Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sąsiad ma Celtisa 426 i jest strasznie słaby... ;[ szybko schodzi z obrotów pod obciążeniem.

no ale tam silnik DPS jest :( Teraz jest Perkins Power ( podobno też Axos miał z nim troszkę kłopotów) ;[

A tak poza tematem silniki Perkins montowane w małych Chellengerch (bliźniakach serii54**) są nazywane CAT Engine, o takiej samej nazwie kodowej jak w Perkins

Opublikowano

 

@qazi dokładnie rok temu w Tarnowie za Axosa 320CX chcieli 40 000E Netto przy kursie ok 4,6 wychodziło ponad 180tyś netto

 

no to mi na wstępie dealer podał 180 netto za 320cx (wysoka kabina, klima, ehr, szersze ogumienie i takie tam) + tuz i wom czyli też ok 40tys E bez tuza i womu, czyli tyle samo

 

sory za OT

Opublikowano

A ja mam takie pytanie: dlaczego 100 -konny JD serii 5R/M jest duuużo tańszy od takiego w podobnej mocy tyle że serii 60.. Tak myślę nad zakupem tego z serii 5R. Jak myślicie z 3 obrotową będzie śmigał ?? Co ciekawe znalazłem info że z serii 5 jest ponad 1 tonę lżejszy. :P .

Opublikowano

I co tylko wymiarami, masą się różnią te modele (no i również ceną) ???

Opublikowano

Ja mam JD 6230 95km i 4 obrotowe przy rozstawie 44cm twierdzę że są w sam raz. Do serii 5R lub 5M to tylko 3 obrotowa lub zagonowa 4.

Przy mniejszym rozstawie 4 obrotową też uciągnie.

Opublikowano

Możecie mi wyjaśnić jak ciągnik JD 95 KM pociągnie pług 4 skibowy obrotowy, a JD 100 KM (tyle że serii 5) nie da rady- trochę to dziwne ???

Opublikowano

Jeśli chodzi o silniki Perkinsa w Axosie to nic innego jak znane z kombajnów Claasa silnik :P Jeśli chodzi o uciąg to nie wiem dopiero zobacze na wiosne jaki idzie ale myśle że xle nie bedzie .. Ja nie mam kłopotów uzyskaniem 40 km|h u siebie (może tamten gość co nie moze jak ktoś wyżej pisał ma z bardzo hamulec podciągniety i tego tak jest) u mnie to na początku było potem mi popuścili i jest super na maxa jedzie jak jechał z mną tata samochodem było 45-47 a mi pokazywało w ciągniku 45 mh|h w każdym razie koło50 km\h mysle że jakby go rozbujał tak pozadnie to by tyle poszedł :(

A co do JD to nie wierze że nie pójdzie z 4 obrotowo poszedł by bez problemu Jak koleś taki co u niego ogladałem Axosa C tylko że 100km tego i ciągnie 4 obrotowe Bessona i mówi że ciagnik idzie jak burza z nimi. A z reszto miałem kiedyś JD 3300 75 km i specjalnie chciałem zobaczyć czy uciagnie moje 4 obrotowe i ciagnik szedł z nimi ciężko miał ale szedł to taki 100 km JD z pewności da rade 4 obrotowym bo JD są silne :(

Opublikowano

proszę obejżeć filmik

JD 5080m

i zminusować gościa pisze że to jego ciągnik i podrórz od dilera na podwórko a fotki na podwórku to są moje na moim podwórku, nie wiem chyba chciał się pochwalić:P i wstawił swoje fotki jak u dilera oglądał:( pomożecie??

Opublikowano

Panowie dysponujecie może informacjami gdzie jest składany JD 5M ,5R i seria 6000 bo jeden z przedstawicieli handlowych firmy konkurencyjnej twierdzi ze sa to Włochy.

Opublikowano

Adrianos@ gość pewnie chce się pochwalić dziewczynie że takiego ma, taki szpan ha ha :):P:) ale jak się zapyta go czyje to podwórko bo nie Twoje to pewnie odpowie że podwórko jest kochanki he he :):( :( A tak nawiasem ładna fura :)

Opublikowano

Mój diler twierdzi, że na 100% moja R-ka 100 była złożona w Mannchaim w Niemczech. Wierzę mu ponieważ w wielu miejcach można natrafić na informację o montażu R-ki w Niemczech. Ale co do Turcji. Tam JD wogóle nie ma montowni. Chyba, że na ofijalnej stronie kłamią. Przestudiujcie sobie adresy i mapę a będziecie wiedzieli gdzie co jest montowane.

 

http://www.deere.com/en_US/deerecom/johndeere_worldwide/index.html Pozdrawiam

Opublikowano

Możecie mi wyjaśnić jak ciągnik JD 95 KM pociągnie pług 4 skibowy obrotowy, a JD 100 KM (tyle że serii 5) nie da rady- trochę to dziwne ???

Bo mi nie chodzi o uciąg tylko udźwig TUZ i to że seria 5R ma mniejszą masę o 1000kg niż 6230. Mam na swoim JD zamontowanego tura przodu mi nie zrywa ale kilka obciążników by się przydało, jak pług zanurzony jest w ziemi to ma trudności z jego szybkim podniesieniem a co byłoby gdybym go podczepił do JD 5R nawet jeśli miałby 100KM.

Opublikowano

Co do szybkości podnoszenia to może masz ją ustawioną na niezbyt wysoką wartość (zdaje się że jest 255 stopni szybkości podnoszenia)-ile waży Twój pług ?-u mnie przy masie pługa 920 ? kg pług tak właściwie wydźwigany jest (przynajmniej moim zdaniem) zbyt szybko.

Opublikowano

moj to chyba 1200kg ale ma też duży rozstaw bo aż 102cm. A możesz mi więcej napisać odnośnie tych szybkości i czy je się gdzieś nastawia. Bo szybkość opadania to wiem.

 

A to mój JD w akcji.

Tutaj to podnosi dość szybko ale jakbym sie zatrzymał z pługiem w zbitej ziemi to nie byłoby tak kolorowo.

Opublikowano

Adres dostępu (JD 5720 ale u Ciebie zapewne to samo bo nawet w starym JD Yacentego adresy są takie same ) to BCU 165 no a wartości to jak pisałem od 0 do 255-ale jak u Ciebie wchodzi się w menu serwisowe to nie wiem biggrin.gif -nie masz opisanego tego w instrukcji ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v