Skocz do zawartości
DanielStefaniuk

pneumatyka zetor 8111

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

siema mam pytanie jestem od niedawna posiadaczem zetora 8111  i ostatni jak chciałem podłączyć w przyczepie hamulce to sczaiłem że nie mam z tyłu złącza pneumatycznego i zobaczyłem że mam tylko sprężarkę i żadnych przewodów nie mam od niej. mógł by ktoś powiedzieć po kolej co mi brakuje żeby podłączyć hamulce w przyczepie pomijając sprężarkę bo to tylko mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    52

idziesz do sklepu z czesciami otwieracie katalog i lecisz po kolei.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamilo1888    31

instalacja : ssprężarka - odolejacz - regulator cisnienia - zbiornik - zawor hamulcowy - złącze pneumatyczne ( od zbiornika idzie jeszcze wąż na wskaznik cisnienia powietrza )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafal1994
      Witam mam myśli aby zmienić ciągnik i chciał bym abyście mi doradzili Na obecną chwilę posiadam ciągnik zetor major 80 z turem już 5 lat (1 właściciel) i już trzeci raz wymieniam przy nim rozdzielacz , koszt wymiany to około 4500zl, w tym roku mi się popsuł i w zeszłym też to samo, i myślę nad tym aby ten ciągnik sprzedać i kupić coś większego używanego typu deutz fahr AgroFarm 420, chciał bym się was dopytać czy warto zmieniać.?
    • Przez meld102
      Witam. Mam problem ze swoją proxą. Mianowicie słynne świecące się C i piszczenie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o kodzie błędu - 3 razy zółw I raz żółw II. Przepracowane ma 800mtg chodzi bez tura. Problem pojawił się znikąd. Dzień wcześniej tretowała pryzmę, drugiego wywoziłem obornik. Na kolejny odpalam i błąd. Co do kalibracji też nie wiem jak to się robi, nigdzie nie mogę znaleźć takich info, na przeglądzie stwierdzili, że nie brak robić i nie pokazali. Wie ktoś może jak to się robi? I spis tych błędów może ma?
    • Przez Synisterrr
      Witam zakupiłem ostatnio dość okazyjnie zetora 25k po dużych modyfikacjach, posiada on 3 cylindrowy silnik IFA chłodzony powietrzem i jest z nim mały problem  bo az tak nie znam sie na mechanice  a  z jednego elementu  leje ropą  strasznie na zdjeciach zamieszczam element, bede wdzieczy za jakiekolwiek informacje co to jest jak to uszczelnic itp ;)


    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez Damians88
      Koledzy,
      Poszukuję sprawdzonego mechanika do Zetora 5340 z 2004r.
      Do wymiany są między innymi uszczelki przy silniku oraz pompa.
      Może być z moim dojazdem.
      Puławy, woj. lubelskie.
      Poproszę o namiary.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.