Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Odkręć górę z tej pompki [ tą 1 śrubkę na śrubokręt ] i sprawdż poprostu czy któryś z zaworków się nierozleciał .

Często się tak zdaża , silnik ciężko odpala i nie wkręca się na obroty. Nieraz wystarczy go poprostu włożyć na miejsce i po robocie.

Opublikowano

W moim 970 jest tylko ta przy silniku.

zaganiacz18@ jak 13lat temu kupiłem JD to pierwsze to wywaliłem oryginalny filtr paliwa i powietrza.do paliwa założyłem od stara200 a powietrza od bizona,te podmianki wymusiła cena oryginałów,za cenę wkładu JD kupiłem cały filtr z bizona.

Opublikowano

Ja do swojej 965 zakładam filtry powietrza man wystarczy znales dobry katalog i znajdziesz zamienniki nze wszystkich firm produkujacych filtry poco zmieniac obudowy choc 13 lat temu moze i to było dobre wyjscie

Opublikowano

ja dzis probowalem odpalic na tej elektrycznej tylko kredcilem 5 moze 7 razy po dobrych 10 sekund i nic :D 2 razy tylko wszedl na obroty na 1 swkunde i zgasl :) jutro moze bedzie ta pompka mechaniczna nie wiem mam odkrecone te srubki od odpowietrzaniqa w pompie glownej i to nie pomaga nie wiem co dalej robic????? :) a te zdjecia moge podeslac kombinator jak chcesz tylko gdzie?

Opublikowano

Zakręć tę śrubkę na pompie gdy kręcisz rozrusznikiem a popuść nakrętką na rurce ciśnieniowej przy wtryskiwaczu i kręć rozrusznikiem gdy silnik załapie to ją dokręć .Jakby to nie pomogło to daj mu paliwa z banieczki uniesionej nad silnikiem i popuść wtrysk (rurkę) to na pewno załapie.

Opublikowano

Witam ja mam jelonka 965 i jest tylko pompka elektryczna a u góry jest zaślepka i jest ok ale jak miałem brudny filtr paliwa to się zapowietrzał ale po wymianie filtra wszystko wróciło do normy pozdrawiam

Opublikowano
:D ja zamowilem w serwisie ta mechaniczna 250 zl orginal w sklepie chcieli ok 200 za podrobke wiec sie nie zastanawialem we wtorek ma byc i wtedy zaloze obie sprobuje odpowietrzyc jak kazal s piotr i dam znac co sie dzieje bo sami widzicie niby te same maszyny a ta ma to a ta co innego :) ja kosze tylko z prawym dziobem i mam ta listwe boczna tez zalozona z prawej strony :)
Opublikowano

Tak na pompie zakręć a wtrysk najdalszy od pompy , pierwszej chwili możesz popuścić wszystkie wtryski do pojawienia się mocnego strumienia paliwa jeśli wszystko będzie OK to po zakręceniu wtrysków powinien zajarać,a zanim zaczniesz to postaraj się mieć mocny akumulator to też przyśpieszy zajaranie.

Opublikowano
:D ODPALIL ZROBILEM TAK JAK PISALES NAJPIERW WSZYSTKIE POZNIEJ ZOSTAWILEM OSTATNI I PO 3 SEKUNDACH CHODZIL :D STAL Z JAIES 2 GODZINY I NIE ZAPALIL OD STRZALA TYLKO KRECIL Z 5 SEKUND I POZNIEJ OK BYLO ZOBACZYMY RANO ALE I TAK SIE CIESZE ZE ZAPALIL DZIEKI ZA POMOC PIOTR ALE TA MECHANICZNA ZALOZE TEZ I TAK JEST ZAMOWIONA POZDRAWIAM :D
Opublikowano

To fajnie że zapalił. jaki masz filtr paliwa oryginalny szklany?.ja w swoim mam od stara 200 i założony jet zaworek zwrotny i na jednej mechanicznej pompce jara nawet po 3 miesiącach postoju.

Opublikowano

jak pisalem wczesniej ktos zalozyl obudowe od c 360 i nie ma orginalow chcialem kupic ale po co wsadze ta pompke zasilajaca co mysle ze ona bedzie trzymac paliwo i bedzie palil na "dotyk" :D bo dzis rano troszke musial krecic zebym wiedzial ze ta wystarczy to bym tej elektrycznej nie kupowal niestety czlowiek uczy sie cale zycie ale oby bylo ok z tym paliwem w zniwa...mam jeszcze pytanie po co jest taka zaslona gumowa na lancuchu nad wytrzasaczami??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v