Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie powinno być spalanie w ursus c-330m. Ostatnio orałem i mi palił gdzieś 4 litry/godz. Czy to nie za dużo? Fakt, ze likwidowałem trawę i mam trochę zaperzone pole. Jeździłem na czwartym biegu obroty silnika jakieś 2400 obr/min. Poradcie coś mi. Z góry dzięki.

Opublikowano

massey ma racje

uważaj zeby korbowód nie chodził jak w boxerze

hehehehe

najzdrowsze obroty dla c 330 to 1600- 1800

przy 1800 ma max moment obrotowy

a co do spalania jak dosyć kitowaleś to się nie dziw

i tak nie spalił aż tak za dużo

;)

Opublikowano
Moim zdaniem orka c-330M na 4 biegu to troche zadużo ;) i jeszcze jak masz buta w podłodze to sie nie zdziw jak ci sie silnik rozleci ;)
Moja C 328 chla ~ 17 litrów na hektar przy głebokiej zimowej orce , pług 2 - skibowy , obroty 1600-1800 , czas orki hektara ~ 4 godziny , ziemia 3 -4 klasa , ił i glina , trochę dużo no ale mam pompę ostro podkręconą , silnik ma po remoncie 460 mth , z 3 biegu raczej nie korzystam z wyjątkiem 1 - ego pola ....... tam nawet farmer 105 km z pługiem 4 skibowym zdychał .......
Opublikowano
Moim zdaniem orka c-330M na 4 biegu to troche zadużo :) i jeszcze jak masz buta w podłodze to sie nie zdziw jak ci sie silnik rozleci :P

Jeżeli chodzi o orkę to C330 (zwykła) będzie lepsza od C330M ponieważ jest troszkę wolniejsza i na 4 biegu ciągnik ma większa moc miałem okazje orać swoją C330M i C330 dwójkami pługami i chyba zwykła będzie lepsza bo jest wolniejsza na 4 biegu jeżeli w C330M orałem 3 biegiem było zdecydowanie za wolno C330 bez wątpienia brakuje biegu pomiędzy 4 a 5 natomiast do prac w czasie np:sianokosów wole C330M jeżeli ciągnik ma wykonywać tylko lekkie prace opryskiwacz zgrabiarka to C330M a ciężkie w przypadku kiedy np: jest to jedyny ciągnik w gospodarstwie C330.

Opublikowano (edytowane)

Ja tez krece 2400 i jeszcze wal nie wyskoczył chodz przez 10lat nie robił na wiekszych obotach niz 1200 na poczotku miarowo zwiekaszałem obroty az doszlo do 2400

 

a co do spalania to powiem ze sporo wiecej chla niz kiedys a na bieg 3 nigdy nie schodze

Edytowane przez Damianwp
Opublikowano
5 godzin temu, ursusc335m napisał:

witam czy ktoś może mniej więcej wie ile c 330 spali podczas jazdy na ok. 1 km prostej drogi?

Najmniej to nic nie pali jak ją pchasz albo ciągniesz

Opublikowano

Tak wlazłem w temat bo byłem ciekaw ile pali, a tu same bzdurne odpowiedzi poza jedną. 

Choć 2,5l na 20 km to wydaje mi się trochę za mało. Bo godzinę musiałeś jechać ten odcine. Motogodzina napewno poleciała. To 2,5l/Mth? Kurde w tym roku kilka razy lalem zbiornik do pełna, robiłem zdjęcie stanu licznika i... na tym się kończyło. 

Opublikowano
7 godzin temu, kitowiak napisał:

kieliszek ? który mniej c 330 czy t25 ?

t25 mniej spali a c330 spali napewno powyżej 3L/MTG miałem c330 i nie pamiętam ile już paliła ale teraz szukam T25 gdyż małego konika w gospodarstwie brakuje a T25 oszczędniejszy

Opublikowano

Dokładnie :D a dokładniej to tyle ile mu ciśniesz to tyle łyknie B|

Można pyrkać asfaltem 1400/min lub deptać fest :D i po przejechaniu takiej samej odległości jest różnica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v