Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale jak to wygląda w rzeczywistości (nie na papierze) czy możesz dajmy na to (u mnie jest to możliwe) ruszyć na powiedzmy 1000-1100 obr z czymś naprawdę ciężkim ?

Opublikowano

Jaro ja mysle ze sie psują, napewno nie tak zeby sie psuły nagminnie, ale to ze to jest john deere czy fendt czy mf(nie ma regóły) kazdy sie wkońcu popsuje, i jestem pewny ze i jasiu tez były powazne awarie(przynajmiej kilkanascie) tylko albo nikt o tym nie mowi bo wstyd, albo nie mówi bo sie nikt nie pyta lub tez z innych wzgl. Ja ni9e wierze w maszyny co sie nie psują jak jeden z forumowiczów napisał cytuje ,, bierz john deera bo te ciagniki sie nie psują wogóle'' widac ze ktos mnial niepokolei w głowie, i tak jest ze wszystkimi markami.

Opublikowano

W rzeczywistości jest tak, że na te 1000-1100 obr z tą moją 10tonowa pełną przyczepką ruszy ( no zależy jeszcze z jakiego przełożenia, ale powiedzmy że z C1 Na asfalcie bez problemu). W porównaniu do MF 3060 elastyczność tego silnika jest dużo większa. W porównaniu do 1224 wymięka no ale 40 koniów i 2 gary więcej to jednak spora różnica :) .

Opublikowano

Oczywiście masz rację że każda maszyna się psuje-ale sam wiesz jak to jest-jedne bardziej inne mniej-co do tego że "wstyd się przyznać" to za bardzo nie rozumiem tego podejścia-ba,gdy u mnie była źle wyregulowana pompa wtryskowa to z dwoma sąsiadami i serwisantem komisyjnie mierzyliśmy zużycie paliwa biggrin.gif.Na Zachodzie, zauważyłem że nie mają najmniejszych oporów przed tym aby opisać swoje perypetie z ciągnikiem-a stamtąd czerpię swoją wiedzę na "traktorowe" tematy-no i jak na razie nie znalazłem zbyt dużo opisów usterek tej serii.

@Katator-czyli nie jest źle-ja z ciekawości kiedyś próbowałem ruszyć z pługiem 4x35 na minimalnych obrotach (ruszył i pojechał biggrin.gif )-oczywiście na 5 czy 6 klasie,i z platformami pełnymi bel na podmokłej łące-jakieś 15 ton ? właśnie na 1100 obr (oczywiście na którymś "B")

Opublikowano

nie wiem czy to wniesie cos do tematu ale na 100% wiem o takim procederze

Imporer sprzętu multimedialnego i podzespołów z Chin.

Dwie opcje

1 wyprodukowano i zapakowano w CHinach - na opakowaniu musi byc napisane made in CHina (przepisy międzynarodowe)

2 wyprodukowano w Chinach a zapakowano np. w Nimczech na opakowaniu mozna napisać made in Germany

 

Znam bardzo wiele przykładów takiej Polsko Chińskiej współpracy. Konkluzja jest jedna - jest luka w przepisach należy (bądź można) ją wykorzystać.

 

Moim zdaniem (nie posiadam JD ale przymierzam się do kupna)fakt że JD unieścił taką tabliczkę na moście świadczy tylko o tym że nie ma nic do ukrycia i sznuje swoich klientów , którzy wiedzą co kupują a nie muszą bawic się w detektywów przy każdym sprzęcie w poszukiwaniu krainy nibylandii w której to dana maszyna (podzespół) został(a) wyprodukowana.

Opublikowano

Panowie, takie gdybanie, że będzie dobry albo nie jest chore, nie ocenia się rzeczy po opakowaniu tylko po tym jak się sprawują, trzeba poczekać i sprawdzić, niech się wypowiadają użytkownicy.

Opublikowano

http://www.deere.com/en_US/ir/media/pdf/financialdata/reports/2010/languages/2009annualpolish.pdf

Tutaj jest link z raportem Dyrektora Generalnego firmy JD po przeczytaniu tego myślę, że wyjaśni się sprawa z napisem Made in China. Firma JD się rozwija na całym świecie w 2010r otwiera fabrykę w Rosji a fabryka ciągników w Chinach istnieje już ładnych parę lat i na pewno większość waszych JD było tam wyprodukowane, a wiec M to nie nowość. W tych fabrykach pracują Inżynierowie, to nie fabryka robotów kuchennych, tu się stawia na jakość.

http://www.deere.org/en_US/ir/media/pdf/financialdata/reports/2008/languages/2007annualpolish.pdf

a tu kolejny raport nieco jaśniejszy

 

Akurat z tego wystąpienia wynika tyle, że w 2009 roku zyski JD spadły prawie o połowę w stosunku do lat 2007 i 2008 i firma zmuszona była do szukania oszczędności i ciecia kosztów stąd pewnie fabryka w Chinach, tania produkcja i tani model M by podgonić konkurencję w tym segmencie ciągników, który jest najpopularniejszy, oraz by zaistnieć na nowych biedniejszych rynkach. Kupili jakąś chińską fabryczkę ciągników i produkcja ruszyła. Jak będzie z cięgnikami serii M czas pokaże.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hmmm powinny, ale nie są. :) Taka taktyka marki, poza tym im więcej, ktoś o sobie mówi tym, szybciej go konkurencja wykończy. tongue.gif

Opublikowano

Myśle ze bedzie ,przepraszam jest zupełnie inaczej. Popyt na jd 5m ciągle rośnie i to konkurencja ma problem co z tym zrobić. DF-y nawet obniżają ceny ,mówiąc ze to promocja. Ale nie dziwię się jak nie mają sprzedaży. Pomimo tych chinskich mostów ludzom podobają sie te traktorki pod wzgledem technicznym i wizualnym ,mysle ze tak zostanie. Chociaż wiele wypowiedzi na tym forum neguje je to i tak zamówien ciagle przybywa. Sądze ze taką zła opinie chca mu wystawić osoby pracujace w konkurencji.

Opublikowano

gdyby byłe one wadliwe... ale jeszcze tego nie wiemy bo ciągniki te od niedawna są w sprzedaży więc o ich wadliwości porozmawiamy jak nakręcą one 2000;3000;4000 i więcej godzin

Opublikowano

Ja też przyłączę się do słów mbpiotra. Gdyby były one wadliwe to kolejka po nie by się nie wydłużała tylko można by je było nabyć odrazu.

 

Na każdego Jd czeka sie kilka miesięcy Ja na swojego czekałem od stycznia do kwietnia, Możesz kupić sporadycznie jakiś model jak diler na własne ryzyko zamówił go znacznie wcześniej w ciemno licząc, że go sprzeda.

Opublikowano

Witam

Jakie maksymalne upusty można dostać u dealerów ciągników John Deere serii 5. Mnie akurat interesuje 5100R Comfort, i daja mi około 6%. W moim przypadku wychodzi to 2900 Euro od sumy 48,3 tys Euro co mi naliczyli na podstawie ich cennika. I jak rozmawiałem to pewny termin na realizacje na serie R to jest druga połowa lipca jak sie zamawia teraz. Serie 5M bez problemu może być w czerwcu.

Rozmawiałem z dealerem z chemirolu (kujawsko-pomorskie).

Opublikowano

Różnica jest tylko w wyposażeniu.A co do skrzyni czy rewersu to nie ma problemu jedyny problem to ze cena rośnie i to sporo z takim wyposażeniem może kosztować coś ok130tyś netto.

Opublikowano

Witam

Jakie maksymalne upusty można dostać u dealerów ciągników John Deere serii 5. Mnie akurat interesuje 5100R Comfort, i daja mi około 6%. W moim przypadku wychodzi to 2900 Euro od sumy 58,3 tys Euro co mi naliczyli na podstawie ich cennika. I jak rozmawiałem to pewny termin na realizacje na serie R to jest druga połowa lipca jak sie zamawia teraz. Serie 5M bez problemu może być w czerwcu.

Rozmawiałem z dealerem z chemirolu (kujawsko-pomorskie).

 

Z kąd jesteś? Skontaktuj się z dilerem jd w pszczółkach (pomorskie)

Mam numer przedstawiciela bo sam rozmawiałem, nawet miał do mnie przyjechać... Jak chcesz to napisz na PW to Ci dam namiary... Zapewne będzie taniej...

Opublikowano

Witam

Jakie maksymalne upusty można dostać u dealerów ciągników John Deere serii 5. Mnie akurat interesuje 5100R Comfort, i daja mi około 6%. W moim przypadku wychodzi to 2900 Euro od sumy 48,3 tys Euro co mi naliczyli na podstawie ich cennika. I jak rozmawiałem to pewny termin na realizacje na serie R to jest druga połowa lipca jak sie zamawia teraz. Serie 5M bez problemu może być w czerwcu.

Rozmawiałem z dealerem z chemirolu (kujawsko-pomorskie).

Ponawiam pytanie, jaki rabat można otrzymać u dealera John Deere, wiem że np. w zetorze można wynegocjować 9-10%, i czy jest to możliwe u dealera John Deere

Sory za pomyłke w poprzednim poście:)

Opublikowano

witam mam pytanie ile kosztuje najslabszy JAS z seri 5M z rewersem i klimatyzacja?? ciagnik mial by sluzyc tylko do rozsiewacza opryskiwacza i do TURA.

Opublikowano (edytowane)

wersja 5070M Compact + klimatyzacja kosztuje okolo 26 tys netto Euro po rabacie, ma prawie wszystko co potrzebujesz, rewers, zaczepy rolnicze i tranpsortowy, koguta:) nie ma pneumatyki no i oczywiście tura

euro liczone po aktualnym kursie tak, że na dzien dzisiejszy około 100 tys PLN netto

Edytowane przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

420/85R34 i 340/85R24 są w standardzie we wszystkich ciagnikach serii 5M niezależnie od koni.

Dopłata do 480 na tył i 380 na przód wynosi 451 EURO, jak chcesz węższe to już wtedy możesz wziąć na większych felagach np R38

Edytowane przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v