Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Luz sprzęgła sprawdzasz pedałem wciskając go trochę lepiej niż delikatnie do pierwszego oporu wtedy łożysko trafia na łapki.

mati555 żeby ciągnik wysoko podnosił pług to patrz odległość pomiędzy punktem zaczepienia cięgien podnośnika a łącznika i większa tym lepiej i wyżej będzie podnosił.

Opublikowano

Witam panowie może to juz było na AF podobny problem ale nie wiem a więc mój problem wygląda tak z Farmtaciem że pojechałem jakieś 20kilometrów po swoją belownicę i chciałem podczepić belownicę a więc zgasiłem podczepiłem i mailem jechać trawę prasować ja do ciągnika a tu zium zium zium rozrusznik kręcił a nie chciał odpalić a wiec odkręciłem wtrysk pierwszy od chłodnicy kręciłem odpalił skręciłem i pojechałem te 20km i zaczełem prasować sprasowałem 50bel zgasiłem ciągnik bo musiałem trawe wyrwać wyrwałem i odpalić chciałem i to samo zium zium zium odkręciłem pierwszy wtrysk i kręciłem paliwo nie dochodziło na wtryski trzeci odkęciłem też nie dochodzilo przy pompie odkęciłem z pompy wgl paliwo nie szło skręciłem wszystko postał z 20 min i odpalił sprasowałem i później zwoziłem zwiozłem z 25 jeden kurs i zgasiłem i to samo zium zium zium wtrysk odkręciłem i odpalił wróciłem z transportu ciagnik postawiłem zgasiłem za chwile odpaliłem zgasiłem i jak jeszcze raz próbowałem to już nie odpalił krecił i krecił jutro ma przyjechać serwis z mragowa i zobaczyc co jest bo juz chcieli wzywać serwis z warszawy z perkinsa ale narazie wstrzymali sie nie wiem co jest przyczyną to jest czwarta pompa i drugi silnik więc nie wiem co jest nie tak

Opublikowano

Pierwsza rzecz to trzeba sprawdzic czy prad dobrze dochodzi do zaworu tego przy pompie co paliwo odcina moze tam cos nie laczy czasem i nie chce zapalic dlatego. Raczej nie widze innej przyczyny. Przyczyna braku podawania paliwa na wtryski moze byc jescze jedynie urwana głowiczka w pompie ale raczej to trzeba wykluczyc skoro piszesz ze silnik jeszcze odpalil kilka razy.

Opublikowano

Ja miałem podobny problem z uruchomieniem silnika (675dt), podejrzenie było na cewkę gaszenia. Rozrusznik kręcił a nie chciał odpalić. Ma trzy lata 800 mtg jest po gwarancji więc zacząłem sam szukać uszkodzenia. Po włączeniu zapłonu prąd na cewce rozruchu był ale z chwilą włączenia rozrusznika prądu nie było a rozrusznik kręcił. Podejrzenie moje padło na stacyjkę i to był strzał w 10. Po wymianie stacyjki pali na dotyk

Opublikowano

mój problem sam rozwiazązałem dziś godzine temu spuściłem paliwo pół zbiornika z niego z przewodów i zalałem Werwy z Orlenu żeby nie było nie robię reklamy i pompka zaciagneła tego paliwa odkręciłem wtrysk i kreciłem raz zalapał zgasł i drugi raz odpalił i chodzi juz mój ma 600mth juz zrobione w tej chwili i odpala a przyjechał pewien pan z Farmtraca wieczorem teraz i mówi że te wczesniejsze paliwo musiało być jakieś słabej jakości bo we wwcześniejszych pompach tworzył się osad który blokował głowiczkę zmieniłem paliwo dziś i odpalił teraz musi troche popracować żeby sie wyczyściło bo Werwa ma właściwości płuczące a tak z innej bańki powiem wam nie polecam kupować paliwa ze stacji w Biskupcu już tam nigdy nie kupie kupiłem 60litrów i prosze co sie dzieje z ciągnikiem a więc cały czas trzeba brac z Mrągowa w moim przypadku ten gostek podał mi ze w czerwcu mieli podobną sytuacje gospodarz który ma od nich dwa ciagniki w mniejszym było podobnie bo wziął paliwo z Biskupca zmienił na Orlena i ciagnik chodził cały dzień i sie odmulił chodź ciezko miał i chodzi u niego też zobaczymy jak jutro będzie chodził mój przy przyczepie z transportem zboża i belarce oby wiecej juz nic sie nie działo ;)

Opublikowano

Paliwo no kolego nie wiem czy to jego wina zimą to bym je winił ale latem ,mnie jak zgasł i nie odpalić chciał to ani serwis ani ja nie wiem czemu potem odpalił i na tej samej beczce paliwa chodzi, zawsze kupuję w tej stacji ,niby nie mają skompliowanej instalacji paliwowej ale zanik napięcia na stacyjce jakimś styku i nie odpalisz

Opublikowano

Ja rowniez z tracom mragowo nafte kupuje i stacje pks ketrzyn ....dzis dzwoniłem na servis o temperature oleju w skrzyni kazali pracowac max jaki dochodzi to około 70-75*c sporo ludzi im to zgłasza i nic na skrzynie nie szkodzi...badrdziej obawiam sie o symeringi uszczelki......

Opublikowano

Fakt skrzynia grzeje się prawie jak silnik jest taka ciepła olej jest tam 15W-30 to po rozgrzaniu jest jak woda ale też mi mówili że 70 stopni to norma odpukać na razie nigdzie się nie poci leciutko tylko przy złączach pompy ,całość zalana jednym olejem ale czuję że skrzynia zimniejsza niż tył korpus podnośnika

Opublikowano

Witam mój problem powrócił wczoraj belowałem normalnie 30bel zwiozłem zgasiłem wieczorem pojechałem po zboże na pole 2 przyczepy i miałem je sprzedać dla sąsiada 3km odemnie po wykiprowaniu zboza na klepisko ciagnik zgasiłem by odebrać kase za zboże i poźniej chciałem odpalić i d*pa na rozruszniku kreci i nic wiecej ,paliwo z pompy wgl sie nie wydostaje czy przyczyną moze byc elektro zawór przy pompie odcinający paliwo który mógł sie zaciąć ??

Opublikowano

Fartrac jakaś techniczna przyczyna musi być a nie paliwo, mnie 670 po prostu po wjechaniu do garażu jak gasiłem kluczykiem jakoś inaczej zgasł i już nie odpaliłem odpowietrzałem jak umiem z doświadczenie z 120 km Fergusonem i 60 -3p i nic serwis już chciał zabrać pompę ale po kilku próbach z pomocą samostartu odpalił a diabli wiedzą czemu sam zapowietrzył się i już nie odpalił , jak znajdziecie konkretną przyczynę takich ceregieli z twym to napisz

Opublikowano

w poniedziałek bedę czyścił zbiornik przewody pompkę filtry bo osadził sie na nim brazowy osad taki jak cos klej i palcem nie idzie tego zerwać i to czasem blokuje głowiczkę i nie chce odpalić teraz trzeba dokładnie wszystko przeczyscić pompa sama sie wyczyści pod wpływem przepływu paliwa

Opublikowano

Ciekawi mnie droga od zbiornika do pompki zasilającej po drodze nie ma żadnego filtra a czy ma jakąś siatkę na rurce ssącej na dole zbiornika śprawdz jak rozbierasz mam tylko 220 mtg i leję lejkiem z siatką i raczej zbiornika nie zamuliłem ale warto wiedzieć a ile masz mtg że masz tak jak piszesz osad klej

Opublikowano

No dobre stacje tylko ktura to benzynę kupuję w Orlenie w miasteczku i jeden raz jak kupiłem to do domu kilkanaście kilometrów stracił z 40 % mocy ,naped kupuję na małej pobliskiej od lat ludzie tankują auta i jeszcze nikt mnie nie powiedział że coś nie tak nawet zimą ,na olej śilnikowy masz wpływ jaki kupisz za ile jakiego gatunku na ropę co tobie wleją ,u mnie pisze wymiana wiltra paliwa po 300 mtg średnio 4 litry na mtg to było by 1200 litrów przez wiltr jak mi zgasł miał 200 i wymieniłem go ale i tak nie odpalił chociaż w 60-3p też jeden i spokojnie ponad 300 mtg robiłem

Opublikowano

Powiedzcie mi, czy to normalne, aby 675 dt spalił 7l/mth z bronami 12 5 polowymi na 1H z włączonym przednim napędem i przy 1400-1600obr/min? Czy normalne jest również to, że wom działa głośniej niż w 20 letnim zetorze, a także wycie układu napędowego powyżej 1700obr? Czy u was skaczą wskaźniki od ciśnienia oleju? Czy to normalne, że wspomaganie działa ciężko po ok 2,5 godziny pracy? W jaki sposób w nawiewie od klimatyzacji(która działa lepiej niż w new hollandzie za 30tys więcej) mogła znaleźć się woda? Ciągnik ma 15mth

Opublikowano

Ta woda może pochodzić ze skraplacza, może jest jakaś nieszczelność lub też nie ma odprowadzenia tej wody poza kabinę.

 

Jeżeli ciężko kręci się kierownicą po rozgrzaniu układu winy szukałbym w zaworach przy orbitrolu, może się zacinają pod wpływem temperatury.

Opublikowano

a więc tak rozebrałem filtry wyczyściłem w zbiorniku jest wężyk który jest pokryty siatką która sie zdejmuje na której osadziło sie sporo h*jostwa drobny brud i ze zbiornika plastik wyczyszczone zbiornik też zalałem drugiego paliwa około 30litrów do tego 4litry benzyny żeby pompe wypłukało i odpala chodzi jak trzeba i silniejszy tak jakby ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v