Skocz do zawartości
radek9556

Nowa licencja POL-MOT!

Polecane posty

radek9556    0

"W dniu 20 maja 2009r. została podpisana pomiędzy spółką POL-MOT Warfama S.A. a turecką firmą Hattat Tarim Mar. San. ve Tic. A.S. umowa o kooperacji w produkcji traktorów o mocy od 75KM do 100KM. Na mocy postanowień umowy spółka Hattat będzie dostarczała POL-MOT Warfama S.A. m.in. układ napędowy produkowany na licencji znanej fińskiej spółki Valtra. Ponadto traktory wyposażone będą w silniki angielskiej spółki Perkins. Wspólnie wyprodukowane traktory będą miały nazwę "POL-MOT", a pierwsze ich egzemplarze zostaną zaprezentowane już podczas targów AGROSHOW 2009, które odbędą się w dniach 25-28 września 2009r. w Bednarach, k/Poznania." Co o tym myślicie czy te POLSKO-CHIŃSKIE fotony teraz będą lepsze?? Może będą tak dobre jak Farmtraki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dobrze że Pol-Mot się rozwija jak te układy napędowe będą zbliżone do jakości Valtry to czego chcieć od ciągnika silnik Perkins tak jak w Farmtracku,niech.Co można powiedzieć niech Pol-Mot się rozwija ma ktoś może jakieś zbliżone dane tych ciągników? lub jakieś foto?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26

Ja bym do tego narazie z dystansem podchodził. Pozyjemy zobaczymy co stworza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

I wyjdzie na tym warfama jak Zabłocki na ...! gdyby dogadali sie z ursusem i zaczeli robić mniejsze modele z kabiną od 7524 i trcohe niższa cena i ciągniki schodziły by jak świerze bułeczki i nikt by nie patrzył na fotony farmery farmtracki itd, a na te pseudo valtry, a dokładniej na licencji valtry to nie wróżę przyszłości, może kilkanaście egzeplaży rocznie, bo za dużo jest tego tego typu "składaków" na rynku i licencji licencji robione pod jeszcze inną nazwą, już chłopi nie rozrużniają farmera od farmtracka czy fotona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Dokładnie konstrukcja powinna być oparta o sprawdzone podzespoły które beda dostępne za 30 lat. Aby tak jednak sie stało musi wyjść wiele egzemplaży do ktorych bedzie opłacalna produkcja części zamiennych. Co z tego że wszystko narazie niby jest ale nie wiadomo ile firma bedzie istniała i ile tych ciagnikow sie sprzeda. Bo co z tego jeżeli beda całkiem udane jak za 10-15 lat trzeba bedzie zacząć coś wymieniać a jak nie bedzie tanich części to co to za interes? A części to drugie dno w cenie maszyny. Do c360 co jakiś czas coś nowego trzeba włożyć a ceny coraz wyższe a jakość niższa. Na rynku jest już taki wybor ciagnikow że nie wróże im przyszłości chyba że beda naprade bardzo tanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Na moje oko to jest zemsta na ursusie za to że nie podpisali z nimi umowy. No i Pol-Mot nie wątpliwie wierzy w to że rolnicy pójdą na znaną markę czyli valtry. No moje oko jak te traktory będą miały atrakcyjną cenę to znane mogą być ale jak walną takie ceny jak w Ursusie to dobrej przyszłości im nie wróżę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×