Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakładam nowy temat bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi a w poprzednim temacie o hydrostacie będzie z tym cieżko. Znalazłem dominatora 100 w dobrych pieniądzach ale mam pare pytań. Jest on na hydrostacie ale ma dwa biegi, a z tego co wiem przeważnie były 3. Druga sprawa to brak hamulcy, nie widać nawet żeby oryginalnie one tam były właściciel mówi, że hamuje się hydrostatem. Silnik jaki w nim siedzi to perkins v8. Odpala ładnie, pracuje cicho nie kopci. Jedyną usterką jest pompka paliwa. Założona jest teraz elektryczna, bo kiedy kombajn postoi dwa dni to nie zapali na normalnej tylko trzeba załączyć elektryczną. Gdyby ktoś mógł się wypowiedzieć to byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Też byłem za mercedesem ale zadecydowała cena. Kombajn z dowozem wyniesie mnie 18tys a z mercedesem chcą dużo więcej. Czy ten silnik jest aż tak zły? Moje pierwsze wrażenie po usłyszeniu silnika było pozytywne. Nie widziałem żadnego miejsca w którym byłby upocony.

Opublikowano

My mamy perkinsa - zastrzeżeń nie mam żadnych poza kilkoma rzeczami - zawsze był problem z odpaleniem ciepłego silnika - zimny palił luks a jak zgasł ciepły to nie odpalił dopóki nie ostygł - ale od ostatniego roku podłączyliśmy dwa akumulatory i problem znikł Kolejna niemiła przygoda jaka nas spotkała w pierwszym roku to taka ze nie spuściliśmy całej wody - okazało się ze jest tam jeszcze jeden kranik od strony zbiornika ze zbożem i trzeba było wymieniać uszczelkę pod głowicą - do tego typu silnika nie można dostać oryginału - gość w Warszawie nam dorobił na wzór starej i chodzi do dziś Co do pompki to co masz na myśli normalna pompka? Oryginalnie w kombajnie z tym silnikiem nad bakiem znajduje się elektryczna pompka Jak odpalasz zimny to trzeba też wcisnąć przy pompie paliwa taki guzik Hamulce znajdują się zaś przy skrzyni biegów - po obu jej stronach 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v