mlynarz

Orbitrol zetor 5340

Polecane posty

mlynarz    0

Witam

 

Mam w kupnie zetora takiego jak w temacie z 2004 i teoretycznie z przebiegiem 1000 motogodz.

Ciągnik wyglada dobrze nie jest zniszczony nie cieknie itp itd.

Jest tylko jeden feler :P .

Ciezko sie kreci kierownica na postoju. Jest wyczywalny spory opór o zmiennym natezeniu tzn chwile jest lzej a znowu potem ciężko.

Z kolei jak sie doda wiecej gazu i przekreci kierownica do oporu w prawo i w lewo to zaczyna wsystko działac jak nalezy i mozna juz wtedy krecic przysłowiowym jednym palcem.

 

Nie mam doświadczenia z coagnikami ze wspomaganiem ( w domu jest tylko c330 ).Podzielcie sie uwagami czy to tak ma byc, czy cos raczej jest sypniete, czy poprostu da sie to jakos wyregulowac i bedzie ok.

 

Ciągnik nie jest tani i wpakowanie sie w uszkodzony sprzet jakos mi sie nie usmiecha. a jeszcze uwaga - zetor sporo pracoewał z turem i przewoził bele- moze to ma jakies znaczenie.

Z góy dzieki za podpowiedz co to moze byc.

 

Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

Jakie obroty silnika masz na postoju - może być tak że za małe są - chyba powinno być coś około 750obr/min

Jak chodziłem do szkoły to był taki - też ciężko na małych obrotach 550-600obr/min się kręciło ciężko nauczyciel mówił żeby na postoju miał 750 wtedy silnik ma odpowiednie smarowanie i pompa olejowa wytworzy odpowiednie ciśnienie i ilość oleju.

A jeżeli tak nie jest to ciężko powiedzieć , ale przy tak nowym ciągniku może być tak że filtr jest zanieczyszczony i starczy ,ale nikt ci nie pozwoli aby coś sprawdzać i rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach w moim 5340 też tak jest.Ciężko się skręca ale na wyższych obrotach jest już dobrze.W tych ciągnikach tego typu już tak jest


Sprzedam kolepkę od foliarki do stawiania bel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

np w 5320 na wolnych obrotach tylko tyle że silnik cyka też się dosyć ciężko kręci ale jak ma już 500obr już jest lux. powiem ci tak jeżeli ciągnik jest warty swojej ceny tzn jest zadbany i nie wyeksploatowany i cena odpowiada i chcesz go kupić to go bierz ba nawet jeśli będzie to jakaś wada orbitrola i będzie się to pogłębiać to regeneracja tego nie jest kosmicznie droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlynarz    0

Dzieki wszystkim za odpowiedź. Sprzet zakupiony wrazeniami podziele sie jak troche popracuje na roli.

Pozdrawiam Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj