Skocz do zawartości
pawel131

pługi kverneland

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel131    0

jaki pług jest lepszy? Starszy z kwadratową ramą, czy nowy, nieużywany? Jest jakaś różnica w orce. Mam zamiar kupić 4 skibowy ab100 i się zastanawiam jaki jest lepszy. Będzie pracował z mf 3080.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

ja mam nowego Kvernelanda AB100 i bardzo dobrze sie sprawuje ale nie widze roznicy miedzy AB100 a staryszm modelem po za tym ze ten starszy nie ma regulacji szerokosci orki. AB100 ma 1m odleglosci medzy korpusami wiec dobrze sie sprawuje w wysokim sciernisku itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kobra89    66

Ja za tydzien odbieram swojego AB 100, 4 skibowca. Powiem ci ze jakoscia orki to tylko Overuma polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0
Ja za tydzien odbieram swojego AB 100, 4 skibowca. Powiem ci ze jakoscia orki to tylko Overuma polecam.

 

A ile dałeś za ten pług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

NAJTANSZY ZACHODNI TO KUHN ale jezeli kupisz unie tez bedziesz zadowolony tym bardziej ze teraz wzoruja sie na kwernelandzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Ja płace na dzis dzien symboliczna sume bo 24 tys, cena zarezerwowana z grudnia 2008, z tego co sie orientowalem to na dzis dzien Contractus chce 28500 do oddania, a cena katalogowa to 32 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

w mojej okolicy sa dwa takie pługi za 28000. A gdyby sprowadził sobie ze skandynawii to by taniej wyszło?

 

NAJTANSZY ZACHODNI TO KUHN

 

a kuhn ma jakieś pługi zagonowe?

 

jezeli kupisz unie tez bedziesz zadowolony tym bardziej ze teraz wzoruja sie na kwernelandzie

 

to lepiej kupić unie czy kvernelanda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Ja mialem na PROW zlozona oferten na Unie TUR R 120, 4x40, i powiem Ci ze zrezygnowalem z owijarki na rzecz pluga. Jednak duza roznica w orce i wygladzie pola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

no dokladnie. super orka wyglada po kvernelandzie no i bardzo leciutko idzie ten plug. tylko troche mnie denerwuje ustawianie szerokosci orki. najlepiej brac z hydrauliczna regulacja bo ja mam zwykla srube rzymska i ciezko sie ustawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Wiesz ile chcieli z zalozona hydraulika w nim, do tej ceny dolozyc trzeba 4 tysie. Ja koluje oryginalny silownik ze skandynawii za 300 zl z przewodami. Glowie chodzi o ustawianie orki, pierwsza skiba moze byc i na srubie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

pierwszej skiby w ogole nie ruszam no chyba ze nie chce dorzucic to raz przekrece i git no ale z ta szerokoscia orki to masakra i tez myslalem nad silownikiem, nie daleko mnie ma gosc sklep z oryginalnymi czesciami do plugow, agregatow uprawowych i scierniskowych i maszyn zielonkarskich wszystkich marek i mial wlasnie ten silownik, uzywany ale dosc drogo bo chyba 600 zl chcial.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

a mój mf da sobie rade na ziemiach 3, 4 klasy na górzystych terenach i na maksymalnej szerokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

spkojnie da rade. na rozstawie 4x40 da rade. zalezy jakie masz opony, jak w miare dobre to powinien sobie poradzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3
pierwszej skiby w ogole nie ruszam no chyba ze nie chce dorzucic to raz przekrece i git no ale z ta szerokoscia orki to masakra i tez myslalem nad silownikiem, nie daleko mnie ma gosc sklep z oryginalnymi czesciami do plugow, agregatow uprawowych i scierniskowych i maszyn zielonkarskich wszystkich marek i mial wlasnie ten silownik, uzywany ale dosc drogo bo chyba 600 zl chcial.

 

 

 

 

To koles handluje uzywkami ?? Szukam właśnie takiego siłownika, zamienników raczej bym nie stosował, ale oryginał uzywke....masz jakies namiary na tego typa? e-maila czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0
Henius91

spkojnie da rade. na rozstawie 4x40 da rade. zalezy jakie masz opony, jak w miare dobre to powinien sobie poradzic.

 

Mi chodzi czy na rozstawie 4x51 da rade. Opony z przodu mam nowe a z tyłu sa w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

@dyczkowski napisalem ze mial :D juz niestety go nie ma. sam bylem nim zainteresowany.

 

Pawel, na rozstawie maksymalnym to MF moze miec nie male problemy. no ale przeciez zawsze mozesz regulowac szerokosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

a on stawia dużo niższe opory niż pługi polskiej produkcji np. wirax? Miałem taki pług 5-skibowy i dobrze szedł, brał 1,5 m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

kverneland to jeden z nielicznych plugow ktore bardzo lekko ida w polu. dla porownania unia tur idzie bardzo ciezko. ale jednak to bedzie pol metra roznicy przy maks rozstawie wiec MF moze miec problemy ale nie ma sie co zastanawiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

no to się zobaczy jak pójdzie, bo raczej go kupie. W okolicy są dwa pługi za 28 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

tak jak kolega pisal kwerneland ma naj lzej orzace plugi i unia zciagnela wzor z nich do swoich i ta odkladnica nazywa sie ZX jak chcesz namiar na kierownika serwisu unii i podyskutowac z nim o rodzaju pluga to pisz na pw pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
popec    0
kverneland to jeden z nielicznych plugow ktore bardzo lekko ida w polu. dla porownania unia tur idzie bardzo ciezko. ale jednak to bedzie pol metra roznicy przy maks rozstawie wiec MF moze miec problemy ale nie ma sie co zastanawiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich, poszukuję pługa do belarusa 920.2, moc 81KM, ziemie nie są tragicznie ciężkie ale zdarzają się bardzo ciężkie. Ogólnie lekko ciężkie obecnie ornych mam 12 ha ale stopniowo planuję zwiększać.
      Poszukuję pługa (nowego lub lepiej używanego).
      Zakresu cenowo jeszcze nie mam, ale ukrywam że im taniej tym lepiej.
       
      Z jakim pługiem (4 skibowym) poradzi sobie 920?
      Pozdrwiam, Dzony.
    • Przez wonda
      witam szukam pługa obrotowego najlepiej 3x50 lub ewentualnie  jakiejś lekkiej konstrukcji 4x 35(40) do 10 tyś
      ciągnik zetor 82km ziemie lekkie 4-6 klasa (dużo klinowatych pól). Obecnie ciągam pług zagonowy polski chyba(Bareła) 4x40 idzie bardzo ciężko (pcha ziemie a nie ją odwraca masakra)a efekt jeszcze gorszy ale zetorek sobie radzi.
      Może ktoś mi doradzi jakiś pług zachodni używany 3x50+ lub 3x45+ albo 4x tylko lekki żeby nie było problemu z manewrowaniem.
      Na aukcjach internetowych jest masa trójek ale 3x 30,35,40 myślę że to strata czasu,  jak polski pług 160 cm szerokość robocza który idzie ciężko zetorek daje radę to taki z podobną szerokością zachodni,  który idzie o niebo lżej też by sobie radził (podnośnik wzmocniony 2 siłownikami)  a pola też by ubywało. Kiedyś trafiłem na pług 3  nie znam dokładnie nazwy bodajże ( van gerlich) i właściciel mówił że ma szerokość 45 cm na korpus ale niestety był już zarezerwowany w sumie to szerokość  robocza 135 cm ale już lepiej niż 120 na kilkunastu przejazdach to jest już sporo.
    • Przez Gero
      Witam wszystkich. Mam zamiar kupic zetora 7540. Większość ludzi sądzi że ciągnik ten ma 75 KM, niektórzy natomiast sądzą że ma 71 KM. Zastanawiam się nad sprzętem do tego ciągnika. Czy ciągnik ten da radę agregatowi uprawowo-siewnemu 2.7m?
      Zastanawiałem się też nad pługiem 4-skibowym U170P firmy STALTECH.
      Charakterystyka techniczna pługa U170P:
      Liczba korpusów [szt.]
      4
      Rozstaw korpusów [cm]
      83
      Szerokość korpusu [m]
      0,35
      Szerokość robocza [m]
      1,40 - 1,50
      Głębokość orki [m]
      0,30
      Zapotrzebowanie mocy [KM]
      60 - 75
      Masa [kg]
      450
      Strona z tym pługiem
      Czy ktoś z państwa dysponuje takim sprzętem i mógłby mi doradzić czy dla tego ciągnika te maszyny nie są za duże? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Braian10176030
      Czesc wszystkim. Z gory przepraszam ale szukalem i nigdzie nie znalazlem takiej informacji. Chodzi mi o plug b200 5skib i czy nim da sie odorywac od miedzy (wysokiej miedzy) bo nie widzialem takiego w akcji a mam chęć takiego kupic.
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Mam Od niedawna ursusa 912 i dziwnie zachowuje się podczas orki bo jak skręcę szerokość orki na minimum to ściąga ciągnik w orankę a jak na max to wtedy nie z tym że ma trochę ciężko czy to normalne? Szerokość pierwszej skiby również na minimum a i tak wydaje się że pierwsza skiba jakby większa była bądź ostatnia za daleko odkłada.
×