Skocz do zawartości
Quadzik

Dominator 100 pytania.

Polecane posty

Quadzik    0

Witam zakładam nowy temat bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi a w poprzednim temacie o hydrostacie będzie z tym cieżko. Znalazłem dominatora 100 w dobrych pieniądzach ale mam pare pytań. Jest on na hydrostacie ale ma dwa biegi, a z tego co wiem przeważnie były 3. Druga sprawa to brak hamulcy, nie widać nawet żeby oryginalnie one tam były właściciel mówi, że hamuje się hydrostatem. Silnik jaki w nim siedzi to perkins v8. Odpala ładnie, pracuje cicho nie kopci. Jedyną usterką jest pompka paliwa. Założona jest teraz elektryczna, bo kiedy kombajn postoi dwa dni to nie zapali na normalnej tylko trzeba załączyć elektryczną. Gdyby ktoś mógł się wypowiedzieć to byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    26

U nas jest hydrostat ale hamulce robocze są normalnie i nie uwierzę w to żeby ktoś wypuścił kombajn z fabryki bez hamulców...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Poszukaj wersji z mercedesm, był tam om 360, rzędowa 6, perkins v8 to porażka, tragiczny dostęp do silnika, bardzo mało jest tych silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Quadzik    0

Też byłem za mercedesem ale zadecydowała cena. Kombajn z dowozem wyniesie mnie 18tys a z mercedesem chcą dużo więcej. Czy ten silnik jest aż tak zły? Moje pierwsze wrażenie po usłyszeniu silnika było pozytywne. Nie widziałem żadnego miejsca w którym byłby upocony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

My mamy perkinsa - zastrzeżeń nie mam żadnych poza kilkoma rzeczami - zawsze był problem z odpaleniem ciepłego silnika - zimny palił luks a jak zgasł ciepły to nie odpalił dopóki nie ostygł - ale od ostatniego roku podłączyliśmy dwa akumulatory i problem znikł Kolejna niemiła przygoda jaka nas spotkała w pierwszym roku to taka ze nie spuściliśmy całej wody - okazało się ze jest tam jeszcze jeden kranik od strony zbiornika ze zbożem i trzeba było wymieniać uszczelkę pod głowicą - do tego typu silnika nie można dostać oryginału - gość w Warszawie nam dorobił na wzór starej i chodzi do dziś Co do pompki to co masz na myśli normalna pompka? Oryginalnie w kombajnie z tym silnikiem nad bakiem znajduje się elektryczna pompka Jak odpalasz zimny to trzeba też wcisnąć przy pompie paliwa taki guzik Hamulce znajdują się zaś przy skrzyni biegów - po obu jej stronach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×