Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedawno zakupiłem kombajn John Deere 1032 86rok. Prosilbym o podzielenie sie opiniami, informacjami i doświadczeniami na temat tego modelu i podobnych maszyn. a także o jego użytkowaniu i wskazówkach co do pracy obsługi i ustawień bo to mój pierwszy kombajn. z góry za wszystko dziękuje

Opublikowano

Kombajn dobry tylko troche mały. Ile masz już mtg? U mnie (model 1042) przy 800mtg się wałek urwał od wilani ale to częściowo z naszej winy bo nowy pasek był trochę za mocno naciągnięty, oprócz tego siadła elektryczna pompka paliwowa (ok.1000mtg). Z poważniejszych awarii to tyle (jeszcze się chyba pasek ze 2 razy urwał jakiś). Jaki masz heder w swoim?

Opublikowano
Kombajn dobry tylko troche mały. Ile masz już mtg? U mnie (model 1042) przy 800mtg się wałek urwał od wilani ale to częściowo z naszej winy bo nowy pasek był trochę za mocno naciągnięty, oprócz tego siadła elektryczna pompka paliwowa (ok.1000mtg). Z poważniejszych awarii to tyle (jeszcze się chyba pasek ze 2 razy urwał jakiś). Jaki masz heder w swoim?

heder ma 2,65m a motogodzin cos nieduzo i ogólnie w dobrym stanie jest

  • AgroTeam
Opublikowano

Czyli cena podoba jak za Mojego 975. Zobaczę jak będzie teraz po remoncie ale generalnie wolał bym kupić coś takiego małego na nasze ha.

Masz jego zdjęcia? Wrzuć na AF chętnie pooglądam

Opublikowano

witam! użytkowników modeli serii 10.... ja mam akurat 42 i nie zapeszam ale chodzi dobrze 2 sezony można powiedzieć bez zarzutu poza pompka paliwa <elektryczna> tak nic się nie zepsuło ma 1500 mtg silnik daje sobie spokojnie rade pali mi jakieś 80-100 l na cały dzień zależy co sie kosi na 18 ha swojego i 7 sąsiada nic większego nie trzeba. mam zwykła kabinkę jest w miarę cicho widoczność dobra w dzień jak i w nocy. trochę krótka rurka wysypu ale daje rade.nie wie dlaczego ale zapychają się lekko wytrząsacze przy jęczmieniu i przęzycie na samym końcu co tu więcej pisać nie wiem jak mi się coś przypomni to doradzę i ewentualnie zapytam co bym chciał wiedzie a np czy macie 2 siłowniki przy hederze czy jeden???????

Opublikowano (edytowane)

po prawej stronie siedzenia jest pokretlo i tym sie reguluje w 1042 z tego co wiem 1032 ma jakies zebatki co sie zmienia przelozenie i zmieniaja sie obroty jak cos ja mam ksiazke od tych modeli po szwedzku co prawda ale sa rysunki i cos z nich mozna odczytac :D

Edytowane przez andrzej2110
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano
tu na forum znalazłem ustawienia sit i bębna do serii 1xxx, czy one bedą też do tego modelu czy są aby do tych większych????

To są tylko poglądowe,a na polu samemu musisz dokonać dokładnych i optymalnych ustawień sit,wiatru,prędkości bębna.

Opublikowano (edytowane)

Jak bede w domu to zeskanuje te obrazki i Ci podesle ale dopiero jutro bo nie ma mnie w domu jak cos to pisz na gg jest tabelka z obrotami jaka zebatka z jaka i jakie wytwarzaja sie obroty

Edytowane przez andrzej2110
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano
z góry dzięki

 

 

z góry dzięki

witam sorki ze ni podeslalem tych zdjec ale nie mam za bardzo czasu. mam pytanie czy wiecie na jakiej zasadzie dziala pompka zasilajaca nie ta elektryczna w jd 1042 ta co do silnika jest przykrecona i dlaczego w katalogu na zdjeciach jkej nie ma a tak napradwe jest pytam bo mam klopoty z paliwem tzn z oidpalaniem i jak chodzi to przerywa pozdrawiam. a i jeszcze jedno czy to jest silnik perkinsa czy jd????

Opublikowano

silnik to john deere. ona jest chyba do odpowietrzania, w ciągniku mam jd1640 identyczną i jak zmieniałem filter paliwa to sie zapowietrzył i pomachałem tą pompką i chodzi. prosiłbym o te zdjęcia jak znajdziesz chwile

Opublikowano

no wlasnie u mnie tez sa dwie ta przy zbiorniku elektryczna i ta przy silniku tzw wspomagajaca i jednoczesnie zasilajaca ale ja juz mam dosc tego pojechalem dzis do goscia co ma jd 965 i ma tylko ta przy silniku i nic wiecej ja mam jeszcze problem bo jakis idiot wywalil orginalny uchwyt filtra paliwa i wstawil zwyklye 2 np od 360 :D a u tego co ma 965 jest ladnie przewodami metalowtmi polaczone do pompy wtryskowej od filtra i tyle mam prosbe o podeslanie swoich zdjec z jd 1042 tegoi ukladu paliwowego i jak mozna przy okazji calego kombajnu :) teraz nie wiem czy zamawiac ta pompke co przy silniku jest czy nie bo jak pisalem na zdjeciach w instrukcji obslugi nie ma jej a w katalogu jest :) koszt pompki ok 150 zl nie orginal pozdrawiam podaj maila to podesle te zebatki i obroty :)

Opublikowano

U mnie była sama popka elektryczna, ale że się spaliła w zeszłym sezonie i na elektryczną (900zł) trzeba było czekać 3 dni to wzieliśmy mechaniczną czyli tą przy silniku (150zł). Mechaniczna chodzi bez zarzutu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v