Skocz do zawartości
120

Bizon America

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
120    0

Hej

Mam prośbę do użytkowników, ludzi mających dostęp do Bizona America.  Potrzebowałbym dokładnych zdjęć ( może i wymiarów  smile.png ) siłownika rury wysypu i mocowań, ponieważ chciałbym wykonać u siebie daną modyfikację.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3488

a to musisz mieć identycznie jak w Americe??? weź byle jaki siłownik, podpasuj, przyspawaj jedno ucho do rury, drugie do kombajnu i po robocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Jedno ucho do rury jedno do kadłuba kombajnu i rura sie nie domyka sąsiad zrobił to samo i tak zapinał ręcznie domykanie a później sie okazalo ze odrzutnik obciarał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

120    0

Chciałem bazować na sprawdzonej konstrukcji, a jednak taka była w fabryce, Mój email 055rs@wp.pl
Serdecznie pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    9

Chciałem bazować na sprawdzonej konstrukcji, a jednak taka była w fabryce, Mój email 055rs@wp.pl

Serdecznie pozdrawiam :)

wstaw te zdięcia na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin14-90    0

Kolego weź sobie siłownik skrętu od bizona, przyspawaj ucho do rury drugie do boku kombajnu dokup rozdzielacz 1 sekcyjny i działa jutro mogę podesłać zdjęcia jak chcesz ja zrobiłem. Siłownik domyka prawie do końca wystarczy górny pręt zapiąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3488

tak sobie myślę, ludzie latają w kosmos, inni tworzą w garażach ciągniki SAM, przyczepy wywrotki, a niektórych przerasta fakt że trzeba wziąć metrówkę, i zmierzyć na złożonej i na rozłożonej rurze jaki siłownik potrzeba, a potem dospawać dwoje uszu do mocowania, i chcą żeby ktoś to za nich zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
120    0

tak sobie myślę, ludzie latają w kosmos, inni tworzą w garażach ciągniki SAM, przyczepy wywrotki, a niektórych przerasta fakt że trzeba wziąć metrówkę, i zmierzyć na złożonej i na rozłożonej rurze jaki siłownik potrzeba, a potem dospawać dwoje uszu do mocowania, i chcą żeby ktoś to za nich zrobił

Generalnie to gratuluje i cieszy mnie to, że Ty znasz się na wszystkim i nic Cię nie przerasta, ja wolę pozbierać i analizować informację aby uniknąć niedoróbek i uzyskać należyte działanie. Nie mam totalnie dostępu do eksportowego typu bizona, ponieważ nikt nie posiada go w okolicy, dlatego proszę o zdjęcia jak ktoś ma. Myślę, że fabryka rozwiązała problem rury najlepiej.

Miłego dnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3488

oczywiście że nie znam się na wszystkim-nie ma takich ludzi, a jeśli ktoś tak mówi to kłamie, i się nie zna na niczym. też dużo uczę się z internetu, bo tutaj można wiele informacji znaleźć, i wiele się nauczyć, czy to ze słowa pisanego, czy z filmów na YT, oczywiście jeśli chcesz zrobić tak jak fabryka, to czemu nie, ale można to przecież dużo szybciej, i nie gorzej niż fabryka zrobić, trzeba tylko chwilę w garażu posiedzieć i pomyśleć

również pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.