczniki w kabinie ale d..a zimna a koleś podszedł wymienił bezpiecznik na nowy koło akumulatora(spalił się chyba przez światła przyczepy złe bieguny) co do mostów powiedział ze chińczyki je składają ale części są niemieckie ja osobiście słyszę most jak wyje ale na (wstecznym) ale w aucie na wstecznym tez wyje może forda tez robią Chińczycy :blink: koleś powiedział motor jest świetny nawet na opale będzie szedł :P a Common rail podobno ma mniej palić co mija się z prawdą. Jego zdaniem jedyne co to skrzynia 1234 ABCD reduktor troszkę sprawia problemów ale to M-ka a nie R-ka. A moje zdanie hmmm komfort jest cicha kabina 100KM na 4100kg troszkę mało trzeba mu dawać troszkę gazu spalanie dokładnie nie wiem na pewno mniej spali w pługu 4x30 niż zetor 62.. czy 7011 ale razem z qmplem stwierdziłem ze do 1700obr/min M-ka i zetor forterra są oszczędne ale jak się da w palnik to.... a jeśli chodzi o pierdołki to przy przesuwaniu dźwigni tylnego podnośnika łatwo wyłączyć przedni most fotel pneumatyczny po dziurach troszkę hałasuje i szkoda ze niema wysokiego oparcia jak w R-ce, pasażer ma strasznie mało miejsca, opony mam jakieś badziewne a Continentala fajniej wyglądają

Obecnie to by było na tyle wypowiedz możne chaotyczna ale sens przekazu zachowany B) Pozdrawiam

Opublikowano

w moim posiadaniu jest natomiast 5080 M mam nie wiele zrobione ponad 60 godz. moja opinia jest jak najbardziej pozytywna o tym ciągniku! fakt nie jest aż taki super jak reszta JD bo to nie ta klasa i cena! ale jeśli jeszcze raz miałbym wybierać między agrofarmem 410 lub JX czy TD to (przynajmniej narazie) wybrał bym JD M choćby za sam rewers! nie mam EHRu i troche uciążliwe było podpięcie sprzętu gdyż w Mce nie ma podnoszenia tylnego TUZ z zewnątrz, ale dorobiłem wajche i już mam podnoszenie! po za tym u mnie nic nie cieknie i nic nie wyje głośniej niż w agrofarmie czy case!

Spalanie przy turze i "na lekko" około 4,6 l/h a z pługami 4 zagonowe, agregat uprawowy 2,40m i talerzówka 2,40m około 7,4 l/h ogólnie jestem zadowolony!!!

Opublikowano

Jestem użytkownikiem 5080m, 300godz jakie moje opinie? Jeżeli chodzi o mosty to bez zarzutów, nie wiem jak u was u mnie nic nie wyje, zero wycieków, podnośnik bardzo mocny i elastyczny, jeżeli chodzi o ABCD zakresy, na początku sprawiają trudności ale idzie sie przyzwyczaić, spalanie nie w lekkiej robocie około 5 l na godz, jestem pod wrażeniem tego. Jakie minusy, problem z pompą wtryskową, (z tyłu jest umieszczony odpowietrznik który nie ma odprowadzenia pod silnik i po jakiś 20 godz pracy po umyciu okolice pompy wyglądają jak by był przeciek, wezwałem serwis, stwierdził ze pompa do wymiany może wymienić ale nowa też będzie ciekła a jeżeli nie chce może odpowietrznik zakleić, co mija sie z technologicznym zastowowaniem tej rzeczy. Serwisanta lekko wyśmiałem bo po co robią odpowietrznik, zeby go zakleić? nie sądzę, i teraz pytanie da was czy u was tez to leci bo jeżeli nie to będę do nich uderzał. innych minusów nie zauważyłem A propo CR to jest oczywiste ze więcej pali niż zwykła pompa rotacyjna. Ale za co jakie czyste spaliny. Osobiście nie mam CR

Opublikowano

No moze spaliny czystsze ale jak spali wiecej to bedzie wiecej czystszych spalin a jak spali mniej to beda ''brudne spaliny'' tylko ze mniej wiec moim zdaniem te normy euro to taki pic na wode, bo ciagnik droższy bardziej skomplikowany i wiecej pali wiec dla rozlinka to tylko strata a dla srodowiska to nie wiem czy az taka ulga.

Opublikowano

Ale jaja z tym odpowietrznikiem może pompa też chińska. Nawet w nowym zetorze czy polmocie takiego numeru nie zobaczysz żeby ciekło i ktoś mówił że tak ma być.

Z tymi debatami o cr i pompach rotacyjnych to może dajcie sobie spokój bo widze niezłe teorie tu tworzycie. Większe spalanie nie jest uzaleznione od budowy układu zasilania ale innych czynników np ciśnienie doładowania, egr, mocy i momentu jaki silnik ma uzyskać itd. Co do norm czystości spalin one są określane na podstawie pomiaró skłądu spalin specjalnymi urządzeniami więc raczej fikcją nie są.

Opublikowano

ja właśnie też mam taki sam problem z pompą po około 50 mth zaczeła mi się pocić to srwisant wymienił mi przy pierwszyma przeglądzie na nową a teraz patrzę że znowu zaczyna się pocić u mnie nic nie wspominało o tym odpowietrzniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v