Skocz do zawartości
Krzysztoflewandowski36

renault 133.14 pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariusz(ZDUN)    180

Odkręcasz rurki dolotowe i cisnieniowe odkręcasz pompę od silnika przekładasz kółko napędu i składasz w kolejności odwrotnej :) pozdrawiam.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    162

a przed tym było dobrze ? nagle pompa padła ? może zawór przelewowy się zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Jest dokładnie tam, gdzie powinien być, czyli w korpusie głównego rozdzielacza.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    5

Zegar z przewodem i szybkozłączem nie kosztuje majątku a na pewno się nie raz przyda.Możesz kupić komplet albo sobie skompletować w agromie albo u najblizszego zakuwacza przewodów hydraulicznych.

 

Ja kupiłem w Rzeczycy w mizarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karloss121
      Witam, 
      Mam pewien problem, przedwczoraj chciałem odpalić ciągnik, nie było wielkiego mrozu  ale że stoi na dworze i mam słaby akumulator nie chciał zapalić. Zamieniłem więc akumulator  na mniejszy z małego ciągnika. Załapał i zgasł, wyłączyłem zapłon załapał dwa razy obrócił i zgasł, za trzecim razem załapał i na początku tak jak by nie na wszystkie gary ale po chwili się unormowało, ale to chyba ze względu na to że świeca żarowa nie działa. Ale od samego początku jak tylko zapalił mrugała kontrolka od akumulatora wraz z całym panelem na słupku drzwi i piszczał, chwilę tak chodził i zgasiłem go  bo pomyślałem że to przez to że tak ciężko zapalił. Wyłączyłem zapłon, przekręciłem kluczyk, załapał i zgasł, i zapalił się serwis. I teraz pali się cały czas ciągnik kręci jak szalony ale się nie odzywa. 
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez wojtek12345
      czy wie ktoś moze skad bierze sie predkosc ? gdzie jest czujnik ? u mnie caly czas pokazuje 0 km/h a niekiedy nawet jak stoje to zmienia sie i skacze w gore i w dol ale po chwili wraca do 0 licze na pomoc
    • Przez haroldII
      Witam chciałem wymienić olej w Renault ares 630  w skrzyni biegów i tylnym mości tylko nie wiem ile jest korków spustowych oleju i gdzie się znajdują .
×