Skocz do zawartości
News
wlomac

Ares 640RZ problem z półbiegami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
wlomac    0

Witam

Parę tygodni temu zaczął  sporadycznie pojawiać się problem, niestety teraz jest on stały, a mianowicie przestały wyświetlać się na wyświetlaczu połbiegi, a co za tym idzie przestały się przełączać, równocześnie licznik szybkości jazdy nie pokazuje ile km/h się jedzie, nie załącza napędu ani blokady dyfra, wszystko to w jakimś stopniu jest powiązane ze sobą, gdyż te wszystkie awarie wystąpiły razem .czy ktoś spotkał się z takim problemem??? Rewers mam mechaniczny, w serwisie claas'a łaskawie nabąknęli coś o ciśnieniu, ok jakby ciśnienie było za niskie czegoś by nie załączał, ale czemu przestał wyświetlać półbiegi. Po włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika ciągnik wykonywał diagnozę półbiegów i zawsze na końcu przechodził na 1. Mam ogromny problem, bo mam wrażenie że cały czas załączony jest napęd i przy 15 na godzinę nie rozłącza przedniej osi. Za mądre sugestie będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

bo zdechł komputer lub jego zasilanie nie spawałeś nic przy nim? bezpieczniki sprawdzałeś? Jeśli masz brak komputera to zapięty napęd jest zupełnie normalny i aż mnie dziwi to ze ci na żółwia nie przepioł

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlomac    0

bo zdechł komputer lub jego zasilanie nie spawałeś nic przy nim? bezpieczniki sprawdzałeś? Jeśli masz brak komputera to zapięty napęd jest zupełnie normalny i aż mnie dziwi to ze ci na żółwia nie przepioł

 

Może to i głupie pytanie, gdzie szukać tego sterownika?. Wcześniej jak objawy były tylko sporadyczne rozebrałem wszystkie plastiki przy kolumnie, wydawało mi się że masy nie ma, poruszałem kablami i na parę godzin wszystko wróciło do normy, ale po 1ha w polu znów się zrąbało. Dlatego też sądziłem że to coś z elektryką związane, ale nie mam pojęcia gdzie szukać, a takie ruszanie kablami na chybił trafił to idiotyzm. Koleś z serwisu claasa zbył mnie i standardowo powiedział że mam przyprowadzić maszynę do nich oni ogarną temat, później zasugerował brak ciśnienia na rozdzielacz od skrzyni. Coś mi z tą sugestią nie pasowało, ale już zamierzałem rozpruć ciągnik przy pompie. Uwierzcie mi że jestem załamany brakiem mechaników od ciągników trochę bardziej zaawansowanych niż gówniana C-360, szkoda że się nie wyszkoliłem w tym kierunku, teraz miałbym roboty na lata . Bezpieczniki sprawdziłem z trzy razy, wszystko ok. Co do żółwia to mógł nie zapiąć, bo od paru miesięcy żółw się nie załączał, nie używam go więc ten problem zbagatelizowałem. Nie spawałem nic przy ciągniku. Ale czemu sugerujesz że to wina sterownika a nie braku ciśnienia które steruje skrzynią??? Oczywiście występuje u mnie problem szarpania przy ruszaniu na rozłączonym napędzie, miałem to rozwiązać jesienią, oczywiście też brak konkretów ( najbardziej przychylam się do teorii słynnej tuleji przy napędzie, jeszcze jej nie zlokalizowałem, ale pewnie jest przy przystawce od napędu, nie wiem czy da się ją tamtędy wymienić, ale najpierw muszę rozwiązać poważniejszą awarię) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2082

Ciekawą teorię piszesz, że gufniana 60tka, a reno to takie cudo a nie działa, i jakbyś był mechanikiem od takich traktorów to byś miał kasy w bród. Więc nie obrażaj 60tki bo za parę lat będziecie mażyć by mieć go w kątku w stodole by dokończyć robotę która staneła bo sterownik zawiódł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2417

Te patriota, może byś zadbał o język ojczysty i nie walił "byków" jak szczyl z podstawówki? Nie pieprz farmazonów, bo sam żeś nigdy 60tki nie kupił (ani żadnego innego Ursusa), tylko non stop za Masseyami latasz. Na co komu złom, który będzie koleiny w polu kopać żeby wyrwać ostatkiem sił przednie koła z troche głębszej bruzdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik556    9

Sugeruję że to wina sterownika lub elektroniki bo co ma ciśnienie oleju do wyświetlenia biegów na słupku bądź prędkośći jazdy? Jeden moduł siedzi z lewej strony silnika tuż przy pompie paliwowej pod blaszaną osłonką, sądzę że to właśnie przez niego masz te problemy a dwa jeszcze siedzą za siedzeniem pod tym plastikiem pod szybą tylną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    268

Ostatnio oglądałem reno 710rz- amortyzowana kabina i podczas pracy z gruberem n dosc równym polu przestaly działać pół biegi wróciliśmy na podwórko poruszali kostką miedzy kabina a silnikiem i problem znikł ale na krótko i znów to samo. Czy to rzeczywoscie ta kostka? Aha ponadto wyświetlacz zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Na początek to sprawdz (rozkręć) dwie wtyczki z tyłu kabiny (po prawej), czasami piny przyśniedzieją i jest problem. Są jeszcze dwie wtyczki z przodu kabiny po prawej, też warto sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlomac    0

Wtyczki sprawdzałem, odkręcałem, nawet na chodzącym ciągniku, pryskałem kontaktem, zarówno wtyczki z przodu jak i z tyłu, ale jeszcze raz muszą obejrzeć te z przodu. Co do sterownika go poszukać z boku po prawej strony koło fotela pod przełącznikami od napędu, blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlomac    0

Główny sterownik z tyłu znalazłem, był tylko jeden, szukałem drugiego przy pompie ale niczego nie znalazłem

Sugeruję że to wina sterownika lub elektroniki bo co ma ciśnienie oleju do wyświetlenia biegów na słupku bądź prędkośći jazdy? Jeden moduł siedzi z lewej strony silnika tuż przy pompie paliwowej pod blaszaną osłonką, sądzę że to właśnie przez niego masz te problemy a dwa jeszcze siedzą za siedzeniem pod tym plastikiem pod szybą tylną

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlomac    0

Problem rozwiązany, oczywiście Mariusz miał rację sterownik siadł, kosztowało mnie to 4tys, ale zrobione, naprawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

ILE?????? chyba nie masz co z pieniędzmi robić.......


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbert1983    0

Witam mam problem z polbiegami w aresie 696 mrygaja mi kontrolki rownoczesnie od polbiegu 1 i 4 na prawym slupku i rownoczesnie niedzialaja polbiegi co  to moze oznaczac?w czym jest problem.Prosze o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ares630rz    0

Mariusz ma racje . Mariusz zobacz ile rolnicy sa w stanie zapłacić za usłoge ,co w serwisie class wyniosła mnie 1200 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ares630rz    0
Dnia 4.02.2018 o 18:16, norbert1983 napisał:

Witam mam problem z polbiegami w aresie 696 mrygaja mi kontrolki rownoczesnie od polbiegu 1 i 4 na prawym slupku i rownoczesnie niedzialaja polbiegi co  to moze oznaczac?w czym jest problem.Prosze o pomoc!

na rozgrzanym oleju też nie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez LeMon605
      Chciałbym w swojej aresce 556 wymienić radio (siedzi teraz Philips, pewnie oryginał), ale nie wiem jak za to się zabrać. Ściągnąłem ramkę otaczającą panel radia ale pod nią nie ma żadnych śrub. Druga sprawa to dlaczego radio włącza się tylko wtedy gdy kluczyk jest przestawiony w pozycję parkingową, czy jak to tam się nazywa, na zapłonie oraz przy uruchomionym silniku radio nie gra. W ogóle te radio jakieś dziwne, nie ma ono przycisku on/off.
      Proszę o pomoc
    • Przez bercik1995
      Witam mam problem z womem w renault ceres 85 problem polega na tym ze włączylem walek na obroty 540 eco ta dzwignia kolo siedzenia i teraz nie moge zmienic obrotow na 540 dzwignia wydaje sie jakby byla zablokowana prosze o pomoc uzytkowników co moze byc przyczyna 
    • Przez rispekt
      Witam, niestety nie posiadam zaczepu górnego w renault. Chciałbym sobie go dokupić ale mam tylko uchwyt na ciegło bez szyny  i mam pytanie czy da się zamontować zaczep tylko na uchwyt od ciegła? I bardzo był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia. 
    • Przez michalkowalski115
      Tak jak w temacie, muszę odkrecic ten wiatrak żeby dostać się do pompy wodnej, ponieważ cieknie płyn. Lecz nie wiem w jaki sposób wyjąć ten srebrny element 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.