Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam na 675 ale chyba jest najpopularniejszy mam 670 parę miesięcy chodzi mi o dostęp do filtra powietrza czy wszystkie Farmtraci maja takie trudne dojście aby wyczyścić i przedmuchać wkłady na razie nie robił w kurzu to raz czyściłem ale aby wyjąc musiałem odkręcić obudowę filtra

Opublikowano

pytanko do posiadaczy 675DT wraz z ładowaczem. Wczoraj przywieźli mi taki model z ładowaczem Ł-104 i zasilanie do ładowacza podłączone jest pod 2 wyjścia hydrauliki. Aby obsługiwać TURa to dźwignia sterowania hydraulika musi być w położeniu "do przodu". Natomiast w instrukcji wyczytałem że długotrwała jazda z dźwignią w pozycji "do przodu" może uszkodzić pompę. To ja mam pytanie - aby pracować z turem to przecież musi być załączona ta dźwignia od hydrauliki czy może gdy nie używam tura to ją przestawiać w pozycję neutralną ??

Opublikowano

Ta informacja jest poto żebyś nie pozostawił tej dźwigni w kierunku do przodu w ciągniku nie wyposażonym w ładowacz czołowy lub jeśli ładowacz masz wpięty w układ a nie pod wyjścia hydrauliczne. W twoim przypadku żeby skierować olej do rozdzielacza ładowacza to dźwignie musisz mieć włączona do przodu i to niespowoduje uszkodzenia pompy hydraulicznej.

Opublikowano

kolejne pytanko do użytkowników:

po wyłączeniu sprężarki i spadku ciśnienia zapala się czerwona kontrolka - niby poprawnie bo informuje że nie ma ciśnienia ale czy to jest uzasadnione ?? skoro nie ma potrzeby jazdy z włączoną sprężarką to kontrolka będzie cały czas się paliła na konsoli, wg mnie powinno to być inaczej rozwiązane.

Opublikowano

Tym się nie przejmuj świeci się albo nie ,a zobacz czy da się wyjąć filtr powietrza aby przedmuchać po pracy w kurzu w tym modelu u mnie 670 trzeba odkrecic obudowe filtra przeszkadza maska aby wyjąc wkład to już problem ,po rozmowie z mechanikiem co robił przegląd pomyśle kiedys aby go lekko przechylić

Opublikowano

Panowie, pomocy!!!!

2 miesiące temu kupiłem Farmtraca 675DT z ładowaczem czołowym, Nie wiem czy ten typ tak ma czy tylko tak jest w moim. Ciężko się kręci kierownicą a czsami nawet potrafi się zaciąć ze nie da sie wogóle skręcić - trzeba wtedy ruszyc kawałek. I drugi problem - przedni naped. Coś w nim hałasuje jak jest załączony (słychac jak coś trzeszczy) Jutro mam miec robiony przegląd, zobaczymy co na to serwis...

Opublikowano

daj znać co serwis powiedział na temat wspomagania. U mnie to się zdarza ale tylko jak mam coś ciężkiego w łyżce i jak jest pełna oraz na grzązkim podłożu. Może siłownik od wspomagania jest za słaby w tym modelu ??

Opublikowano (edytowane)

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Edytowane przez zorak
Opublikowano (edytowane)

Z tym wspomaganiem tak jest. <_<

Co do ciśnienia w przewodach, to przed odpięciem tura zgaś ciągnik i machaj joystickiem na wszystkie strony i powinno zejść ;)

A jak nadal bedziesz miał problemy i nie będziesz mógł tura podpiąc to musisz spuścić cisnienie z ramy tura poprzez poluzowanie przewodów ;)

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Mógł byś bardziej opisać kiedy ci trzeszczy ten napęd ,gdy ruszasz ,skręcasz ? A co do ciężko chodzącej kierownicy to trzeba zwiększyć ciśnienie najlepiej zadzwoń do tego u kogo go serwisujesz ;)

Opublikowano (edytowane)

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Kolego jak ty podniesiesz pełną łyzkę 1,8 piach to na moje oko jest to około 1,5 tony (łyżka ma 0,8m3 bądz 0,9m3 a m3 piachu waży 2tony) to ma prawo coś czeszczeć i ciężko chodzić wspomaganie z tytułu masy którą podniosłeś. Jeśli chodzi o problem z podłączeniem złączy to jak kolega pisał wcześniej i ewentalnie możeż końcówką samca udeżyć w coś twardego by zeszło ciśnienienie, tylko owiń końcówkę szmatą jak tak będziesz robił bo upierdo... się olejem. :D

Edytowane przez michal1313
Opublikowano

michał - nie bardzo może tyle ważyć bo udźwig tura to tylko 1,2 tony - wg producenta, co nie zmienia faktu że ciężar jest. Z tą końcówką i szmatą to mogliście mi powiedzieć miesiąc temu jak pierwszy raz odczepiałem -cały byłem w oleju ;)

pawel - co do tych lekkich trzasków to tylko przy załadowanej łyżce i włączonym napędzie i gdy skręcam a podłoże jest nierówne czyli gdy pracuje oś. Może faktycznie za ciężko dla osi ?? Dodam tylko że na razie pracuje bez przeciwwagi - może jak podczepię przeciwwagę i odciążę troszkę oś to ucichnie ?? To mówisz że serwis może podkręcić ciśnienie ??

Opublikowano

Był u mnie do ft serwisant bo mam problem ze wspomaganiem i sprawdzał ciśnienie jakie jest i powiedział że jak mi ciężko kręcić to może trochę zwiększyć ciśnienie bo tak do tura robią .U mnie też oś trzeszczała ale okazało się ze się jajko na siłowniku zapiekło zobacz może i u ciebie też to samo ;)

Opublikowano

kolejne pytanko do użytkowników:

po wyłączeniu sprężarki i spadku ciśnienia zapala się czerwona kontrolka - niby poprawnie bo informuje że nie ma ciśnienia ale czy to jest uzasadnione ?? skoro nie ma potrzeby jazdy z włączoną sprężarką to kontrolka będzie cały czas się paliła na konsoli, wg mnie powinno to być inaczej rozwiązane.

no u mnie też w 670 się świeci ta kontrolka gdy nie ma ciśnienia, gdyby ciągnik pracował głównie w transporcie to spoko, ale jak żadko to troche lipa :P chyba wyjmę żarówkę, a zegar wskazujący ciśnienie w zbiorniku jest więc zegar wystarczy, a jedno wsówke ściągnełem przy zbiorniku powietrza i lampka zgasła ;) ale chyba ciśnienia nie pokaże ile jest

Opublikowano

Witam. Koledzy jakim biegiem orzecie? Ja ma pług 4x35 i tak się zastanawiam jakim biegiem najlepiej by się orało tak aby ciągnik miał w miarę lekko i pola ubywało?

Opublikowano

Witam. Koledzy jakim biegiem orzecie? Ja ma pług 4x35 i tak się zastanawiam jakim biegiem najlepiej by się orało tak aby ciągnik miał w miarę lekko i pola ubywało?

 

Jeżeli chodzi o bieg to zależy od wielu rzeczy m.in. jak głęboka orka, jaka klasa ziemi, piaski czy glina.

Ja orzę przeważnie 3M ( pługi Kverland 4x35 ) ale jak słabsza ziemia to daję rade na 1H ( tylko jest jemu trochę ciężko ;/ ) A jak glina i mokry rok to i 2M trzeba pod górką włączyć ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v