Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawa alternatywa Ursusa 5314/5714. Silnik Perkins'a i skrzynia Carraro!(Ursus ma tylko 8/2) Kabina Podobna, ale trochę lepsze rozmieszczenie dźwigni. Może się dobrze sprawować, ale nie potwierdzę tego bo ani ja, ani ktoś inny w okolicy go niema.

Opublikowano

witam. Ja mam 70 4wd i wiele nie rozni sie od tego w temacie, prócz tego ze ten 675 ma rotacyjną pompe paliwową i tłumik przy słupku, a tak poza tym to takie same, zsynchronizowana skrzynia carraro 12/12, przedni most równiez carraro,no i dwie predkosci obrotowe WOM (ja mam jedną), kabina w miare wyciszona. W sumie przyznam ze 106.520 zł to jest tanio i dobrze i jeszcze mozna cene troche utargowac

Opublikowano

Silnik: oryginalny Perkins 1104C-44 EuroII chłodzony cieczą 74kM,

cichobieżny układ napędowy CARRARO HCR,

skrzynia biegów synchronizowana ( 12 + 12R ) z rewersem,

WOM 540/1000, kabina komfortowa KOJA

cena: 87.475 zł netto, 106.720 zł brutto (cena z 1.04.2007r.)

Opublikowano

mi się zdaje troszke za lakka maszynka ma o ile się nie myle 3070 kg bez opciążenia :lol: nio do tego to opony standart diagonalne a z przodu tylko 11,2-24 ale to wszystko jest do dokupienia sprawa tylko za ile ;)

Opublikowano

komplet obciążników przednich 172kg (6szt+zaczep)- 806zł,

komplet obciązników tylnich 206kg (2x39kg+4x32kg)- 960zł

dodatkowy komplet obciązników przednich 88kg (4x22kg)- 550zł

opony niskoprofilowe przód 320/70R24, tył 480/70R30 kpl- 2200zł*

ogumienie przód 12.4R24, tył 18.4R30 kpl- 1900zł*

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

*- dopłata

Opublikowano

Na dokładkę:

Przedni TUZ i WOM- 14000zł

Sam przedni TUZ- 6000zł

Klimatyzacja- 5400zł

Siedzisko komfort- 600zł

Lampa błyskowa ("kogut")- 180zł

Radiootwarzacz z głośnikami- 600zł

Balka polowa- 140zł

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

 

PS: Fabryka "tylko" tyle może dać za dopłatą.

Opublikowano

W miare ładne ciągniki nawet dość zwrotne co do wykonania to napewno dużo lepiej niż w przypadku ursusa. Chociaz był taki przypadek ze ciągnik stał na placu w pewnej firmie i przy jego odpalaniu wydmuchnoł uszczelke pod głowicą .

Opublikowano

Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

Opublikowano

ja niewiele miałem w życiu ztyczności z farmatrackiem ale czasami zdarzyło mi sie podziwieć te paszyny troche u dilerów jak i troche podczas pracy i naprawde musze im przyznać dość dobrą stylistyke i wygode jak za te pieniądze no i parematry tych ciągników są wręcz za te pieniądze bardzo dobre ...

Opublikowano
Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

 

Jeśli dobrze pamiętam to NH montuje silniki IVECO a nie PERKINS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v