Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dawid91

5820 Premium, jak sie sprawuje??

Polecane posty

dawid91    5

Składam, własnie na SPO, zdecydowałem sie na JD 5820 premium, ze skrzynią powerquad 16-16 zrewersem lewostronnym. Czy ktoś wie, jak sie sprawują jelonki tego typu??

Proszę o odpowiedz na agrofoto albo gg

Moje gg- 139095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid91    5
Składam, własnie na SPO, zdecydowałem sie na JD 5820 premium, ze skrzynią powerquad 16-16 zrewersem lewostronnym. Czy ktoś wie, jak sie sprawują jelonki tego typu??

Proszę o odpowiedz na agrofoto albo gg

Moje gg- 139095

dla mnie luks sie zapowiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateo13    0

Fajny ciągniczek :P Gratulacje dobrego wyboru!!! a ile te cacko kosztuje?????

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid91    5
Fajny ciągniczek :wacko: Gratulacje dobrego wyboru!!! a ile te cacko kosztuje?????

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :P

no tak ze 185 tys zł brutto, dokładnie 183 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Kolego przeczytaj mój temat o spalaniu JD ja bym nie proponował go brać weż lepjej fendta jakegoś lub New Hollanda lub moze DF mój kolega ostatnio kupił i jest bardzo zadowolony z niego ale wybór należy do ciebie

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

No a kto mówi że Jelinek dużo pali tylko trzeba mieć do niego odpowiednie maszyny :wacko: Przecież Fendt nie chodzi na wodę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

spalanie w przeliczeniu na moc efektywną przekazywaną na koła9według DLG) we wszystich markach rózni się paroma gramami i niezawsze Fendt wypada najlepiej i jeśli ktoś kupuje ten ciągnik to pod tym względem nigdy mu się nie spłaci :wacko: :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris20    0

w ostatnim numerze Rolniczy Przeglad Techniczy jest artykuł o gospodarstwie które posiada właśnie JH 5820. Wiecie co napisali ze on ciągnie pług rozstawiony na 1,5 m i podkreca obroty silnika na 1500 obr. /min, śmieszne oni go zajada bedzie mial muła jak nie wiem. I niby chwala ze ma sile uciągu taka jak Ursus 1224. Oni sa śmieszni żary. Czy to jest normalne żeby orać z obrotami silnika taki niskimi raczej nie. Dla Mnie to gupota. Niby wetedy mało pali, ale czy uciagnie ten pług przy takich obrotach prendzej się skicha albo na piachu. Po prostu śmiechu warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

ja claasem (silnik jd) spokojnie moge orac przy 1500 obr, valtrą ecopower można jeszcze delikatniej jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Ja tam sie im nie dziwię te sliniki przy 1500 obr. to mają już wystarczająco mocy do takiego pługa , ogólnie nie lubia one wysokich obrotów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

ja same rollerem 70 przy orce 4x35 na glebokosc 22 - 28 cm pracuje na obrotach od 1500 do 1700 ziemia 4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Spokojnie da radę na 1500-jeżeli mój 5720 da, to tym bardziej 5820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

pewnie ze da rade a pozatym powyzej 1800 obrotow kazdy ciagni pociagnie sporo wiecej z baku zawsze lepiej jezdzic piec minut dluzej i oszczedzic sporo paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

najefektywniejsze jest praca na obrotach które mają najwiekszy moment obrotowy nie? a chyba przy 1500 jest najwiekszy wiec co tu sie dziwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

to ciekawe jaka jest wasza opinia ja wybrałem DF Agroplus 87 ma 83KM minimalnie 87KM według lżejszej normy a podczas pracy z WOM i transport silnik ma do dyspozycji OVERBOST co daje 95KM podczas przeciążeń i czy lepsy 5820 Premium czy ten DF cenowo jest o 10tys tańszy DF ja nic nie sugeruje bo nie miałem ani DF i JD czyli nie mam można powiedzieć pojęcia o tych maszynach tylko to co przeczytałem ??? jak będe miał tego DF to się okaże już po pierwszym roku czy będzie bezawaryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×